-
Lieve mensen, goed geholpen. Veel keuze.
Isabelle Sijm
14 maart 2024 -
Een hele fijne en sfeervolle winkel, waar de bruid heel goed wordt geholpen. Veel keuze aan jurken, en de eigenaresse biedt waardevolle tips.
Meryt Mehany
14 februari 2024 -
Heel fijn geholpen in de winkel! Er werd alle tijd voor genomen om jurken te passen en er werd fijn advies gegeven. Super fijne service. En heel goed geslaagd!
Rachel Hogendoorn
24 januari 2025 -
Super goed geholpen door erg lief personeel, de dames luisteren goed naar wat ik wel mooi vind en wat niet. Ze zijn ook eerlijk als iets niet jou ding is. Was mijn eerste keer passen, kreeg erg veel uitleg en de ruimte om veel jurken te passen. Super veel uitleg... lees meer en hulp, zeker een aanrader!
Chanel F
14 april 2024 -
Wat een fantastische zaak! Van binnenkomst tot het passen, wat maken deze dames er een mooie maar zeer fijne huiselijke ervaring van om je bruidsjurk te kiezen. Zeer meedenkend en vriendelijk, blij dat ik jullie getroffen heb! Toppers!
Wendy Hagendijk
20 februari 2025 -
Hele lieve fijne ontvangst gehad , goeie tips en ze denken goed met je mee.en een hele mooie jurk gevonden.jullie hebben mij goed begeleid met jurken passen! Super bedankt! Liefs van Jessica ( en haar zusjes en moeder)
marlinda vos
14 juli 2024 -
Na 2 nare ervaringen met trouwjurken passen bij Elma gekomen. Eerst mail contact, daarna app en even met elkaar gesproken aan de telefoon. Zo fijn. Dus afspraak stom en met m’n dochter er heen. Wauw! Wat een warm welkom met heerlijke koffie en nog lekkerdere verse appeltaart! Elma nam echt de... lees meer tijd voor mij. Goed geluisterd naar mijn wensen en de foto’s die ik had gestuurd… En ja hoor… eerste pas sessie… de dikke tranen! Ik ben prachtig, alles klopte. Nog wat details en ik heb volmondig ja gezegd op mijn outfit!!! Moet nog even wachten helaas, maar wat ben ik blij!! Lieve Elma, ontzettend bedankt dat je mij gerustgestelde en mij zo mooi heb laten voelen. In de auto nog dikke tranen van blijdschap. We komen snel weer passen om het opmaat te maken. Maar je zo dankbaar!! Echt een aanrader! Gezellige sfeer, prachtige jurken, meedenkend en eerlijk! Dikke knuffel Karin en Fleur
Karin Tuinstra
27 februari 2026 -
Wat een feestje om hier samen met mijn dochter een jurk uit te zoeken.De deskundigheid, het enthousiasme en de persoonlijke aanpak, maakt dat we een fantastische ervaring hebben gehad en met een zeer geslaagde aankoop naar huis gaan.
Sabella Van Den Ancker
14 juli 2024 -
Voor mijn oudste dochter stapten we vrij spontaan deze bruidsmodewinkel binnen. We werden zeer hartelijk ontvangen met lekkere appeltaart en...heel snel, heel goed geslaagd!
Esther Kersbergen
14 april 2024


