-
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze.
CC
25 september 2024 -
Vandaag mijn bruidsjurk gevonden bij Hartenvrouw! Ik ben super goed en fijn geholpen door Elma en haar dochter. Samen met mijn oma en moeder een fantastische ochtend gehad.
Sanne van der Rijt
7 augustus 2025 -
Hele mooie, fijne ervaring. Je wordt super goed geholpen en we hebben de jurk met accessoires zeker gevonden!
Isa Hartman
14 oktober 2024 -
Wat een geweldige ervaring bij Hartenvrouw Bruidsmode! Naast dat mijn zus een prachtige jurk heeft weten te scoren werd zij ontzettend goed en lief begeleidt door het proces. De tijd vloog voorbij, en we hebben ontzettend genoten van de middag!
Marsila Uneputty
14 juli 2025 -
Mooie jurken! Fijne gastvrouw, super netjes alles! 🙏 👍👍
Jolanda Beekhuizen
24 juli 2025 -
Gelijk een warm huiskamer gevoel bij binnenkomst, goed geholpen en de eerste dag gelijk gelaagd voor me zus. Ze werken met een fijn systeem om er zelf achter te komen wat jouw jurk is
Twan Hoegee13
14 maart 2024 -
"Super fijne zaak, je voelt je vanaf het eerste moment thuis. Daar zorgt Elma wel voor. Er wordt alle tijd voor je genomen en goed meegedacht zonder dat je beïnvloed wordt in je keuze. Er wordt eerlijk advies gegeven en rekening gehouden met het te besteden budget. Het is echt... lees meer een feestje om hier te zijn. Nogmaals heel erg bedankt voor de goede en hartelijke service! Ik heb mijn droomjurk gevonden. Bedankt lieve hartenvrouw(en). ❤️"
Milou B
14 juli 2024 -
Hele leuke bruidszaak, ik was mee voor het uitzoeken van een jurk voor mijn schoonzusje. Je mag zelf lekker kijken en alles passen heel vriendelijk en professioneel geholpen.
Vanessa Volk
17 oktober 2025 -
Beautiful dresses and the best service ever! I would like to thank Elma for giving me the best bridal service ever! I felt respected and special when choosing my perfect dress! I highly recommend you guys!!
Nathalia Cardozo
1 maart 2024

















