-
I bought my dress here in January this year to get married in Brazil in September, my wedding happened last weekend and it was magical! Everyone loved my dress! I was very welcomed in the store when I was looking for my dress, even though I don’t speak Dutch... lees meer the staff were very friendly and showed the dresses that were within my budget! Linda did my dress alterations, she was wonderful and did a marvellous job! Highly recommended ! Thank you Hartenvrouw Bruidsmode!
Fernanda Kiritani
18 september 2024 -
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p
Samira Warmerdam
17 november 2024 -
Bij Hartenvrouw had ik echt een fantastische ervaring als gast van de toekomstige bruid! De jurken zijn prachtig en de dames die hielpen waren superlief en deskundig. Ze denken echt met de bruid mee en nemen alle tijd om ervoor te zorgen dat je je op je gemak voelt. Ze... lees meer leven helemaal met je mee en maken van het passen een bijzondere ervaring. Echt een aanrader voor iedere bruid die op zoek is naar een mooie jurk en persoonlijke aandacht!
Nikki van Tongeren
24 oktober 2024 -
Fantastisch geholpen en mijn droom jurk gevonden. ❤️
Esther Mertens
8 januari 2025 -
Lieve dames, veel keuze in jurken. Er wordt echt de tijd voor je genomen. Ook na de aankoop nog ruimte voor advies. Coupeuse had mijn jurk prachtig vermaakt.
Roos Zomerdijk
14 juli 2025 -
Wat een geweldig ontvangst als je spontaan de winkel in komt lopen. We zijn super geholpen😀. En zijn geslaagd
Mary Menses
22 augustus 2024 -
Hele fijne en behulpzame meiden! Mijn moeder heeft hier haar droomjurk gevonden! Je wordt super goed geholpen en ze nemen echt de tijd voor je !
Angelina Siekmans
7 februari 2026 -
Een hele fijne en sfeervolle winkel, waar de bruid heel goed wordt geholpen. Veel keuze aan jurken, en de eigenaresse biedt waardevolle tips.
Meryt Mehany
14 februari 2024 -
Wat een top ervaring. We kwamen de winkel binnen en meteen verwelkomt met bordje met de naam van de bruid. Heerlijk verwent en goed geholpen door de lieve elma.
Lilian Zomerdijk
13 februari 2025 -
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk ...
Margo Kitzen
21 oktober 2024


