




Amelie 35017
| Collectie | Bruidsjurken, Nieuwste collectie, Plussize jurken |
|---|---|
| Maat | 46-52, 48-52, 54-58, 60-64 |
| Merk | Amelie |
| Prijs | €2000 - €2500 |
| Silhouet | a-lijn |
| Stijl | Eenvoud, Klassiek, Romantisch |
| Prijs |










| Collectie | Bruidsjurken, Nieuwste collectie, Plussize jurken |
|---|---|
| Maat | 46-52, 48-52, 54-58, 60-64 |
| Merk | Amelie |
| Prijs | €2000 - €2500 |
| Silhouet | a-lijn |
| Stijl | Eenvoud, Klassiek, Romantisch |
| Prijs |
Wat een top ervaring. We kwamen de winkel binnen en meteen verwelkomt met bordje met de naam van de bruid. Heerlijk verwent en goed geholpen door de lieve elma.
Heel erg fijn en goed geholpen. Ontzettend op ons gemak gesteld, duidelijk uitgelegd hoe en wat erbij komt kijken en geen druk om een jurk te moeten kopen. Heel erg bedankt voor de fijne hulp!
Gezellige mensen die alle geduld met je hebben. Vakmensen, mijn dochter is goed geadviseerd en is goed geslaagd
Jodie was lovely - we were welcomed with drinks and apple pie, which is so sweet. There were several lovely dresses but unfortunately couldn't find the one that fit me the way I wanted to that also didn't go past my price range including the alterations, but I was also... lees meer quite specific in what I was looking for. This however reflected in no way in the service I was given, so definitely happy with my experience.
Goede service. Dames hebben verstand om je te helpen in je keuze tussen de vele mooie jurken!
They were very nice people, with many options for dresses and great team that could create anything you needed, like a special veil. If i would get married i would definitely go there. They have many sizes, models and a lot of different whites options
In één woord geweldig! Ik heb hier mijn droom jurk mogen vinden en wauw wat een fantastische ervaring! Super leuk en vriendelijk personeel die goed naar je luisteren. ...
Helemaal tevreden! Goede service & hulp, heel geduldig, vriendelijk, eerlijk en enthousiast! Een echte aanrader
We had an excellent experience, we were received promptly and kindly. From the first moment they made us feel super comfortable. The bride is my sister-in-law and we were able to walk into the store and choose the dresses without any rush. Elma's attention and delicacy were... lees meer excellent, she really is a person with a lot of experience and guides you to choose the perfect dress for you. I also want to add that the variety of dresses is great, there are beautiful options, it was really incredible. Thank you Elma and Ivvete.❤️
In Februari dit jaar kwam ik ter oriëntatie bij Hartenvrouw Bruidsmode ik werd zo warm ontvangen dat het me gewoon ontroerde. We hebben koffie gedronken een 1e heel fijn gesprek gehad en een uitnodiging voor een Bruidsshow. Geweldig inspirerend was dat een pas afspraak gemaakt dat ik met mijn... lees meer vriendinnen kon komen passen. En wat een fijne ochtend hebben we toen gehad en ook veel lol het was echt ons meiden uitje. Je moet weten ik ben niet een jonge bruid en trouwde voor de 2e keer ik was wat afwijzend tegen een echte bruidsjurk maar door samen te praten over mijn wensen ben ik toch voor wit/crème gegaan en samen met mijn eigen toevoegingen heb ik een prachtige set gevonden. Een mooie rok met een “sexi” topje en mijn eigen jasje en mijn stoere gympen erbij en klaar ! Een top setje ! Elma en Yvette zijn echt toppers en samen met de coupeuse is het helemaal op maat en naar mijn wensen gemaakt. Wat kon ik stralen op onze mooie dag afgelopen 20sept 24 en wat voelde ik me trost en ik was gewoon IK en zo moet het zijn ! Dus ook voor de wat oudere bruid kun je heel goed terecht bij Hartevrouw Bruidsmode . Elma en Yvette nogmaals super dank voor jullie liefde en adviezen! Jullie zijn een geweldig stel!

