
lily 1
| Prijs |
|---|
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p
Bij binnenkomst een warm welkom. Lieve, duidelijke uitleg over wat er verwacht wordt van ons die meekomen met de aanstaande bruid. Er wordt goed naar de bruid geluisterd wat ze wilt en de bruid wordt ook goed uitgedaagd om van alles te passen. Er staat geen druk op het passen... lees meer of een keuze te maken. Alles bij elkaar een fijne, leuke en in ons geval geslaagde dag.
5 oktober ben ik met mijn moeder en schoonmoeder naar de modeshow geweest en wat was dat leuk! Maar liefst 75 jurken werden door echte dames van allerlei leeftijden en vormen geshowd waardoor je een goed beeld kon krijgen. Er werden prijzen door de leveranciers uitgedeeld tijdens een loterij en... lees meer uiteraard stond de appeltaart klaar! Direct een pasafspraak gemaakt en een maand later stond ik daar. De groep dames die ik mee had was groter dan gedacht maar zeker niet minder welkom! De winkel is open en groots ingedeeld en de pasruimte en kamer fantastisch! Oh en wat een lieve dames allemaal. Ik voelde mij volkomen op mijn gemak en voelde mij zo gehoord en gezien! We hebben gelachen en gehuild maar vooral genoten. Ik ben ontzettend blij dat ik hier mijn droomjurk heb mogen vinden!! Dames bedankt en ga zo door 🩷
Amazing bridal store! We went shopping for a dress for my cousin and hit the right store at first try. We've had a very warm welcome, very helpful service and managed to buy a dress! The ladies here really helped us by looking through the brides perspective and made her... lees meer super happy! We really appreciate them calming her nerves down and the kindness they've shown. Elma, thank you so much for today, for the beautiful dress and tiara! We look forward seeing you again! Xx. A + M
Wat een geweldig ontvangst als je spontaan de winkel in komt lopen. We zijn super geholpen😀. En zijn geslaagd
Mooie jurken! Fijne gastvrouw, super netjes alles! 🙏 👍👍
Mijn tante is hier in een keer geslaagd. Het is een fijne zaak. Een leuke ervaring hier gehad
Super fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw! Relaxte ontvangst met een kletspraatje en heerlijke appeltaart. In alle rust jurken passen, voldoende grote maten op voorraad en geen gepush of gehaast. Aanrader!
Allervriendelijkste eigenaar en nam echt de tijd om ons te helpen met de jurk te vinden. Prachtige winkel!

