



Phoenix dc 001b
| Maat | 36-40, 42-46, 48-52 |
|---|---|
| Merk | Phoenix |
| Prijs | €2000 - €2500 |
| Silhouet | a-lijn, prinses |
| Stijl | Luxe, Modern, Romantisch |
| Prijs |








| Maat | 36-40, 42-46, 48-52 |
|---|---|
| Merk | Phoenix |
| Prijs | €2000 - €2500 |
| Silhouet | a-lijn, prinses |
| Stijl | Luxe, Modern, Romantisch |
| Prijs |
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Vandaag met vriendinnen hier geweest. Wat een warm welkom met verse zelfgemaakte appeltaart. We zijn zo fijn geholpen BV.wij mochten zelf rond kijken en aangeven welke jurken onze vriendin wilde passen. Wat een keuze was er. De ene nog mooier dan de ander. Er werd alle tijd genomen, onze vriendin... lees meer mocht allerlei stijlen passen.. Er werd met ons meegedacht en nog fijner er werd geen beslissing geforceerd. Wat een geduld hebben ze met ons gehad! Kortom een aanrader
Gisteren met mijn schoondochter voor een eerste x bruidsjurken wezen kijken bij Hartenvrouw Bruidsmode en wat kwamen we in een warm bad terecht. Koffie met vers gebakken appeltaart. Alle tijd en een duidelijke uitleg over hoe ze werken. We hadden een afspraak voor 2 uur, kwamen door auto pech een... lees meer uur te laat maar er werd 3 uur voor ons uitgetrokken. Uiteindelijk heeft mijn schoondochter een prachtige jurk gevonden voor ook nog eens een hele nette prijs. Dus ben je op zoek naar een jurk ga dan zeker naar Hartenvrouw Bruidsmode.
We had an excellent experience, we were received promptly and kindly. From the first moment they made us feel super comfortable. The bride is my sister-in-law and we were able to walk into the store and choose the dresses without any rush. Elma's attention and delicacy were... lees meer excellent, she really is a person with a lot of experience and guides you to choose the perfect dress for you. I also want to add that the variety of dresses is great, there are beautiful options, it was really incredible. Thank you Elma and Ivvete.❤️
Wat een geweldige bruidsmode zaak. Bij binnenkomst een warm welkom. Waren hier zaterdag 1 november voor een trouwjurk voor mijn nichtje... wat een expertise hebben ze..denken echt super met je mee... echt een top zaak. En uiteraard weg gegaan met een geweldige jurk.. dank jullie wel voor alles zodat mijn... lees meer nichtje er op haar dag geweldig uit gaat zien..
Heel geduldig en liefdevol geholpen. Met veel zorg en kunde gekeken naar de toekomstige bruid. Meegedacht in wat de bruid mooi vond. Ook als gasten goed verzorgd met drinken en heerlijk versgebakken appeltaart!
Super fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw! Relaxte ontvangst met een kletspraatje en heerlijke appeltaart. In alle rust jurken passen, voldoende grote maten op voorraad en geen gepush of gehaast. Aanrader!
Samen met mijn dochter Jamie en mensen die voor haar belangrijk zijn een heerlijke passing gehad bij deze topzaak. Uiteindelijk heeft ze volmondig "Yes, to the dress", gezegd. Wat een warme, persoonlijke, eerlijke en gezellige ervaring. Dames, dank jullie wel!!! Het was voor haar heerlijk om echt in het... lees meer middelpunt te staan. Heel veel liefs, een blije moeder
Een enorm goede en fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw Bruidsmode. Ontzettend leuk en warm ontvangen met een lekker stukje appeltaart. Na een leuke en gezellige middag geslaagd voor mijn jurk. Eenmaal thuis sloeg de twijfel toe: heb ik wel de juiste keuze gemaakt? Ik heb Elma gebeld en zij reageerde... lees meer heel begripvol en ik mocht weer langskomen om de jurk nog een keer te passen. Wederom werd ik heel goed geholpen door Elma en Jedidja en zij hebben met veel geduld echt de tijd genomen om mij te helpen (zelfs een stukje na sluitingstijd). Ik heb nog meerdere jurken gepast, maar uiteindelijk toch bij mijn eerste keuze gebleven. We hebben zelfs 2x gevideobelt met de coupeuse om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor aanpassingen aan mijn jurk. Ik ben deze twee dames echt enorm dankbaar en raad iedereen dan ook aan om hierheen te gaan voor je trouwjurk!
Aanrader om naar toe te gaan. Fijne huiselijke sfeer en ze luisteren echt naar je. Zeker niet opdringerig. Ik vond mijn droomjurk helaas niet, maar ze bleven gewoon vriendelijk, wat super fijn is!

