Ga naar de inhoud
Geen resultaten
  • Home
  • Bruid & Gasten
    • Nieuwe collectie
    • Sale collectie
    • Bruidsjurken
    • Plussize jurken
    • Boutique (avondjurken)
    • Kinderjurkjes
    • Accessoires
      • Bolero’s
      • Bruidsriemen
      • Haaraccessoires
      • Lingerie
      • Sluiers
      • Schoenen
      • Sieraden
      • Overig
  • Events
  • Arrangementen
  • Blog
  • Over ons
    • De winkel
    • Het atelier
    • Reinigingsservice
    • Onze partners
  • Contact
    • Pasafspraak maken

06-1761 2228
info@hartenvrouwbruidsmode.nl

Hartenvrouw Bruidsmode
  • Home
  • Bruid & Gasten
    • Nieuwe collectie
    • Sale collectie
    • Bruidsjurken
    • Plussize jurken
    • Boutique (avondjurken)
    • Kinderjurkjes
    • Accessoires
      • Bolero’s
      • Bruidsriemen
      • Haaraccessoires
      • Lingerie
      • Sluiers
      • Schoenen
      • Sieraden
      • Overig
  • Events
  • Arrangementen
  • Blog
  • Over ons
    • De winkel
    • Het atelier
    • Reinigingsservice
    • Onze partners
  • Contact
    • Pasafspraak maken
Verlanglijst 0
Pasafspraak
Hartenvrouw Bruidsmode
Pasafspraak
Verlanglijst 0
Home Collectie Bruidsjurken Enzoani Orri
Home Collectie Bruidsjurken Enzoani Orri
Enzoani Orri
Enzoani Orri
Enzoani Orri
  1. Enzoani Orri
  2. Enzoani Orri
  3. Enzoani Orri
Sale

Enzoani Orri

De Enzoani Orri is een fit and flare jurk met 3D-kant, een strapless top een een mooie sleep. Deze jurk is beschikbaar in de sale in maat 42.

Wil je de Enzoani Orri komen passen? Kom dan langs bij onze bruidswinkel in Almere.

Silhouet fit and flare
Merk Enzoani
Stijl Klassiek, Luxe, Romantisch
Prijs €2500 +
Maat 42-46
Prijs
Deze jurk komen passen
Delen via Whats-App
  • Fantastische ochtend gehad bij hartenvrouw bruidsmode. Voor mijn dochter een trouwjurk uitgezocht. Fijne ontvangst met koffie thee en appeltaart. Daarna heel fijn geholpen met het uitzoeken en passen van de jurk. En tussen de vele mooie jurken, de mooiste gekozen.

    Google Logo
    arjan hogendoorn Avatar arjan hogendoorn
    24 januari 2025
  • Wat een geweldige service!! Hele leuke dames die ons heel goed geholpen hebben van A tot Z. Zelfs voor ons als bruidsmeidjes was dit een enorm leuke ervaring! Heel erg bedankt.

    Google Logo
    Fariel J. Avatar Fariel J.
    21 februari 2026
  • We kwamen om kwart over 4 nog even spontaan binnen lopen zonder afspraak, maar werden met open armen ontvangen. Ontzettend goede service, er wordt echt goed meegedacht en gekeken. En geslaagd voor de jurk!!

    Google Logo
    Sarah van Dijke Avatar Sarah van Dijke
    22 augustus 2024
  • Fantastische ervaring hier! Met mijn zusje (aanstaande bruid) in meerdere zaken geweest, maar hier ontzettend goed geholpen en de tweede jurk was DE jurk. Elma is een topper

