-
Geweldige winkel. Super lieve medewerkers. Ik heb helaas niet mijn jurk hier gevonden maar dat had ik wel graag gewild. Blijf vooral zo doorgaan!
Jane
16 september 2024 -
Hele mooie fijne winkel. Met oog voor de bruid, heel erg goed geholpen en zeker geslaagd
Cindy Slooters
25 oktober 2025 -
We kwamen om kwart over 4 nog even spontaan binnen lopen zonder afspraak, maar werden met open armen ontvangen. Ontzettend goede service, er wordt echt goed meegedacht en gekeken. En geslaagd voor de jurk!!
Sarah van Dijke
22 augustus 2024 -
De mederwerksters namen echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren en kwamen met geweldige suggesties geen gehaast geen gedruk alleen oprechte aandacht en professioneel advies . Uiteindelijk heb ik dé jurk gevonden die precies bij mij past
Mi Miauw
24 mei 2025 -
Zojuist mijn allereerste afspraak óóit voor het uitzoeken van een bruidsjurk gehad bij Hartenvrouw bruidsmode. Ik was best zenuwachtig maar ben hier zo fijn geholpen door de dochter van de eigenaresse! 🥰 Het was een fijne ervaring, veel deskundigheid en opties en als klap op de vuurpijl ook nog eens... lees meer geslaagd voor dé jurk! 🤩 Zoek je nog een mooie jurk en een fijne ervaring? Dan moet je zeker bij Hartenvrouw wezen!
Rooz Boersma
13 februari 2026 -
Na een ontzettende nare ervaring gehad te hebben bij een andere bruidswinkel hier spontaan naar binnen gelopen. Wij werden hier met open armen ontvangen, er werd de tijd genomen om ons te helpen, zelfs tot na sluitingstijd! De uitkomst: een prachtige jurk! Super bedankt voor de goede hulp! Mijn dag kan... lees meer niet meer stuk, dit is echt een aanrader voor iedereen die de jurk van z’n dromen zoekt!
Wendy
14 maart 2026 -
Wat een top ervaring. We kwamen de winkel binnen en meteen verwelkomt met bordje met de naam van de bruid. Heerlijk verwent en goed geholpen door de lieve elma.
Lilian Zomerdijk
13 februari 2025 -
Super leuke bruidswinkel, mooi aanbod en iedereen is super behulpzaam
Veronique 1902
7 februari 2026 -
5 oktober ben ik met mijn moeder en schoonmoeder naar de modeshow geweest en wat was dat leuk! Maar liefst 75 jurken werden door echte dames van allerlei leeftijden en vormen geshowd waardoor je een goed beeld kon krijgen. Er werden prijzen door de leveranciers uitgedeeld tijdens een loterij en... lees meer uiteraard stond de appeltaart klaar! Direct een pasafspraak gemaakt en een maand later stond ik daar. De groep dames die ik mee had was groter dan gedacht maar zeker niet minder welkom! De winkel is open en groots ingedeeld en de pasruimte en kamer fantastisch! Oh en wat een lieve dames allemaal. Ik voelde mij volkomen op mijn gemak en voelde mij zo gehoord en gezien! We hebben gelachen en gehuild maar vooral genoten. Ik ben ontzettend blij dat ik hier mijn droomjurk heb mogen vinden!! Dames bedankt en ga zo door 🩷
Jamie Wiebes
3 november 2025 -
Mijn vriendin is supergoed geholpen! Door d e persoonlijke aandacht en advies, durfde ze haar keuze te maken🫶
Naomi Naarden
14 februari 2026

















