
BE pa38
| Accessoires | Bruidsriemen |
|---|---|
| Subcategorie | Bruidsriemen |
| Prijs |

| Accessoires | Bruidsriemen |
|---|---|
| Subcategorie | Bruidsriemen |
| Prijs |
Wat een fantastische ervaring bij Hartenvrouw! Vanaf het eerste moment voelden mijn dochter én ik ons enorm welkom. Er was meteen een klik met Elma, die samen met haar collega met zoveel warmte, aandacht en vakkennis de passessie begeleidde. Ze wisten precies de juiste sfeer te creëren, waardoor het passen... lees meer niet alleen ontspannen maar ook echt een feestje werd. Mijn dochter heeft hier haar droomjurk gevonden, helemaal passend bij haar persoonlijkheid. Het totaalplaatje, compleet met een stoer spijkerjack en hoed, maakte het helemaal af. Wij zijn ontzettend dankbaar voor deze bijzondere ervaring en raden Hartenvrouw van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een trouwjurk én een onvergetelijke beleving.
Wat een fantastische zaak! Van binnenkomst tot het passen, wat maken deze dames er een mooie maar zeer fijne huiselijke ervaring van om je bruidsjurk te kiezen. Zeer meedenkend en vriendelijk, blij dat ik jullie getroffen heb! Toppers!
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten ...
5 oktober ben ik met mijn moeder en schoonmoeder naar de modeshow geweest en wat was dat leuk! Maar liefst 75 jurken werden door echte dames van allerlei leeftijden en vormen geshowd waardoor je een goed beeld kon krijgen. Er werden prijzen door de leveranciers uitgedeeld tijdens een loterij en... lees meer uiteraard stond de appeltaart klaar! Direct een pasafspraak gemaakt en een maand later stond ik daar. De groep dames die ik mee had was groter dan gedacht maar zeker niet minder welkom! De winkel is open en groots ingedeeld en de pasruimte en kamer fantastisch! Oh en wat een lieve dames allemaal. Ik voelde mij volkomen op mijn gemak en voelde mij zo gehoord en gezien! We hebben gelachen en gehuild maar vooral genoten. Ik ben ontzettend blij dat ik hier mijn droomjurk heb mogen vinden!! Dames bedankt en ga zo door 🩷
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten eerst zelf tussen de jurken zoeken, waarna mijn zusje... lees meer diverse jurken ging passen. Ze werd hierbij goed geholpen en er werd goed naar haar wensen geluisterd. En uiteindelijk zei ze: Yes, to the dress. 😀 Daarna hebben we ook nog kunnen passen voor een jurk voor haar vriendinnen en moeder. Waarbij we goed werden geholpen.
Mijn dochter is leuk geholpen door Elma zij heeft echt persoonlijke aandacht voor de aanstaande bruid en laat haar stralen.
Fijn ontvangst, ruim de tijd voor ons en echt gekeken naar de wensen van de bruid.
Geweldige winkel. Super lieve medewerkers. Ik heb helaas niet mijn jurk hier gevonden maar dat had ik wel graag gewild. Blijf vooral zo doorgaan!
super warm gevoel als je binnenkort & je word top geholpen door het personeel, heel erg klantvriendelijk!
Hele lieve fijne ontvangst gehad , goeie tips en ze denken goed met je mee.en een hele mooie jurk gevonden.jullie hebben mij goed begeleid met jurken passen! Super bedankt! Liefs van Jessica ( en haar zusjes en moeder)

