
BE s299
De BE s299 is een enkellaags sluier van 170 cm van soft-tule met een lockrand.
Wil je de BE s299 komen passen? Kom dan langs bij onze bruidswinkel in Almere.
| Subcategorie | Sluiers |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs |

De BE s299 is een enkellaags sluier van 170 cm van soft-tule met een lockrand.
Wil je de BE s299 komen passen? Kom dan langs bij onze bruidswinkel in Almere.
| Subcategorie | Sluiers |
|---|---|
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs |
Wat een fantastische ervaring bij Hartenvrouw! Vanaf het eerste moment voelden mijn dochter én ik ons enorm welkom. Er was meteen een klik met Elma, die samen met haar collega met zoveel warmte, aandacht en vakkennis de passessie begeleidde. Ze wisten precies de juiste sfeer te creëren, waardoor het passen... lees meer niet alleen ontspannen maar ook echt een feestje werd. Mijn dochter heeft hier haar droomjurk gevonden, helemaal passend bij haar persoonlijkheid. Het totaalplaatje, compleet met een stoer spijkerjack en hoed, maakte het helemaal af. Wij zijn ontzettend dankbaar voor deze bijzondere ervaring en raden Hartenvrouw van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een trouwjurk én een onvergetelijke beleving.
Wat een prachtige collectie jurken en vriendelijk personeel! Heel goed geholpen door kundige mensen. Ik raad deze winkel zeker aan!
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze. Toen de jurk binnen was, heb ik zelf contact opgenomen om te vragen of dat het geval was omdat ik niets hoorde maar wel tijdens de passessie een periode had gehoord. Toen hij inderdaad binnen bleek te zijn, heb ik deze gepast en hij zat goed. Wel moest ik Toen het resterende bedrag betalen van de jurk. Daarna bij elke sessie moest ik voor alle extra's gelijk betalen. Ik had nog mouwtjes laten maken door de coupeuse en toen ik deze voor het eerst zag, was ik wat teleurgesteld omdat het niet was zoals ik me herinner het besproken te hebben. Ik mocht wel eerlijk zeggen wat ik ervan vond maar tegelijkertijd werd het papier met de bespreking erbij gehaald. Vokr de 2 mouwtjes moest ik €260 bijbetalen, wat een flink bedrag is. Als je de jurk aan de onderzijde moet laten aanpassen dan kost dat ongeveer €100. Elke keer dat ik daar was, was er wel veel interesse, ook vanuit ander personeel en kregen we iets te drinken. Over het algemeen zou ik zeggen dat mijn ervaring goed was en dat ik goed geholpen werd en dat in de laatste sessie goed uitleg is gegeven aan degene die mee was over hoe de jurk werkt met aantrekken, toiletgang etc. Ik had de coupeuse Linda en die was wel fijn maar had ook zelf een mening over bepaalde dingen waardoor het wat lastiger kan zijn om je eigen mening te geven. Bij elke passessie had ik iemand anders en de eerste keer van het passen van mijn eigen jurk, had ik iemand die ik persoonlijk niet zo fijn in de omgang vond. En werd er op gehamerd dat ik minimale hakhoogte van 5,5cm moest hebben omdat anders de jurk ingekort moest worden; Ik naarstig op zoek naar schoenen maar omdat ik niet op alle schoenen kan lopen en vrij brede voeten heb, is dat een uitdaging. Uiteindelijk voor een schoen van 4cm gekozen en toen bleek dat dat ook prima ging. Toch zou ik deze winkel zeker aanraden! Stomen kost €350 en voor een pak €100
Super vriendelijk en gastvrij personeel. Kregen gelijk koffie en thee aangeboden en een stukje appeltaart. Verder werd alles goed en uitgebreid uitgelegd en namen ze echt de tijd voor the bride to be.
De mederwerksters namen echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren en kwamen met geweldige suggesties geen gehaast geen gedruk alleen oprechte aandacht en professioneel advies . Uiteindelijk heb ik dé jurk gevonden die precies bij mij past
Ongelooflijk warme, vriendelijke, behulpzame,meedenkende,meevoelende, hartverwarmende service. Het was een cadeau om hier een bruidsjurk voor mijn dochter Sandra te mogen uitzoeken. Chapeau!!!! Inmiddels paar weken verder, bruiloft is bijna zover. Moet zeggen dat het enthousiasme bij de 2e keer vanuit de medewerkers minder was. Het warme gevoel ontbrak. Bij de 3e keer, DE... lees meer passessie, was de jurk niet goed qua pasvorm, kan gebeuren, inmiddels ook keurig hersteld, complimenten daarvoor. Maar op het moment van passen, dochter in paniek en stress, kwam er geen bemoedigend woord vanuit de medewerker, geen peptalk, niets. ( coupeuse niet hoor, 10000 excuses en lieve woorden) Viel mij behoorlijk tegen. Echt jammer want dit doet echt afbreuk aan ons eerste enthousiaste gevoel. We hebben nu de beleving, geld is binnen, klus geklaard en hop, de volgende.
5 oktober ben ik met mijn moeder en schoonmoeder naar de modeshow geweest en wat was dat leuk! Maar liefst 75 jurken werden door echte dames van allerlei leeftijden en vormen geshowd waardoor je een goed beeld kon krijgen. Er werden prijzen door de leveranciers uitgedeeld tijdens een loterij en... lees meer uiteraard stond de appeltaart klaar! Direct een pasafspraak gemaakt en een maand later stond ik daar. De groep dames die ik mee had was groter dan gedacht maar zeker niet minder welkom! De winkel is open en groots ingedeeld en de pasruimte en kamer fantastisch! Oh en wat een lieve dames allemaal. Ik voelde mij volkomen op mijn gemak en voelde mij zo gehoord en gezien! We hebben gelachen en gehuild maar vooral genoten. Ik ben ontzettend blij dat ik hier mijn droomjurk heb mogen vinden!! Dames bedankt en ga zo door 🩷
Superlieve dames allemaal en een heerlijke warme sfeer! Spontaan binnen gelopen én me speciaal gevoeld. Deze dames maken dat de zoektocht naar ‘jouw’ jurk heel natuurlijk en soepel verloopt. Ik voel me altijd heel snel bezwaard, maar dat nemen zij echt voor je weg. Ze nemen zeker geen genoegen met “het... lees meer is een mooie jurk”.. ze willen ook écht dat het jouw jurk is. Ze luisteren goed, denken met je mee en geven je alle ruimte om rustig te ontdekken wat bij je past. Een plek waar aandacht, warmte en eerlijk advies samenkomen... precies wat je hoopt te vinden tijdens zo’n speciale zoektocht. Bij Hartenvrouw voel je het meteen.... hier werken vrouwen met hart voor hun vak! En voordat je het weet, verlies je er ook een beetje je hart. 💜
Fijn ontvangst, ruim de tijd voor ons en echt gekeken naar de wensen van de bruid.
Vandaag mijn trouwjurk gevonden bij Hartenvrouw. Je word warm ontvangen met een heerlijke appeltaart en koffie. Elma nam de tijd voor mij om de juiste jurk te kiezen. We zijn heel goed geholpen

