
BE s143
De BE s143 is een dubbellaags sluier van 90 of 300 cm van soft-tule met een lockrand.
Wil je de BE s143 komen passen? Kom dan langs bij onze bruidswinkel in Almere.
| Subcategorie | Sluiers |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs |

De BE s143 is een dubbellaags sluier van 90 of 300 cm van soft-tule met een lockrand.
Wil je de BE s143 komen passen? Kom dan langs bij onze bruidswinkel in Almere.
| Subcategorie | Sluiers |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs |
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p
Fantastische ervaring !! Met hele lekker zelfgemaakte appeltaart
Bij Hartenvrouw had ik echt een fantastische ervaring als gast van de toekomstige bruid! De jurken zijn prachtig en de dames die hielpen waren superlief en deskundig. Ze denken echt met de bruid mee en nemen alle tijd om ervoor te zorgen ...
Geweldig geholpen hele goede service en mijn droomjurk gevonden. Super blij mee!!!!
Ongelooflijk warme, vriendelijke, behulpzame,meedenkende,meevoelende, hartverwarmende service. Het was een cadeau om hier een bruidsjurk voor mijn dochter Sandra te mogen uitzoeken. Chapeau!!!!
Wil je service, kwaliteit en duidelijkheid voorafgaand aan het passen van jurken? Dan ben je hier echt aan het juiste adres! Ik schrijf vrijwel nooit reviews, maar voor Hartenvrouw Bruidsmode doe ik dat wel omdat hun service echt uitmuntend is!! Tijdens je afspraak is er eerst tijd voor een... lees meer kopje thee/koffie met versgebakken appeltaart en worden je wensen besproken alsmede je budget. Het passen van de jurken is echt een feest, ik dacht altijd dat er veel druk op stond om je droomjurk te vinden maar dat is hier zeker niet het geval! Er heerst een heel relaxte sfeer bij Hartenvrouw Bruidsmode en zij nemen echt de tijd voor je! Er wordt aan alles gedacht en de dames zijn zeer vriendelijk! En ook niet onbelangrijk, ze houden zich aan jouw budget wat er voor zorgt dat je niet ineens je droomjurk aanhebt die ver boven budget is, daar hoef je dus tijdens het passen helemaal niet over na te denken. Ik heb hier mijn droomjurk gescoord! Nogmaals, mocht je twijfelen om hier een afspraak te maken, niet doen en boek je afspraak, je krijgt er absoluut geen spijt van!
Superlieve dames allemaal en een heerlijke warme sfeer! Spontaan binnen gelopen én me speciaal gevoeld. Deze dames maken dat de zoektocht naar ‘jouw’ jurk heel natuurlijk en soepel verloopt. Ik voel me altijd heel snel bezwaard, maar dat nemen zij echt voor je weg. Ze nemen zeker geen genoegen met “het... lees meer is een mooie jurk”.. ze willen ook écht dat het jouw jurk is. Ze luisteren goed, denken met je mee en geven je alle ruimte om rustig te ontdekken wat bij je past. Een plek waar aandacht, warmte en eerlijk advies samenkomen... precies wat je hoopt te vinden tijdens zo’n speciale zoektocht. Bij Hartenvrouw voel je het meteen.... hier werken vrouwen met hart voor hun vak! En voordat je het weet, verlies je er ook een beetje je hart. 💜
Wat een geweldige ervaring was deze dag! Kwam de winkel binnen en dan zie je meteen een bordje met je naam. Leuk detail en echt een leuke binnenkomer. Hele fijne en duidelijke uitleg over hoe de afspraak eruit gaat zien. Onwijs leuk dat je zelf de jurken uit het rek mag pakken... lees meer samen met je entourage. Persoonlijk was ik bang als 'curve' bruid dat ik moeilijk zou slagen voor mijn jurk. Er is genoeg aanbod aan prachtige jurken in een passende maat en ik heb me geen enkel moment onzeker gevoeld. Lieve lieve Elma, We begonnen als vreemde deze dag maar ik heb mij geen enkel moment onzeker of niet prettig bij jou gevoeld! Ik wil je onwijs bedanken voor deze fijne ervaring en de lol die we samen hebben gehad in het pashokje. Ga zo door topper! Dus zoek je nog een geweldige winkel 'curve' bruid of niet ik kan alleen zeggen: DOEN!
Aanrader om naar toe te gaan. Fijne huiselijke sfeer en ze luisteren echt naar je. Zeker niet opdringerig. Ik vond mijn droomjurk helaas niet, maar ze bleven gewoon vriendelijk, wat super fijn is!
Ontvangen met koffie en gebak door 2 vriendelijke dames . Veel mooie jurken en goede service. We zijn geslaagd met een mooie bruidsjurk en een hele leuke ervaring.

