
Abrazi Ava doubl.
| Accessoires | Sieraden |
|---|---|
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |

| Accessoires | Sieraden |
|---|---|
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |
Jodie was lovely - we were welcomed with drinks and apple pie, which is so sweet. There were several lovely dresses but unfortunately couldn't find the one that fit me the way I wanted to that also didn't go past my price range including the alterations, but I was also... lees meer quite specific in what I was looking for. This however reflected in no way in the service I was given, so definitely happy with my experience.
Bij Hartenvrouw had ik echt een fantastische ervaring als gast van de toekomstige bruid! De jurken zijn prachtig en de dames die hielpen waren superlief en deskundig. Ze denken echt met de bruid mee en nemen alle tijd om ervoor te zorgen ...
Goede service. Dames hebben verstand om je te helpen in je keuze tussen de vele mooie jurken!
Heel fijn geholpen, bedankt voor alles dames!
Hele mooie, fijne ervaring. Je wordt super goed geholpen en we hebben de jurk met accessoires zeker gevonden!
Gelijk een warm huiskamer gevoel bij binnenkomst, goed geholpen en de eerste dag gelijk gelaagd voor me zus. Ze werken met een fijn systeem om er zelf achter te komen wat jouw jurk is
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten eerst zelf tussen de jurken zoeken, waarna mijn zusje... lees meer diverse jurken ging passen. Ze werd hierbij goed geholpen en er werd goed naar haar wensen geluisterd. En uiteindelijk zei ze: Yes, to the dress. 😀 Daarna hebben we ook nog kunnen passen voor een jurk voor haar vriendinnen en moeder. Waarbij we goed werden geholpen.
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze. Toen de jurk binnen was, heb ik zelf contact opgenomen om te vragen of dat het geval was omdat ik niets hoorde maar wel tijdens de passessie een periode had gehoord. Toen hij inderdaad binnen bleek te zijn, heb ik deze gepast en hij zat goed. Wel moest ik Toen het resterende bedrag betalen van de jurk. Daarna bij elke sessie moest ik voor alle extra's gelijk betalen. Ik had nog mouwtjes laten maken door de coupeuse en toen ik deze voor het eerst zag, was ik wat teleurgesteld omdat het niet was zoals ik me herinner het besproken te hebben. Ik mocht wel eerlijk zeggen wat ik ervan vond maar tegelijkertijd werd het papier met de bespreking erbij gehaald. Vokr de 2 mouwtjes moest ik €260 bijbetalen, wat een flink bedrag is. Als je de jurk aan de onderzijde moet laten aanpassen dan kost dat ongeveer €100. Elke keer dat ik daar was, was er wel veel interesse, ook vanuit ander personeel en kregen we iets te drinken. Over het algemeen zou ik zeggen dat mijn ervaring goed was en dat ik goed geholpen werd en dat in de laatste sessie goed uitleg is gegeven aan degene die mee was over hoe de jurk werkt met aantrekken, toiletgang etc. Ik had de coupeuse Linda en die was wel fijn maar had ook zelf een mening over bepaalde dingen waardoor het wat lastiger kan zijn om je eigen mening te geven. Bij elke passessie had ik iemand anders en de eerste keer van het passen van mijn eigen jurk, had ik iemand die ik persoonlijk niet zo fijn in de omgang vond. En werd er op gehamerd dat ik minimale hakhoogte van 5,5cm moest hebben omdat anders de jurk ingekort moest worden; Ik naarstig op zoek naar schoenen maar omdat ik niet op alle schoenen kan lopen en vrij brede voeten heb, is dat een uitdaging. Uiteindelijk voor een schoen van 4cm gekozen en toen bleek dat dat ook prima ging. Toch zou ik deze winkel zeker aanraden! Stomen kost €350 en voor een pak €100
Super locatie! Ze denken goed mee en alles is mogelijk. We hebben onder het genot van een High Tea mogen ervaren hoe het is als de bruid haar perfecte jurk tegenkomt! Wat een mooi moment! ❤️
Erg leuke warme ontvangst bij Hartenvrouw. Ik ben met zeer veel aandacht en geduld geholpen. Goed begeleid, goede feedback en veel jurken gepast, ondanks mijn grotere kledingmaat! Uiteindelijk elders geslaagd, maar de ervaring bij Hartenvrouw was zo prettig dat ik toch graag een goede revieuw af wilde geven. Enorm bedankt... lees meer dames! Hartelijke groet, Paula

