
BE s222
De BE s222 is een enkellaags sluier van 200 cm van soft-tule met een lockrand en Swarovski-steentjes.
Wil je de BE s222 komen passen? Kom dan langs bij onze bruidswinkel in Almere.
| Subcategorie | Sluiers |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs |

De BE s222 is een enkellaags sluier van 200 cm van soft-tule met een lockrand en Swarovski-steentjes.
Wil je de BE s222 komen passen? Kom dan langs bij onze bruidswinkel in Almere.
| Subcategorie | Sluiers |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs |
Wat een geweldige bruidsmode zaak. Bij binnenkomst een warm welkom. Waren hier zaterdag 1 november voor een trouwjurk voor mijn nichtje... wat een expertise hebben ze..denken echt super met je mee... echt een top zaak. En uiteraard weg gegaan met een geweldige jurk.. dank jullie wel voor alles zodat mijn... lees meer nichtje er op haar dag geweldig uit gaat zien..
Wat een prachtige winkel, wat een keus en wat een lieve mensen… We werden hartelijk verwelkomd met koffie en een lekkere appeltaart. In een relaxte sfeer was er alle tijd en ruimte voor onze dochter om haar droomjurk uit te zoeken. Ze werd heel goed en fijn begeleid in haar... lees meer keuze en er werd heel goed meegedacht. Ze heeft haar droomjurk gevonden! Kortom…Een aanrader voor iedere aanstaande bruid.
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze. Toen de jurk binnen was, heb ik zelf contact opgenomen om te vragen of dat het geval was omdat ik niets hoorde maar wel tijdens de passessie een periode had gehoord. Toen hij inderdaad binnen bleek te zijn, heb ik deze gepast en hij zat goed. Wel moest ik Toen het resterende bedrag betalen van de jurk. Daarna bij elke sessie moest ik voor alle extra's gelijk betalen. Ik had nog mouwtjes laten maken door de coupeuse en toen ik deze voor het eerst zag, was ik wat teleurgesteld omdat het niet was zoals ik me herinner het besproken te hebben. Ik mocht wel eerlijk zeggen wat ik ervan vond maar tegelijkertijd werd het papier met de bespreking erbij gehaald. Vokr de 2 mouwtjes moest ik €260 bijbetalen, wat een flink bedrag is. Als je de jurk aan de onderzijde moet laten aanpassen dan kost dat ongeveer €100. Elke keer dat ik daar was, was er wel veel interesse, ook vanuit ander personeel en kregen we iets te drinken. Over het algemeen zou ik zeggen dat mijn ervaring goed was en dat ik goed geholpen werd en dat in de laatste sessie goed uitleg is gegeven aan degene die mee was over hoe de jurk werkt met aantrekken, toiletgang etc. Ik had de coupeuse Linda en die was wel fijn maar had ook zelf een mening over bepaalde dingen waardoor het wat lastiger kan zijn om je eigen mening te geven. Bij elke passessie had ik iemand anders en de eerste keer van het passen van mijn eigen jurk, had ik iemand die ik persoonlijk niet zo fijn in de omgang vond. En werd er op gehamerd dat ik minimale hakhoogte van 5,5cm moest hebben omdat anders de jurk ingekort moest worden; Ik naarstig op zoek naar schoenen maar omdat ik niet op alle schoenen kan lopen en vrij brede voeten heb, is dat een uitdaging. Uiteindelijk voor een schoen van 4cm gekozen en toen bleek dat dat ook prima ging. Toch zou ik deze winkel zeker aanraden! Stomen kost €350 en voor een pak €100
Super leuke dames en heel veel mooie jurken!
Wat een geweldige ervaring was deze dag! Kwam de winkel binnen en dan zie je meteen een bordje met je naam. Leuk detail en echt een leuke binnenkomer. Hele fijne en duidelijke uitleg over hoe de afspraak eruit gaat zien. Onwijs leuk dat je zelf de jurken uit het rek mag pakken... lees meer samen met je entourage. Persoonlijk was ik bang als 'curve' bruid dat ik moeilijk zou slagen voor mijn jurk. Er is genoeg aanbod aan prachtige jurken in een passende maat en ik heb me geen enkel moment onzeker gevoeld. Lieve lieve Elma, We begonnen als vreemde deze dag maar ik heb mij geen enkel moment onzeker of niet prettig bij jou gevoeld! Ik wil je onwijs bedanken voor deze fijne ervaring en de lol die we samen hebben gehad in het pashokje. Ga zo door topper! Dus zoek je nog een geweldige winkel 'curve' bruid of niet ik kan alleen zeggen: DOEN!
Wat een fijne ervaring bij de dames van Hartenvrouw. Ze zien precies wat bij de bruid past. Zeer hulpvaardig en meelevend. Mijn dochter wordt een prachtige bruid!!!
Wat een geweldig ontvangst als je spontaan de winkel in komt lopen. We zijn super geholpen😀. En zijn geslaagd 🥳
Vandaag mijn trouwjurk gevonden bij Hartenvrouw. Je word warm ontvangen met een heerlijke appeltaart en koffie. Elma nam de tijd voor mij om de juiste jurk te kiezen. We zijn heel goed geholpen

