
lily 3
| Prijs |
|---|
We kwamen om kwart over 4 nog even spontaan binnen lopen zonder afspraak, maar werden met open armen ontvangen. Ontzettend goede service, er wordt echt goed meegedacht en gekeken. En geslaagd voor de jurk!!
Geweldig vriendelijk geholpen. Mijn zusje heeft een prachtige jurk uitgezocht. We kijken nu extra uit naar de grote dag
Fantastisch geholpen en mijn droom jurk gevonden. ❤️
Hele fijne zaak met lieve mensen. Ze nemen echt de tijd voor je en helpen zelfs de mensen die minder goed zijn in keuzes maken.
Helemaal tevreden! Goede service & hulp, heel geduldig, vriendelijk, eerlijk en enthousiast! Een echte aanrader
Super fijne zaak!! Nemen de tijd voor je en bieden een heerlijke appeltaart aan.
Super service. Hartelijk ontvangst met koffie en appeltaart. Hele aardige mensen, heel behulpzaam en geven je gelijk een vertrouwd gevoel.
Een enorm goede en fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw Bruidsmode. Ontzettend leuk en warm ontvangen met een lekker stukje appeltaart. Na een leuke en gezellige middag geslaagd voor mijn jurk. Eenmaal thuis sloeg de twijfel toe: heb ik wel de juiste keuze gemaakt? Ik heb Elma gebeld en zij reageerde... lees meer heel begripvol en ik mocht weer langskomen om de jurk nog een keer te passen. Wederom werd ik heel goed geholpen door Elma en Jedidja en zij hebben met veel geduld echt de tijd genomen om mij te helpen (zelfs een stukje na sluitingstijd). Ik heb nog meerdere jurken gepast, maar uiteindelijk toch bij mijn eerste keuze gebleven. We hebben zelfs 2x gevideobelt met de coupeuse om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor aanpassingen aan mijn jurk. Ik ben deze twee dames echt enorm dankbaar en raad iedereen dan ook aan om hierheen te gaan voor je trouwjurk!
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten eerst zelf tussen de jurken zoeken, waarna mijn zusje... lees meer diverse jurken ging passen. Ze werd hierbij goed geholpen en er werd goed naar haar wensen geluisterd. En uiteindelijk zei ze: Yes, to the dress. 😀 Daarna hebben we ook nog kunnen passen voor een jurk voor haar vriendinnen en moeder. Waarbij we goed werden geholpen.

