

Poirier c 7674
| Accessoires | Bruidsriemen |
|---|---|
| Subcategorie | Bruidsriemen |
| Prijs |




| Accessoires | Bruidsriemen |
|---|---|
| Subcategorie | Bruidsriemen |
| Prijs |
Vandaag gebeld of we mochten komen kijken en dat mocht. Werden heel vriendelijk ontvangen en konden zelfs zonder pasafspraak passen. We zijn ontzettend goed geholpen door Elma en collega's en onze bruid Desiré was het cadeautje van de dag, zo lief! Echt een aanrader als je opzoek bent naar een... lees meer prachtige en betaalbare jurk én heel prettig geholpen wil worden! Dank je wel en ga zo door! Wij gaan blij en mét jurk naar huis!
Wauw wat een super ervaring hebben we hier gehad. Werden netjes welkom geheten met wat lekkers. Tijdens het gesprek werd geluisterd naar wat mijn dochter wilde. Verschillende jurken gepast en telkens kijken of het beter wordt. Niets moet ...
De mederwerksters namen echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren en kwamen met geweldige suggesties geen gehaast geen gedruk alleen oprechte aandacht en professioneel advies . Uiteindelijk heb ik dé jurk gevonden die precies bij mij past
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze. Toen de jurk binnen was, heb ik zelf contact opgenomen om te vragen of dat het geval was omdat ik niets hoorde maar wel tijdens de passessie een periode had gehoord. Toen hij inderdaad binnen bleek te zijn, heb ik deze gepast en hij zat goed. Wel moest ik Toen het resterende bedrag betalen van de jurk. Daarna bij elke sessie moest ik voor alle extra's gelijk betalen. Ik had nog mouwtjes laten maken door de coupeuse en toen ik deze voor het eerst zag, was ik wat teleurgesteld omdat het niet was zoals ik me herinner het besproken te hebben. Ik mocht wel eerlijk zeggen wat ik ervan vond maar tegelijkertijd werd het papier met de bespreking erbij gehaald. Vokr de 2 mouwtjes moest ik €260 bijbetalen, wat een flink bedrag is. Als je de jurk aan de onderzijde moet laten aanpassen dan kost dat ongeveer €100. Elke keer dat ik daar was, was er wel veel interesse, ook vanuit ander personeel en kregen we iets te drinken. Over het algemeen zou ik zeggen dat mijn ervaring goed was en dat ik goed geholpen werd en dat in de laatste sessie goed uitleg is gegeven aan degene die mee was over hoe de jurk werkt met aantrekken, toiletgang etc. Ik had de coupeuse Linda en die was wel fijn maar had ook zelf een mening over bepaalde dingen waardoor het wat lastiger kan zijn om je eigen mening te geven. Bij elke passessie had ik iemand anders en de eerste keer van het passen van mijn eigen jurk, had ik iemand die ik persoonlijk niet zo fijn in de omgang vond. En werd er op gehamerd dat ik minimale hakhoogte van 5,5cm moest hebben omdat anders de jurk ingekort moest worden; Ik naarstig op zoek naar schoenen maar omdat ik niet op alle schoenen kan lopen en vrij brede voeten heb, is dat een uitdaging. Uiteindelijk voor een schoen van 4cm gekozen en toen bleek dat dat ook prima ging. Toch zou ik deze winkel zeker aanraden! Stomen kost €350 en voor een pak €100
Laatst was het zo ver, mijn pasafspraak bij Hartenvrouw Bruidsmode. Na een goede eerste indruk bij mijn kennismaking de week ervoor, keek ik onwijs uit naar de pasafspraak. We werden wederom hartelijk ontvangen met en drankje en een heerlijk stuk appeltaart. Eerst werd weer rustig verteld hoe e.e.a. zou gaan... lees meer verlopen, zodat je precies weet wat er gaat gebeuren. Ook was er ruimte voor vragen vanuit mijn kant. Vervolgens was het tijd om jurken uit te gaan zoeken. We kijken naar wat ik mooi vind uit de rekken, maar ook laat ik jurken zien die ik heb opgeslagen vanaf de website. Er is ruimte om lekker zelf te neuzen met je gezelschap, maar ook word je goed begeleid, want de keuze is reuze. Dit zorgt ervoor dat je niet geheel overvallen wordt door al het aanbod. Met 10 prachtige jurken gingen we uiteindelijk de paskamer in. Wat een spannend en leuk moment! Ik voelde mij volledig op mijn gemak. Ook mijn gezelschap