
Laure & Lay Emilia
| Prijs |
|---|
Hele leuke bruidszaak, ik was mee voor het uitzoeken van een jurk voor mijn schoonzusje. Je mag zelf lekker kijken en alles passen heel vriendelijk en professioneel geholpen.
5 oktober ben ik met mijn moeder en schoonmoeder naar de modeshow geweest en wat was dat leuk! Maar liefst 75 jurken werden door echte dames van allerlei leeftijden en vormen geshowd waardoor je een goed beeld kon krijgen. Er werden prijzen door de leveranciers uitgedeeld tijdens een loterij en... lees meer uiteraard stond de appeltaart klaar! Direct een pasafspraak gemaakt en een maand later stond ik daar. De groep dames die ik mee had was groter dan gedacht maar zeker niet minder welkom! De winkel is open en groots ingedeeld en de pasruimte en kamer fantastisch! Oh en wat een lieve dames allemaal. Ik voelde mij volkomen op mijn gemak en voelde mij zo gehoord en gezien! We hebben gelachen en gehuild maar vooral genoten. Ik ben ontzettend blij dat ik hier mijn droomjurk heb mogen vinden!! Dames bedankt en ga zo door 🩷
Mooie grote bruidszaak met lieve mensen en prachtige jurken
Wat een geweldige ervaring. Je word hier super goed geholpen , we waren gestart met een gesprekje met koffie en appeltaart, er word er goed geluisterd naar je wensen. Het passen vond ik erg leuk en voelde me super op me gemak( je staat daar toch in... lees meer je ondergoed met passen 😅dus op je gemak voelen is wel zo fijn ) ze hebben prachtige jurken en ik ben ook met 100% geslaagd voor een prachtige jurk. Heel erg bedankt voor deze mooie ervaring
Ben je op zoek naar een zaak waar je alle ruimte krijgt om in een huiselijke sfeer te ervaren en voelen welke jurk er het beste bij je past? Kom dan bij Hartenvrouw genieten van een heerlijk kopje thee of koffie met vers gemaakt appelgebak en laat je adviseren door... lees meer deze zeer ervaren en professionele dames! Ik ging zonder verwachting naar mijn afspraak en ging de deur uit met een geweldige jurk! Er is vreselijk veel keus in verschillende prijsklasses in heel veel maten! Ik ben geweldig geholpen en kan niet wachten tot ik de jurk aan mag! Super bedankt!!!
Heel fijn geholpen in deze winkel! Fijn, gestructureerd, met passie en respect.
Super ervaring bij Hartenvrouw❤️ Goed geholpen door lief en betrokken team. Van te voren budget besproken zodat je niet voor verassingen komt te staan. Een aanrader!!
I bought my dress here in January this year to get married in Brazil in September, my wedding happened last weekend and it was magical! Everyone loved my dress! I was very welcomed in the store when I was looking for my dress, even though I don’t speak Dutch... lees meer the staff were very friendly and showed the dresses that were within my budget! Linda did my dress alterations, she was wonderful and did a marvellous job! Highly recommended ! Thank you Hartenvrouw Bruidsmode!
Warme ontvangst, veel keuze in jurken en goede service
Hele mooie, fijne ervaring. Je wordt super goed geholpen en we hebben de jurk met accessoires zeker gevonden!

