
Be pa45
| Collectie | Accessoires |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Subcategorie | Bruidsriemen |
| Prijs |

| Collectie | Accessoires |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Subcategorie | Bruidsriemen |
| Prijs |
Hele lieve fijne ontvangst gehad , goeie tips en ze denken goed met je mee.en een hele mooie jurk gevonden.jullie hebben mij goed begeleid met jurken passen! Super bedankt! Liefs van Jessica ( en haar zusjes en moeder)
Hele mooie, fijne ervaring. Je wordt super goed geholpen en we hebben de jurk met accessoires zeker gevonden!
Wat een lieve mensen allemaal echt een dag om nooit te vergeten..
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Heel fijn geholpen in de winkel! Er werd alle tijd voor genomen om jurken te passen en er werd fijn advies gegeven. Super fijne service. En heel goed geslaagd!
Een hele gezellige, waardevolle middag gehad! Goed geholpen in alle rust. Denkt goed mee en zijn goed geslaagd! Bedankt voor alles!
Geweldige winkel. Super lieve medewerkers. Ik heb helaas niet mijn jurk hier gevonden maar dat had ik wel graag gewild. Blijf vooral zo doorgaan!
Geweldige bruidsmode zaak met geweldige dames, die veel kennis van zaken hebben. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat een geweldige zaak. Mijn zus straalde echt in haar uitgekozen jurk!
Beautiful dresses and the best service ever! I would like to thank Elma for giving me the best bridal service ever! I felt respected and special when choosing my perfect dress! I highly recommend you guys!!
Geweldige winkel. Super lieve medewerkers. Ik heb helaas niet mijn jurk hier gevonden maar dat had ik wel graag gewild. Blijf vooral zo doorgaan!

