

Poirier 15400
De Poirier 15400 is een strapless torselet in ivoor, verkrijgbaar in de maten 65A t/m 110F.
| Subcategorie | Lingerie |
|---|---|
| Merk | Poirier |
| Prijs |




De Poirier 15400 is een strapless torselet in ivoor, verkrijgbaar in de maten 65A t/m 110F.
| Subcategorie | Lingerie |
|---|---|
| Merk | Poirier |
| Prijs |
Aanrader om naar toe te gaan. Fijne huiselijke sfeer en ze luisteren echt naar je. Zeker niet opdringerig. Ik vond mijn droomjurk helaas niet, maar ze bleven gewoon vriendelijk, wat super fijn is!
Wat een geweldig ontvangst als je spontaan de winkel in komt lopen. We zijn super geholpen😀. En zijn geslaagd 🥳
Wat een lieve mensen allemaal echt een dag om nooit te vergeten..
Wat een prachtige collectie jurken en vriendelijk personeel! Heel goed geholpen door kundige mensen. Ik raad deze winkel zeker aan!
Lieve bruid… hier moet je naar toe! Warm en gezellig, supportive, kennis van zaken… deze dames bieden je echt alles wat je nodig hebt bij het uitzoeken van jouw droomjurk/outfit! Bij binnenkomst loop je de warmte en het enthousiasme van Elma en Yvette tegemoet. Gezellig ontvangst, kennismaking en uitleg... lees meer hoe je afspraak gaat verlopen. Geef je er gerust aan over! Je bent bij de dames in de beste handen die je je kan wensen. Voordat je start met passen loop je een rondje langs de jurken (keuze genoeg!). Jij en degenen die met je mee zijn mogen er een aantal uitzoeken die je gaat passen. Ideaal, zo heeft iedereen even hun mening kunnen/mogen geven en gaat het daarna alleen nog maar waar het echt over moet gaan… hoe voel jij je in de jurk/outfit? Ik vond het mega spannend en was op een gegeven moment ondersteboven van alle keuzes. Ik verwachtte een “say yes to the dress”-moment zoals op tv en raakte in de war toen dat niet meteen kwam. Elma luisterde naar mijn wensen en overwegingen. Ze dacht mee, gaf advies en was heel begripvol, dat was zo fijn! “Ja, dit is mijn jurk”-momenten komen in vele soorten en maten en ze zijn allemaal goed (niet vergeten). Heel heel erg blij ben ik dat ik heb gekozen om naar Hartenvrouw te gaan. Lieve Elma en Yvette, dankjulliewel!!
Super vriendelijk en gastvrij personeel. Kregen gelijk koffie en thee aangeboden en een stukje appeltaart. Verder werd alles goed en uitgebreid uitgelegd en namen ze echt de tijd voor the bride to be.
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Superlieve dames allemaal en een heerlijke warme sfeer! Spontaan binnen gelopen én me speciaal gevoeld. Deze dames maken dat de zoektocht naar ‘jouw’ jurk heel natuurlijk en soepel verloopt. Ik voel me altijd heel snel bezwaard, maar dat nemen zij echt voor je weg. Ze nemen zeker geen genoegen met “het... lees meer is een mooie jurk”.. ze willen ook écht dat het jouw jurk is. Ze luisteren goed, denken met je mee en geven je alle ruimte om rustig te ontdekken wat bij je past. Een plek waar aandacht, warmte en eerlijk advies samenkomen... precies wat je hoopt te vinden tijdens zo’n speciale zoektocht. Bij Hartenvrouw voel je het meteen.... hier werken vrouwen met hart voor hun vak! En voordat je het weet, verlies je er ook een beetje je hart. 💜

