
lily 2
| Prijs |
|---|
Hele mooie, fijne ervaring. Je wordt super goed geholpen en we hebben de jurk met accessoires zeker gevonden!
Wat een fantastische zaak! Van binnenkomst tot het passen, wat maken deze dames er een mooie maar zeer fijne huiselijke ervaring van om je bruidsjurk te kiezen. Zeer meedenkend en vriendelijk, blij dat ik jullie getroffen heb! Toppers!
Echt een aanrader! Wij kwamen met een gezelschap van 5, en werden hartelijk ontvangen met een kopje thee & appeltaart. Er werd rustig de tijd voor ons genomen, en goed geluisterd naar mijn wensen. Mega ruime keuze in jurken en accessoires, en je mag alles passen en proberen. Wat een... lees meer fijne ervaring was dit, hartelijk bedankt lieve dames! I said yes to the dresssss
Bij binnenkomst een warm welkom. Lieve, duidelijke uitleg over wat er verwacht wordt van ons die meekomen met de aanstaande bruid. Er wordt goed naar de bruid geluisterd wat ze wilt en de bruid wordt ook goed uitgedaagd om van alles te passen. Er staat geen druk op het passen... lees meer of een keuze te maken. Alles bij elkaar een fijne, leuke en in ons geval geslaagde dag.
Geweldige service! Wat een vakvrouw! Een prachtige jurk voor mijn dochter!
Mooie grote bruidszaak met lieve mensen en prachtige jurken
Vandaag een topdag gehad, samen met mijn schoonzussen en bonusdochter hier een trouwjurk uitgezocht. Niet verwacht dat ik zou slagen, maar wat een keuze en heel goed geholpen ook. Samen met mijn kleedster en antourage hier mijn droomjurk gevonden. Dames van Hartenvrouw dank jullie wel voor de goede zorgen en... lees meer we hebben zeker genoten van de high tea, één woord geweldig!!
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p
Na een ontzettende nare ervaring gehad te hebben bij een andere bruidswinkel hier spontaan naar binnen gelopen. Wij werden hier met open armen ontvangen, er werd de tijd genomen om ons te helpen, zelfs tot na sluitingstijd! De uitkomst: een prachtige jurk! Super bedankt voor de goede hulp! Mijn dag kan... lees meer niet meer stuk, dit is echt een aanrader voor iedereen die de jurk van z’n dromen zoekt!
Mijn dochter is leuk geholpen door Elma zij heeft echt persoonlijke aandacht voor de aanstaande bruid en laat haar stralen.

