
Elsa Jayne
| Prijs |
|---|
Een geweldige middag gehad. Zo liefdevol geholpen. Ik ben zeer slecht ter been maar door de hulp die ik kreeg voelde ik me zo fijn en heb ik mijn droomjurk gevonden. Coupeuse heeft meteen alles gemeten en gespeld. Zo fijn dat je daar niet voor terug hoeft te... lees meer komen. Echt een fijne plek en je krijgt veel tips . Al met al hier moet je zijn voor je trouwjurk!
Wat een fantastische beleving hebben wij gehad. Superlief en enthousiast geholpen door deze lieve, geduldige meiden met verstand van hun vak. Uiteraard zijn wij geslaagd!! YESSS
Ongelooflijk warme, vriendelijke, behulpzame,meedenkende,meevoelende, hartverwarmende service. Het was een cadeau om hier een bruidsjurk voor mijn dochter Sandra te mogen uitzoeken. Chapeau!!!!
Geweldige winkel. Super lieve medewerkers. Ik heb helaas niet mijn jurk hier gevonden maar dat had ik wel graag gewild. Blijf vooral zo doorgaan!
Een super fijne ervaring gehad bij deze bruidswinkel! Ik werd ontzettend fijn geholpen en heb wel 10 jurken mogen passen! Ze dachten heel fijn mee. Daarnaast is het een hele mooie ruime winkel, waar je alle plek hebt om te passen en als gasten te zitten. Echt een aanrader deze... lees meer winkel!
"Super fijne zaak, je voelt je vanaf het eerste moment thuis. Daar zorgt Elma wel voor. Er wordt alle tijd voor je genomen en goed meegedacht zonder dat je beïnvloed wordt in je keuze. Er wordt eerlijk advies gegeven en rekening gehouden met het te besteden budget. UPDATE: De pasafspraken waren... lees meer een echte teleurstelling. Collega Yvette had er merkbaar geen zin meer in, zij is inmiddels ook niet meer werkzaam bij Hartenvrouw. Yvette ging met mij in discussie, was niet kritisch over de pasvorm van mijn torselet en had een algehele negatieve sfeer bij zich, Bovenstaande heeft in combinatie met wat er op mijn bruiloft is gebeurd, een nare nasmaak gegeven aan Hartenvrouw. Op mijn bruiloft was de ring uit mijn hoepelrok los geraakt waardoor deze onder mijn jurk vandaan stak en ik de ring eruit heb moeten laten halen. Met het gevolg dat ik de hele bruiloft mijn jurk heb moeten optillen omdat ik er anders over zou struikelen. Ik heb hier een klacht over ingediend maar hier word mooi niets mee gedaan. De reactie is: “had ons even gebeld, dan hadden we je verteld hoe je de ring terug in de hoepelrok had kunnen krijgen”. Alsof je daar tijdens je bruiloft aan denkt…
Super mooie en leuke ervaring hier gehad. Mijn vriendin is onlangs verloofd en zocht al een lange tijd naar de perfecte jurk voor haar bruiloft, we zijn veel boetiekjes afgeweest maar hier uiteindelijk toch de droom jurk gevonden. We mochten allemaal een jurk voor haar uitzoeken om te passen, wat super leuk... lees meer was om te doen. Daarnaast konden we ook onze mening geven doormiddel van een bordje met 'Yes' en ' Next' omhoog te houden. Uiteraard hebben we geproost op de mooie jurk. Ontzettend bedankt voor alle lieve zorgen en wie weet komen we weer terug 😉
Mijn moeder en ik voelden ons direct welkom en de sfeer was heel prettig. We werden supergoed geholpen, waarbij ze goed luisterden naar mijn wensen en de juiste vragen stelden. Ze selecteerden mooie en verrassende jurken, waardoor ik uiteindelijk de deur uitliep met een jurk die echt bij mij past!