    Google Logo
    Femke Muurling Avatar Femke Muurling
    24 juli 2025
  • Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze. Toen de jurk binnen was, heb ik zelf contact opgenomen om te vragen of dat het geval was omdat ik niets hoorde maar wel tijdens de passessie een periode had gehoord. Toen hij inderdaad binnen bleek te zijn, heb ik deze gepast en hij zat goed. Wel moest ik Toen het resterende bedrag betalen van de jurk. Daarna bij elke sessie moest ik voor alle extra's gelijk betalen. Ik had nog mouwtjes laten maken door de coupeuse en toen ik deze voor het eerst zag, was ik wat teleurgesteld omdat het niet was zoals ik me herinner het besproken te hebben. Ik mocht wel eerlijk zeggen wat ik ervan vond maar tegelijkertijd werd het papier met de bespreking erbij gehaald. Vokr de 2 mouwtjes moest ik €260 bijbetalen, wat een flink bedrag is. Als je de jurk aan de onderzijde moet laten aanpassen dan kost dat ongeveer €100. Elke keer dat ik daar was, was er wel veel interesse, ook vanuit ander personeel en kregen we iets te drinken. Over het algemeen zou ik zeggen dat mijn ervaring goed was en dat ik goed geholpen werd en dat in de laatste sessie goed uitleg is gegeven aan degene die mee was over hoe de jurk werkt met aantrekken, toiletgang etc. Ik had de coupeuse Linda en die was wel fijn maar had ook zelf een mening over bepaalde dingen waardoor het wat lastiger kan zijn om je eigen mening te geven. Bij elke passessie had ik iemand anders en de eerste keer van het passen van mijn eigen jurk, had ik iemand die ik persoonlijk niet zo fijn in de omgang vond. En werd er op gehamerd dat ik minimale hakhoogte van 5,5cm moest hebben omdat anders de jurk ingekort moest worden; Ik naarstig op zoek naar schoenen maar omdat ik niet op alle schoenen kan lopen en vrij brede voeten heb, is dat een uitdaging. Uiteindelijk voor een schoen van 4cm gekozen en toen bleek dat dat ook prima ging. Toch zou ik deze winkel zeker aanraden! Stomen kost €350 en voor een pak €100

    Google Logo
    CC Avatar CC
    14 juni 2025
  • Wat een feestje om hier samen met mijn dochter een jurk uit te zoeken.De deskundigheid, het enthousiasme en de persoonlijke aanpak, maakt dat we een fantastische ervaring hebben gehad en met een zeer geslaagde aankoop naar huis gaan.

    Google Logo
    Sabella Van Den Ancker Avatar Sabella Van Den Ancker
    14 juli 2024
  • In één woord geweldig! Ik heb hier mijn droom jurk mogen vinden en wauw wat een fantastische ervaring! Super leuk en vriendelijk personeel die goed naar je luisteren. Lieve meiden nogmaals bedankt! <3

    Google Logo
    Denise Lambrecht Avatar Denise Lambrecht
    17 februari 2025
  • Mee geweest met de bruid om een mooie jurk uit te kiezen.. wat een fijne ervaring gehad met deze 2 lieve vrouwen. Echt een aanrader. Goed advies en fijne hulp.

    Google Logo
    k.m oost Avatar k.m oost
    24 januari 2025
  • Ontvangst met koffie en gebak. Elma stelde ons op ons gemak en had een goede klik met de a.s. bruid en met ons. Ontzettend leuk geholpen. Prachtige jurken. Veel keuze.

    Google Logo
    Judith Avatar Judith
    31 juli 2025
  • Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze.

    Google Logo
    CC Avatar CC
    25 september 2024

Lees ons magazine vol tips en inspiratie!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Bruidsjurken
  • Events
  • Arrangementen
  • Pasafspraak
  • Blog
  • Contact

Hartenvrouw Bruidsmode - Bruidswinkel Almere 
Zoetelaarspassage 5, Almere
06-17612228
info@hartenvrouwbruidsmode.nl

Algemene voorwaarden • Privacy verklaring
Ontwerp & sitebeheer door ForYou B.V. in samenwerking met Best4u
Afbeeldingen onder licentie van Shutterstock.com