
BE pa 3
De BE pa 3 is een brede bruidsriem met kant en glassteentjes.
Wil je de BE pa 3 komen passen? Kom dan langs bij ons in Almere voor onze bruidsaccessoires.
| Subcategorie | Bruidsriemen |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs |

De BE pa 3 is een brede bruidsriem met kant en glassteentjes.
Wil je de BE pa 3 komen passen? Kom dan langs bij ons in Almere voor onze bruidsaccessoires.
| Subcategorie | Bruidsriemen |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs |
Super goed geholpen door erg lief personeel, de dames luisteren goed naar wat ik wel mooi vind en wat niet. Ze zijn ook eerlijk als iets niet jou ding is. Was mijn eerste keer passen, kreeg erg veel uitleg en de ruimte om veel jurken te passen. Super veel uitleg... lees meer en hulp, zeker een aanrader!
Heel fijn geholpen in de winkel! Er werd alle tijd voor genomen om jurken te passen en er werd fijn advies gegeven. Super fijne service. En heel goed geslaagd!
Een enorm goede en fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw Bruidsmode. Ontzettend leuk en warm ontvangen met een lekker stukje appeltaart. Na een leuke en gezellige middag geslaagd voor mijn jurk. Eenmaal thuis sloeg de twijfel toe: heb ik wel de juiste keuze gemaakt? Ik heb Elma gebeld en zij reageerde... lees meer heel begripvol en ik mocht weer langskomen om de jurk nog een keer te passen. Wederom werd ik heel goed geholpen door Elma en Jedidja en zij hebben met veel geduld echt de tijd genomen om mij te helpen (zelfs een stukje na sluitingstijd). Ik heb nog meerdere jurken gepast, maar uiteindelijk toch bij mijn eerste keuze gebleven. We hebben zelfs 2x gevideobelt met de coupeuse om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor aanpassingen aan mijn jurk. Ik ben deze twee dames echt enorm dankbaar en raad iedereen dan ook aan om hierheen te gaan voor je trouwjurk!
Wat een geweldige bruidsmode zaak. Bij binnenkomst een warm welkom. Waren hier zaterdag 1 november voor een trouwjurk voor mijn nichtje... wat een expertise hebben ze..denken echt super met je mee... echt een top zaak. En uiteraard weg gegaan met een geweldige jurk.. dank jullie wel voor alles zodat mijn... lees meer nichtje er op haar dag geweldig uit gaat zien..
Wat een geweldige ervaring was deze dag! Kwam de winkel binnen en dan zie je meteen een bordje met je naam. Leuk detail en echt een leuke binnenkomer. Hele fijne en duidelijke uitleg over hoe de afspraak eruit gaat zien. Onwijs leuk dat je zelf de jurken uit het rek mag pakken... lees meer samen met je entourage. Persoonlijk was ik bang als 'curve' bruid dat ik moeilijk zou slagen voor mijn jurk. Er is genoeg aanbod aan prachtige jurken in een passende maat en ik heb me geen enkel moment onzeker gevoeld. Lieve lieve Elma, We begonnen als vreemde deze dag maar ik heb mij geen enkel moment onzeker of niet prettig bij jou gevoeld! Ik wil je onwijs bedanken voor deze fijne ervaring en de lol die we samen hebben gehad in het pashokje. Ga zo door topper! Dus zoek je nog een geweldige winkel 'curve' bruid of niet ik kan alleen zeggen: DOEN!
Na 2 nare ervaringen met trouwjurken passen bij Elma gekomen. Eerst mail contact, daarna app en even met elkaar gesproken aan de telefoon. Zo fijn. Dus afspraak stom en met m’n dochter er heen. Wauw! Wat een warm welkom met heerlijke koffie en nog lekkerdere verse appeltaart! Elma nam echt de... lees meer tijd voor mij. Goed geluisterd naar mijn wensen en de foto’s die ik had gestuurd… En ja hoor… eerste pas sessie… de dikke tranen! Ik ben prachtig, alles klopte. Nog wat details en ik heb volmondig ja gezegd op mijn outfit!!! Moet nog even wachten helaas, maar wat ben ik blij!! Lieve Elma, ontzettend bedankt dat je mij gerustgestelde en mij zo mooi heb laten voelen. In de auto nog dikke tranen van blijdschap. We komen snel weer passen om het opmaat te maken. Maar je zo dankbaar!! Echt een aanrader! Gezellige sfeer, prachtige jurken, meedenkend en eerlijk! Dikke knuffel Karin en Fleur
Hele mooie, fijne ervaring. Je wordt super goed geholpen en we hebben de jurk met accessoires zeker gevonden!
Wauw wat een super ervaring hebben we hier gehad. Werden netjes welkom geheten met wat lekkers. Tijdens het gesprek werd geluisterd naar wat mijn dochter wilde. Verschillende jurken gepast en telkens kijken of het beter wordt. Niets moet ...
Voor mijn oudste dochter stapten we vrij spontaan deze bruidsmodewinkel binnen. We werden zeer hartelijk ontvangen met lekkere appeltaart en...heel snel, heel goed geslaagd!

