

Madi Lane Patina
De Madi Lane Patina is een fit and flare jurk met een lange sleep die wijder valt vanaf de bovenbenen, klassiek kant en een lage rug.
| Silhouet | fit and flare |
|---|---|
| Maat | 36-40 |
| Stijl | Klassiek, Romantisch |
| Merk | Madi Lane |
| Prijs | €2500 + |
| Prijs |




De Madi Lane Patina is een fit and flare jurk met een lange sleep die wijder valt vanaf de bovenbenen, klassiek kant en een lage rug.
| Silhouet | fit and flare |
|---|---|
| Maat | 36-40 |
| Stijl | Klassiek, Romantisch |
| Merk | Madi Lane |
| Prijs | €2500 + |
| Prijs |
My mother, friend and I were welcomed warmly and with excitement. We had the greatest time and the ladies from the store were of great help! Definitely recommended to purchase your wedding dress at Hartenvrouw Bruidsmode.
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
I recently had a fantastic experience at this exquisite boutique, and I can't recommend it enough! The owner is incredibly kind and friendly, making me feel as if I were with close friends throughout my visit. I would advise every bride-to-be to stop by; I’m confident you’ll find the perfect... lees meer dress here. The warm welcome and supportive atmosphere truly set this shop apart. The ladies completely understood my feelings and allowed me the time I needed to think without any pressure. Their optimistic and heartwarming attitude made this experience unforgettable. I highly recommend visiting this boutique for a truly special experience!
We spent a lovely afternoon at Hartenvrouw Bruidsmode. They took amazing care of us and really helped the bride in her choice, showing a lot of passion and professionalism along the way. Definitely recommend!
Super mooie jurken, veel keuze! Hele vriendelijke professionele begeleiding, heerlijk geslaagd voor een prachtige trouwjurk:-)
Afgelopen zaterdag een pasafspraak gehad van mijn nicht Jamie bij Hartenvrouw Bruidsmode. Het voelde bij binnenkomst direct goed. Wat een ontzettende warme en fijne ontvangst. Wat een enthousiast team, met een flinke dossis warmte, humor en gezelligheid. Maar vooral wat een deskundigheid loopt er rond. Als ik nog niet getrouwd... lees meer was zou ook ik hier naar toe gaan. Wie weet later met mijn eigen dochters😊 En als jullie nog modellen zoeken voor een maatje meer, maar zeker volslank, ik houd mij aanbevolen hoor!!
Gezellige mensen die alle geduld met je hebben. Vakmensen, mijn dochter is goed geadviseerd en is goed geslaagd
Super fijne zaak!! Nemen de tijd voor je en bieden een heerlijke appeltaart aan.
Hele lieve en vriendelijke mensen. Lekker stukje appeltaart en drinken. Word goed naar je geluisterd en nemen alle tijd voor je. Terwijl we zonder afspraak binnen zijn gelopen. We zijn ontzettend tevreden en geslaagd met een prachtige trouwjurk
Na 2 nare ervaringen met trouwjurken passen bij Elma gekomen. Eerst mail contact, daarna app en even met elkaar gesproken aan de telefoon. Zo fijn. Dus afspraak stom en met m’n dochter er heen. Wauw! Wat een warm welkom met heerlijke koffie en nog lekkerdere verse appeltaart! Elma nam echt de... lees meer tijd voor mij. Goed geluisterd naar mijn wensen en de foto’s die ik had gestuurd… En ja hoor… eerste pas sessie… de dikke tranen! Ik ben prachtig, alles klopte. Nog wat details en ik heb volmondig ja gezegd op mijn outfit!!! Moet nog even wachten helaas, maar wat ben ik blij!! Lieve Elma, ontzettend bedankt dat je mij gerustgestelde en mij zo mooi heb laten voelen. In de auto nog dikke tranen van blijdschap. We komen snel weer passen om het opmaat te maken. Maar je zo dankbaar!! Echt een aanrader! Gezellige sfeer, prachtige jurken, meedenkend en eerlijk! Dikke knuffel Karin en Fleur

