
Bianco Evento Miley
De Bianco Evento Miley is een soepel vallende bohemian jurk met een chiffon rok en een kanten top.
| Silhouet | a-lijn, flowy |
|---|---|
| Maat | 36-40, 42-46 |
| Stijl | Bohemian, Eenvoud, Romantisch |
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs | €500 - €1000 |
| Prijs |

De Bianco Evento Miley is een soepel vallende bohemian jurk met een chiffon rok en een kanten top.
| Silhouet | a-lijn, flowy |
|---|---|
| Maat | 36-40, 42-46 |
| Stijl | Bohemian, Eenvoud, Romantisch |
| Merk | Bianco Evento |
| Prijs | €500 - €1000 |
| Prijs |
Mijn dochter is leuk geholpen door Elma zij heeft echt persoonlijke aandacht voor de aanstaande bruid en laat haar stralen.
"Super fijne zaak, je voelt je vanaf het eerste moment thuis. Daar zorgt Elma wel voor. Er wordt alle tijd voor je genomen en goed meegedacht zonder dat je beïnvloed wordt in je keuze. Er wordt eerlijk advies gegeven en rekening gehouden met het te besteden budget. UPDATE: De pasafspraken waren... lees meer een echte teleurstelling. Collega Yvette had er merkbaar geen zin meer in, zij is inmiddels ook niet meer werkzaam bij Hartenvrouw. Yvette ging met mij in discussie, was niet kritisch over de pasvorm van mijn torselet en had een algehele negatieve sfeer bij zich, Bovenstaande heeft in combinatie met wat er op mijn bruiloft is gebeurd, een nare nasmaak gegeven aan Hartenvrouw. Op mijn bruiloft was de ring uit mijn hoepelrok los geraakt waardoor deze onder mijn jurk vandaan stak en ik de ring eruit heb moeten laten halen. Met het gevolg dat ik de hele bruiloft mijn jurk heb moeten optillen omdat ik er anders over zou struikelen. Ik heb hier een klacht over ingediend maar hier word mooi niets mee gedaan. De reactie is: “had ons even gebeld, dan hadden we je verteld hoe je de ring terug in de hoepelrok had kunnen krijgen”. Alsof je daar tijdens je bruiloft aan denkt…
Beautiful dresses and the best service ever! I would like to thank Elma for giving me the best bridal service ever! I felt respected and special when choosing my perfect dress! I highly recommend you guys!!
Wat een leuke ervaring. Goed geholpen, mooie winkel, we voelden ons echt op ons gemak. Mijn toekomstige schoonzus heeft een prachtige jurk gevonden.
Ongelooflijk warme, vriendelijke, behulpzame,meedenkende,meevoelende, hartverwarmende service. Het was een cadeau om hier een bruidsjurk voor mijn dochter Sandra te mogen uitzoeken. Chapeau!!!!
4-10-2025 op aanraden van een vriendin bij deze zaak terecht gekomen, helaas hadden wij onderweg een pech geval met de auto (hebben de winkel gelijk gebeld) waardoor wij een uur later binnen kwamen. De medewerkers van de winkel waren heel begripvol en we werden alsnog geweldig ontvangen. De winkel is... lees meer erg mooi, en de eigenaresse Elma is een super lief en vooral geduldige mens, zo veel ervarin, veel plussize keuzes in de winkel, ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld en op mn gemak gevoeld in een winkel. Wat begon als een middagje 'kijken' eindige in de aanschaf van mijn prachtige jurk! Lieve Elma en lieve medewerkers (sorry niet alle namen onthouden) Super bedankt! Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen!
Warme ontvangst, veel keuze in jurken en goede service
Geweldig na een kut dag helemaal in wolken gelegd door personeel en een jurk gevonden en ze hadden alle tijd voor ons Geweldig !!!
In één woord geweldig! Ik heb hier mijn droom jurk mogen vinden en wauw wat een fantastische ervaring! Super leuk en vriendelijk personeel die goed naar je luisteren. Lieve meiden nogmaals bedankt! <3

