-
In één woord geweldig! Ik heb hier mijn droom jurk mogen vinden en wauw wat een fantastische ervaring! Super leuk en vriendelijk personeel die goed naar je luisteren. Lieve meiden nogmaals bedankt! <3
Denise Lambrecht
18 januari 2025 -
Vandaag mijn bruidsjurk gevonden bij Hartenvrouw! Ik ben super goed en fijn geholpen door Elma en haar dochter. Samen met mijn oma en moeder een fantastische ochtend gehad.
Sanne van der Rijt
7 augustus 2025 -
Ongelooflijk warme, vriendelijke, behulpzame,meedenkende,meevoelende, hartverwarmende service. Het was een cadeau om hier een bruidsjurk voor mijn dochter Sandra te mogen uitzoeken. Chapeau!!!!
Yvonne De Jong
2 oktober 2024 -
Mee geweest met de bruid om een mooie jurk uit te kiezen.. wat een fijne ervaring gehad met deze 2 lieve vrouwen. Echt een aanrader. Goed advies en fijne hulp.
k.m oost
24 januari 2025 -
Geweldig geholpen hele goede service en mijn droomjurk gevonden. Super blij mee!!!!
Larissa Jansen
2 oktober 2024 -
Hele fijne zaak met lieve mensen. Ze nemen echt de tijd voor je en helpen zelfs de mensen die minder goed zijn in keuzes maken.
Mirna Beerling
14 maart 2024 -
Mijn zus is super fijn geholpen bij Hartenvrouw in Almere! We werden warm ontvangen en direct geholpen, terwijl we niet eens een afspraak hadden gemaakt. Onder het genot van een heerlijk stuk appeltaart werden alle wensen doorgenomen. Uiteindelijk dé jurk gevonden!
Eline Kersbergen
14 april 2024 -
Mocht mee met de bruid, eerste keer passen en direct geslaagd! Ontzettend fijn geholpen, echt een warm bezoek met hele aardige en leuke dames die je helpen. Ze houden echt rekening met de mening van de bruid.
Eliza Voswijk
20 juni 2025 -
Super fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw! Relaxte ontvangst met een kletspraatje en heerlijke appeltaart. In alle rust jurken passen, voldoende grote maten op voorraad en geen gepush of gehaast. Aanrader!
Daphne Albers
14 april 2024 -
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Margo Kitzen
17 oktober 2024

















