

Poirier c1300
De Poirier c1300 is een bruidsriem met ivoren parels.
Wil je de Poirier c1300 komen passen? Kom dan langs bij ons in Almere voor onze bruidsaccessoires.
| Subcategorie | Bruidsriemen |
|---|---|
| Merk | Poirier |
| Prijs |




De Poirier c1300 is een bruidsriem met ivoren parels.
Wil je de Poirier c1300 komen passen? Kom dan langs bij ons in Almere voor onze bruidsaccessoires.
| Subcategorie | Bruidsriemen |
|---|---|
| Merk | Poirier |
| Prijs |
Bij Hartenvrouw had ik echt een fantastische ervaring als gast van de toekomstige bruid! De jurken zijn prachtig en de dames die hielpen waren superlief en deskundig. Ze denken echt met de bruid mee en nemen alle tijd om ervoor te zorgen ...
Wat een geweldige ervaring was deze dag! Kwam de winkel binnen en dan zie je meteen een bordje met je naam. Leuk detail en echt een leuke binnenkomer. Hele fijne en duidelijke uitleg over hoe de afspraak eruit gaat zien. Onwijs leuk dat je zelf de jurken uit het rek mag pakken... lees meer samen met je entourage. Persoonlijk was ik bang als 'curve' bruid dat ik moeilijk zou slagen voor mijn jurk. Er is genoeg aanbod aan prachtige jurken in een passende maat en ik heb me geen enkel moment onzeker gevoeld. Lieve lieve Elma, We begonnen als vreemde deze dag maar ik heb mij geen enkel moment onzeker of niet prettig bij jou gevoeld! Ik wil je onwijs bedanken voor deze fijne ervaring en de lol die we samen hebben gehad in het pashokje. Ga zo door topper! Dus zoek je nog een geweldige winkel 'curve' bruid of niet ik kan alleen zeggen: DOEN!
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p
My mother, friend and I were welcomed warmly and with excitement. We had the greatest time and the ladies from the store were of great help! Definitely recommended to purchase your wedding dress at Hartenvrouw Bruidsmode.
Fantastische ochtend gehad bij hartenvrouw bruidsmode. Voor mijn dochter een trouwjurk uitgezocht. Fijne ontvangst met koffie thee en appeltaart. Daarna heel fijn geholpen met het uitzoeken en passen van de jurk. En tussen de vele mooie jurken, de mooiste gekozen.
We had an excellent experience, we were received promptly and kindly. From the first moment they made us feel super comfortable. The bride is my sister-in-law and we were able to walk into the store and choose the dresses without any rush. Elma's attention and delicacy were... lees meer excellent, she really is a person with a lot of experience and guides you to choose the perfect dress for you. I also want to add that the variety of dresses is great, there are beautiful options, it was really incredible. Thank you Elma and Ivvete.❤️
5 oktober ben ik met mijn moeder en schoonmoeder naar de modeshow geweest en wat was dat leuk! Maar liefst 75 jurken werden door echte dames van allerlei leeftijden en vormen geshowd waardoor je een goed beeld kon krijgen. Er werden prijzen door de leveranciers uitgedeeld tijdens een loterij en... lees meer uiteraard stond de appeltaart klaar! Direct een pasafspraak gemaakt en een maand later stond ik daar. De groep dames die ik mee had was groter dan gedacht maar zeker niet minder welkom! De winkel is open en groots ingedeeld en de pasruimte en kamer fantastisch! Oh en wat een lieve dames allemaal. Ik voelde mij volkomen op mijn gemak en voelde mij zo gehoord en gezien! We hebben gelachen en gehuild maar vooral genoten. Ik ben ontzettend blij dat ik hier mijn droomjurk heb mogen vinden!! Dames bedankt en ga zo door 🩷
We werden warm en goed ontvangen, de jurk gevonden en veel fijner weggegaan dan we binnenkwamen (verward van de vorige winkel waar we veel minder fijn weggingen).