werd overal goed in betrokken. Het systeem wat zij hanteren om tot de droomjurk te komen werkt super goed. Alle jurken die ik heb aangehad waren stuk voor stuk mooi, maar het gaat er om wat past bij jou als persoon en waar je uiteindelijk echt in straalt. Af en toe werd het even moeilijk, maar dan wisten ze precies hoe ze je moesten helpen, waardoor toch heel snel duidelijk werd welke het in ieder geval niet moest worden. Een bewezen systeem, echt mooi om te zien. Uiteindelijk waren we het er unaniem over eens dat de allereerste jurk DE jurk was voor mij, mijn droomjurk waarin ik het meest straalde en waar ik continu tranen van in mijn ogen kreeg. Dit was hem! Er is zoveel ruimte om tot die uiteindelijke keuze te komen, niets gaat overhaast en het gaat volledig op je eigen gevoel. Ze helpen o.a. d.m.v. het stellen van vragen, maar ze maken nooit de keuze voor jou of proberen je een richting op te duwen. Ze begeleiden je waardoor je zelf tot de juiste jurk komt, waarbij je vervolgens volmondig JA! kunt zeggen. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze en ook na het zien van de vele foto’s en filmpjes die mijn gezelschap gemaakt hebben (want ook dat mag allemaal gewoon) ben ik 100% zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt. De gekozen jurk had ik vooraf al opgeslagen op mijn telefoon, maar in de winkel bleek deze net wat boven mijn budget. Omdat dit echt mijn jurk was, zijn ze mij goed tegemoet gekomen, waardoor ik toch mijn droomjurk kon kopen. Ze denken echt met je mee en doen er alles aan om je te laten schitteren op je bruiloft. Een bruidsjurk kopen bij Hartenvrouw Bruidsmode raad ik iedereen aan, het is een feestje en belevenis op zich en ik kijk dan ook nu al uit naar mijn coupeuse afspraken zodra mijn jurk binnen is. Lieve Yvette en Elma, jullie zijn toppers, bedankt voor deze fantastische ervaring!
In Februari dit jaar kwam ik ter oriëntatie bij Hartenvrouw Bruidsmode ik werd zo warm ontvangen dat het me gewoon ontroerde. We hebben koffie gedronken een 1e heel fijn gesprek gehad en een uitnodiging voor een Bruidsshow. Geweldig inspirerend was dat een pas afspraak gemaakt dat ik met mijn... lees meer vriendinnen kon komen passen. En wat een fijne ochtend hebben we toen gehad en ook veel lol het was echt ons meiden uitje. Je moet weten ik ben niet een jonge bruid en trouwde voor de 2e keer ik was wat afwijzend tegen een echte bruidsjurk maar door samen te praten over mijn wensen ben ik toch voor wit/crème gegaan en samen met mijn eigen toevoegingen heb ik een prachtige set gevonden. Een mooie rok met een “sexi” topje en mijn eigen jasje en mijn stoere gympen erbij en klaar ! Een top setje ! Elma en Yvette zijn echt toppers en samen met de coupeuse is het helemaal op maat en naar mijn wensen gemaakt. Wat kon ik stralen op onze mooie dag afgelopen 20sept 24 en wat voelde ik me trost en ik was gewoon IK en zo moet het zijn ! Dus ook voor de wat oudere bruid kun je heel goed terecht bij Hartevrouw Bruidsmode . Elma en Yvette nogmaals super dank voor jullie liefde en adviezen! Jullie zijn een geweldig stel!
Meegeweest met de bruid! Prachtige ervaring en super lieve dames die precies weten wanneer het goed zit. Dankjulliewel❤️
Gezellige mensen die alle geduld met je hebben. Vakmensen, mijn dochter is goed geadviseerd en is goed geslaagd
Allervriendelijkste eigenaar en nam echt de tijd om ons te helpen met de jurk te vinden. Prachtige winkel!
We had an excellent experience, we were received promptly and kindly. From the first moment they made us feel super comfortable. The bride is my sister-in-law and we were able to walk into the store and choose the dresses without any rush. Elma's attention and delicacy were... lees meer excellent, she really is a person with a lot of experience and guides you to choose the perfect dress for you. I also want to add that the variety of dresses is great, there are beautiful options, it was really incredible. Thank you Elma and Ivvete.❤️

