
BE pa38
| Accessoires | Bruidsriemen |
|---|---|
| Subcategorie | Bruidsriemen |
| Prijs |

| Accessoires | Bruidsriemen |
|---|---|
| Subcategorie | Bruidsriemen |
| Prijs |
Ongelooflijk warme, vriendelijke, behulpzame,meedenkende,meevoelende, hartverwarmende service. Het was een cadeau om hier een bruidsjurk voor mijn dochter Sandra te mogen uitzoeken. Chapeau!!!!
4-10-2025 op aanraden van een vriendin bij deze zaak terecht gekomen, helaas hadden wij onderweg een pech geval met de auto (hebben de winkel gelijk gebeld) waardoor wij een uur later binnen kwamen. De medewerkers van de winkel waren heel begripvol en we werden alsnog geweldig ontvangen. De winkel is... lees meer erg mooi, en de eigenaresse Elma is een super lief en vooral geduldige mens, zo veel ervarin, veel plussize keuzes in de winkel, ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld en op mn gemak gevoeld in een winkel. Wat begon als een middagje 'kijken' eindige in de aanschaf van mijn prachtige jurk! Lieve Elma en lieve medewerkers (sorry niet alle namen onthouden) Super bedankt! Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen!
Bij binnenkomst een warm welkom. Lieve, duidelijke uitleg over wat er verwacht wordt van ons die meekomen met de aanstaande bruid. Er wordt goed naar de bruid geluisterd wat ze wilt en de bruid wordt ook goed uitgedaagd om van alles te passen. Er staat geen druk op het passen... lees meer of een keuze te maken. Alles bij elkaar een fijne, leuke en in ons geval geslaagde dag.
Mooie jurken en goede service
Wat een fijne ervaring bij de dames van Hartenvrouw. Ze zien precies wat bij de bruid past. Zeer hulpvaardig en meelevend. Mijn dochter wordt een prachtige bruid!!!
Een hele gezellige, waardevolle middag gehad! Goed geholpen in alle rust. Denkt goed mee en zijn goed geslaagd! Bedankt voor alles!
Jodie was lovely - we were welcomed with drinks and apple pie, which is so sweet. There were several lovely dresses but unfortunately couldn't find the one that fit me the way I wanted to that also didn't go past my price range including the alterations, but I was also... lees meer quite specific in what I was looking for. This however reflected in no way in the service I was given, so definitely happy with my experience.
Een geweldige middag gehad. Zo liefdevol geholpen. Ik ben zeer slecht ter been maar door de hulp die ik kreeg voelde ik me zo fijn en heb ik mijn droomjurk gevonden. Coupeuse heeft meteen alles gemeten en gespeld. Zo fijn dat je daar niet voor terug hoeft te... lees meer komen. Echt een fijne plek en je krijgt veel tips . Al met al hier moet je zijn voor je trouwjurk!
Super mooie winkel met super fijn personeel!
Super service. Hartelijk ontvangst met koffie en appeltaart. Hele aardige mensen, heel behulpzaam en geven je gelijk een vertrouwd gevoel.

