
lily 3
| Prijs |
|---|
Leuk geholpen door Elma!
Geweldig ontvangst! Ze denken echt met je mee en hebben altijd "geweldig nieuws"! Er zijn al vaker geweest vanwege vele huwelijken die hebben plaatsgevonden in onze organisatie. Zeker een aanrader!!
Vandaag mijn bruidsjurk gevonden bij Hartenvrouw! Ik ben super goed en fijn geholpen door Elma en haar dochter. Samen met mijn oma en moeder een fantastische ochtend gehad.
Wat een geweldig ontvangst als je spontaan de winkel in komt lopen. We zijn super geholpenš. En zijn geslaagd
Fantastische ervaring hier! Met mijn zusje (aanstaande bruid) in meerdere zaken geweest, maar hier ontzettend goed geholpen en de tweede jurk was DE jurk. Elma is een topper
Wauw wat een super ervaring hebben we hier gehad. Werden netjes welkom geheten met wat lekkers. Tijdens het gesprek werd geluisterd naar wat mijn dochter wilde. Verschillende jurken gepast en telkens kijken of het beter wordt. Niets moet alles mag, niets opdringen. Alle bruiden die nu nog moeten zoeken, ga... lees meer hier heen. Wij geven deze ervaring een dikke 10
Aanrader om naar toe te gaan. Fijne huiselijke sfeer en ze luisteren echt naar je. Zeker niet opdringerig. Ik vond mijn droomjurk helaas niet, maar ze bleven gewoon vriendelijk, wat super fijn is!
Wat een fijne ervaring bij de dames van Hartenvrouw. Ze zien precies wat bij de bruid past. Zeer hulpvaardig en meelevend. Mijn dochter wordt een prachtige bruid!!!
Bij binnenkomst een warm welkom. Lieve, duidelijke uitleg over wat er verwacht wordt van ons die meekomen met de aanstaande bruid. Er wordt goed naar de bruid geluisterd wat ze wilt en de bruid wordt ook goed uitgedaagd om van alles te passen. Er staat geen druk op het passen... lees meer of een keuze te maken. Alles bij elkaar een fijne, leuke en in ons geval geslaagde dag.
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p

