
Abrazi Beth
| Accessoires | Sieraden |
|---|---|
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |

| Accessoires | Sieraden |
|---|---|
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |
Goede service. Dames hebben verstand om je te helpen in je keuze tussen de vele mooie jurken!
Lieve en hartelijke dames die je op je gemak laten voelen. Vakkundig en denken met je mee in alles. Was mee als bestie van de bruid en we zijn goed ontvangen. Dank jullie wel lieve hartenvrouw bruidsmode!
"Super fijne zaak, je voelt je vanaf het eerste moment thuis. Daar zorgt Elma wel voor. Er wordt alle tijd voor je genomen en goed meegedacht zonder dat je beïnvloed wordt in je keuze. Er wordt eerlijk advies gegeven en rekening gehouden met het te besteden budget. Het is echt... lees meer een feestje om hier te zijn. Nogmaals heel erg bedankt voor de goede en hartelijke service! Ik heb mijn droomjurk gevonden. Bedankt lieve hartenvrouw(en). ❤️"
We werden warm en goed ontvangen, de jurk gevonden en veel fijner weggegaan dan we binnenkwamen (verward van de vorige winkel waar we veel minder fijn weggingen).
In één woord geweldig! Ik heb hier mijn droom jurk mogen vinden en wauw wat een fantastische ervaring! Super leuk en vriendelijk personeel die goed naar je luisteren. ...
Vandaag met vriendinnen hier geweest. Wat een warm welkom met verse zelfgemaakte appeltaart. We zijn zo fijn geholpen BV.wij mochten zelf rond kijken en aangeven welke jurken onze vriendin wilde passen. Wat een keuze was er. De ene nog mooier dan de ander. Er werd alle tijd genomen, onze vriendin... lees meer mocht allerlei stijlen passen.. Er werd met ons meegedacht en nog fijner er werd geen beslissing geforceerd. Wat een geduld hebben ze met ons gehad! Kortom een aanrader
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze.

