
Abrazi Hazel
| Accessoires | Haaraccessoires |
|---|---|
| Prijs |
Hartelijke ontvangst en deskundig advies. Moeder van de aanstaande bruid
Mocht mee met de bruid, eerste keer passen en direct geslaagd! Ontzettend fijn geholpen, echt een warm bezoek met hele aardige en leuke dames die je helpen. Ze houden echt rekening met de mening van de bruid.
In april heb ik mijn trouwjurk met Elma en Monique uit mogen zoeken en wat was dit een feestje! Ontvangst was heel persoonlijk met een kop koffie en (heerlijke!!) appeltaart. Het concept was in het bijzonder heel erg fijn: alle jurken zitten in het door jou gestelde budget maar de... lees meer prijzen worden niet op het moment zelf genoemd zodat je écht met je gevoel kiest. De dames weten ook echt hoe ze er een enorm speciaal moment van moeten maken en geven ook echt niet op voordat je gevonden hebt waar je écht in straalt! Elma en Monique bedankt voor de onvergetelijke dag!! :)
Wauw wat een super ervaring hebben we hier gehad. Werden netjes welkom geheten met wat lekkers. Tijdens het gesprek werd geluisterd naar wat mijn dochter wilde. Verschillende jurken gepast en telkens kijken of het beter wordt. Niets moet ...
super warm gevoel als je binnenkort & je word top geholpen door het personeel, heel erg klantvriendelijk!
Fantastische ochtend gehad bij hartenvrouw bruidsmode. Voor mijn dochter een trouwjurk uitgezocht. Fijne ontvangst met koffie thee en appeltaart. Daarna heel fijn geholpen met het uitzoeken en passen van de jurk. En tussen de vele mooie jurken, de mooiste gekozen.
Zeer lieve, vriendelijk en positieve mensen. Je wordt zeer goed geholpen, niets is hun te veel. Ze denken mee qua modellen van de jurk en luisteren goed naar de a.s.bruid. Mijn dochter is geslaagd met een prachtige jurk. Dankzij Hartenvrouw Bruidsmode. P.s. Ze hebben ook zeer mooie jurken en... lees meer jasjes voor andere bruiloftgasten.
Vandaag zijn wij bij Elma in haar prachtige Bruidszaak geweest voor onze vriendin Maaike die in September de bruid is. Behalve het ontzettend vriendelijke ontvangst met heerlijke appeltaart, is Maaike perfect geholpen. En ja hoor geslaagd en wat is ze prachtig. Elma en het team bedankt voor een mooie middag.
Geweldige ervaring ! Voelde als een warm bad … Dames bedankt 🥰

