
Poirier je 76111
| Merk | Poirier |
|---|---|
| Collectie | Accessoires |
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |

| Merk | Poirier |
|---|---|
| Collectie | Accessoires |
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |
Met mijn beste vriendin geweest voor een afspraak om voor haar bruiloft de jurk te vinden. En wat een fijne ervaring! She said yes😊
Hele lieve fijne ontvangst gehad , goeie tips en ze denken goed met je mee.en een hele mooie jurk gevonden.jullie hebben mij goed begeleid met jurken passen! Super bedankt! Liefs van Jessica ( en haar zusjes en moeder)
Een heel fijn en vriendelijk ontvangst, er wordt echt naar de bruid in kwestie geluisterd en op een rustgevende manier gewerkt naar de perfecte jurk. Je merkt meteen dat er veel kennis is, je in goede handen bent en de gehele ervaring is top!
Ontvangen met koffie en gebak door 2 vriendelijke dames . Veel mooie jurken en goede service. We zijn geslaagd met een mooie bruidsjurk en een hele leuke ervaring.
Wauw wat een super ervaring hebben we hier gehad. Werden netjes welkom geheten met wat lekkers. Tijdens het gesprek werd geluisterd naar wat mijn dochter wilde. Verschillende jurken gepast en telkens kijken of het beter wordt. Niets moet alles mag, niets opdringen. Alle bruiden die nu nog moeten zoeken, ga... lees meer hier heen. Wij geven deze ervaring een dikke 10
In Februari dit jaar kwam ik ter oriëntatie bij Hartenvrouw Bruidsmode ik werd zo warm ontvangen dat het me gewoon ontroerde. We hebben koffie gedronken een 1e heel fijn gesprek gehad en een uitnodiging voor een Bruidsshow. Geweldig inspirerend was dat een pas afspraak gemaakt dat ik met mijn... lees meer vriendinnen kon komen passen. En wat een fijne ochtend hebben we toen gehad en ook veel lol het was echt ons meiden uitje. Je moet weten ik ben niet een jonge bruid en trouwde voor de 2e keer ik was wat afwijzend tegen een echte bruidsjurk maar door samen te praten over mijn wensen ben ik toch voor wit/crème gegaan en samen met mijn eigen toevoegingen heb ik een prachtige set gevonden. Een mooie rok met een “sexi” topje en mijn eigen jasje en mijn stoere gympen erbij en klaar ! Een top setje ! Elma en Yvette zijn echt toppers en samen met de coupeuse is het helemaal op maat en naar mijn wensen gemaakt. Wat kon ik stralen op onze mooie dag afgelopen 20sept 24 en wat voelde ik me trost en ik was gewoon IK en zo moet het zijn ! Dus ook voor de wat oudere bruid kun je heel goed terecht bij Hartevrouw Bruidsmode . Elma en Yvette nogmaals super dank voor jullie liefde en adviezen! Jullie zijn een geweldig stel!
Voor mijn oudste dochter stapten we vrij spontaan deze bruidsmodewinkel binnen. We werden zeer hartelijk ontvangen met lekkere appeltaart en...heel snel, heel goed geslaagd!
Super mooie jurken! In een keer geslaagd voor mijn droomjurk! Heel lief en mee denkent personeel en hele goeie sfeer meteen bij binnenkomst. Leuk ontvangst met koffie en gebak! Ook voor de dag gasten/moeder van de bruid hele mooie optie’s Super goed geholpen!
"Super fijne zaak, je voelt je vanaf het eerste moment thuis. Daar zorgt Elma wel voor. Er wordt alle tijd voor je genomen en goed meegedacht zonder dat je beïnvloed wordt in je keuze. Er wordt eerlijk advies gegeven en rekening gehouden met het te besteden budget. UPDATE: De pasafspraken waren... lees meer een echte teleurstelling. Collega Yvette had er merkbaar geen zin meer in, zij is inmiddels ook niet meer werkzaam bij Hartenvrouw. Yvette ging met mij in discussie, was niet kritisch over de pasvorm van mijn torselet en had een algehele negatieve sfeer bij zich, Bovenstaande heeft in combinatie met wat er op mijn bruiloft is gebeurd, een nare nasmaak gegeven aan Hartenvrouw. Op mijn bruiloft was de ring uit mijn hoepelrok los geraakt waardoor deze onder mijn jurk vandaan stak en ik de ring eruit heb moeten laten halen. Met het gevolg dat ik de hele bruiloft mijn jurk heb moeten optillen omdat ik er anders over zou struikelen. Ik heb hier een klacht over ingediend maar hier word mooi niets mee gedaan. De reactie is: “had ons even gebeld, dan hadden we je verteld hoe je de ring terug in de hoepelrok had kunnen krijgen”. Alsof je daar tijdens je bruiloft aan denkt…

