
Abrazi Ava
| Accessoires | Sieraden |
|---|---|
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |

| Accessoires | Sieraden |
|---|---|
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |
Geweldig geholpen hele goede service en mijn droomjurk gevonden. Super blij mee!!!!
Vandaag met vriendinnen hier geweest. Wat een warm welkom met verse zelfgemaakte appeltaart. We zijn zo fijn geholpen BV.wij mochten zelf rond kijken en aangeven welke jurken onze vriendin wilde passen. Wat een keuze was er. De ene nog mooier dan de ander. Er werd alle tijd genomen, onze vriendin... lees meer mocht allerlei stijlen passen.. Er werd met ons meegedacht en nog fijner er werd geen beslissing geforceerd. Wat een geduld hebben ze met ons gehad! Kortom een aanrader
Een geweldige middag gehad. Zo liefdevol geholpen. Ik ben zeer slecht ter been maar door de hulp die ik kreeg voelde ik me zo fijn en heb ik mijn droomjurk gevonden. Coupeuse heeft meteen alles gemeten en gespeld. Zo fijn dat je daar niet voor terug hoeft te... lees meer komen. Echt een fijne plek en je krijgt veel tips . Al met al hier moet je zijn voor je trouwjurk!
Ben je op zoek naar een zaak waar je alle ruimte krijgt om in een huiselijke sfeer te ervaren en voelen welke jurk er het beste bij je past? Kom dan bij Hartenvrouw genieten van een heerlijk kopje thee of koffie met vers gemaakt appelgebak en laat je adviseren door... lees meer deze zeer ervaren en professionele dames! Ik ging zonder verwachting naar mijn afspraak en ging de deur uit met een geweldige jurk! Er is vreselijk veel keus in verschillende prijsklasses in heel veel maten! Ik ben geweldig geholpen en kan niet wachten tot ik de jurk aan mag! Super bedankt!!!
Mee geweest met de bruid om een mooie jurk uit te kiezen.. wat een fijne ervaring gehad met deze 2 lieve vrouwen. Echt een aanrader. Goed advies en fijne hulp.
Na 2 nare ervaringen met trouwjurken passen bij Elma gekomen. Eerst mail contact, daarna app en even met elkaar gesproken aan de telefoon. Zo fijn. Dus afspraak stom en met m’n dochter er heen. Wauw! Wat een warm welkom met heerlijke koffie en nog lekkerdere verse appeltaart! Elma nam echt de... lees meer tijd voor mij. Goed geluisterd naar mijn wensen en de foto’s die ik had gestuurd… En ja hoor… eerste pas sessie… de dikke tranen! Ik ben prachtig, alles klopte. Nog wat details en ik heb volmondig ja gezegd op mijn outfit!!! Moet nog even wachten helaas, maar wat ben ik blij!! Lieve Elma, ontzettend bedankt dat je mij gerustgestelde en mij zo mooi heb laten voelen. In de auto nog dikke tranen van blijdschap. We komen snel weer passen om het opmaat te maken. Maar je zo dankbaar!! Echt een aanrader! Gezellige sfeer, prachtige jurken, meedenkend en eerlijk! Dikke knuffel Karin en Fleur
Super winkel, veel verschillende keuzes. Vriendelijk personeel.
Vandaag mijn trouwjurk gevonden bij Hartenvrouw. Je word warm ontvangen met een heerlijke appeltaart en koffie. Elma nam de tijd voor mij om de juiste jurk te kiezen. We zijn heel goed geholpen

