-
Leuk geholpen door Elma!
M
31 juli 2025 -
Afgelopen zaterdag had ik mijn afspraak om trouwjurken te gaan passen. We werden heel warm ontvangen door Elma. En wat was het een super fijne ervaring. Elma is onwijs betrokken en luistert goed naar de wensen en weet daar haarfijn op in te spelen. Ook hele goeie tips en aanvullingen.... lees meer Al met al echt een hele liefdevolle fijne ervaring en ik zei: "Yes" to the dress
Erica Dokter
24 juli 2025 -
Erg leuke warme ontvangst bij Hartenvrouw. Ik ben met zeer veel aandacht en geduld geholpen. Goed begeleid, goede feedback en veel jurken gepast, ondanks mijn grotere kledingmaat! Uiteindelijk elders geslaagd, maar de ervaring bij Hartenvrouw was zo prettig dat ik toch graag een goede revieuw af wilde geven. Enorm bedankt... lees meer dames! Hartelijke groet, Paula
Paula Volger
14 juli 2025 -
Vandaag bij Hartenvrouw geweest voor mijn trouwjurk. Wat een heerlijke mensen werken daar. Zo warm en zo open ontvangen. Ontzettend gelachen. En uiteraard geslaagd voor een prachtige jurk. Ook onze trouwringen worden gemaakt door hun eigen goudsmid. Wij zijn ontzettend blij met de mensen bij Hartenvrouw.
Jessica De Boer
24 juli 2025 -
Mee geweest met de bruid om een mooie jurk uit te kiezen.. wat een fijne ervaring gehad met deze 2 lieve vrouwen. Echt een aanrader. Goed advies en fijne hulp.
k.m oost
24 januari 2025 -
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Margo Kitzen
17 oktober 2024 -
Vandaag gebeld of we mochten komen kijken en dat mocht. Werden heel vriendelijk ontvangen en konden zelfs zonder pasafspraak passen. We zijn ontzettend goed geholpen door Elma en collega's en onze bruid Desiré was het cadeautje van de dag, zo lief! Echt een aanrader als je opzoek bent naar een... lees meer prachtige en betaalbare jurk én heel prettig geholpen wil worden! Dank je wel en ga zo door! Wij gaan blij en mét jurk naar huis!
Aurelia Wijkstra
10 november 2024 -
Hartenvrouw Bruidsmode is echt DE plek om je trouwjurk te vinden! Van geweldig, eerlijk, en oprecht advies tot de kwalitatieve, breed assortiment aan maten en jurken, je vindt het allemaal hier! Ik kreeg allerlei verschillende stijlen ...
simone den breejen
14 december 2024 -
super warm gevoel als je binnenkort & je word top geholpen door het personeel, heel erg klantvriendelijk!
Sakoya
14 maart 2024

















