
Poirier jn 103
| Subcategorie | Sieraden |
|---|---|
| Collectie | Accessoires |
| Prijs |

| Subcategorie | Sieraden |
|---|---|
| Collectie | Accessoires |
| Prijs |
Super fijne persoonlijke ervaring!
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p
My mother, friend and I were welcomed warmly and with excitement. We had the greatest time and the ladies from the store were of great help! Definitely recommended to purchase your wedding dress at Hartenvrouw Bruidsmode.
In Februari dit jaar kwam ik ter oriëntatie bij Hartenvrouw Bruidsmode ik werd zo warm ontvangen dat het me gewoon ontroerde. We hebben koffie gedronken een 1e heel fijn gesprek gehad en een uitnodiging voor een Bruidsshow. Geweldig inspirerend was dat een pas afspraak gemaakt dat ik met mijn... lees meer vriendinnen kon komen passen. En wat een fijne ochtend hebben we toen gehad en ook veel lol het was echt ons meiden uitje. Je moet weten ik ben niet een jonge bruid en trouwde voor de 2e keer ik was wat afwijzend tegen een echte bruidsjurk maar door samen te praten over mijn wensen ben ik toch voor wit/crème gegaan en samen met mijn eigen toevoegingen heb ik een prachtige set gevonden. Een mooie rok met een “sexi” topje en mijn eigen jasje en mijn stoere gympen erbij en klaar ! Een top setje ! Elma en Yvette zijn echt toppers en samen met de coupeuse is het helemaal op maat en naar mijn wensen gemaakt. Wat kon ik stralen op onze mooie dag afgelopen 20sept 24 en wat voelde ik me trost en ik was gewoon IK en zo moet het zijn ! Dus ook voor de wat oudere bruid kun je heel goed terecht bij Hartevrouw Bruidsmode . Elma en Yvette nogmaals super dank voor jullie liefde en adviezen! Jullie zijn een geweldig stel!
Het was van begin tot eind geweldig. Warm en persoonlijk ontvangst. Duidelijke en goede begeleiding en geweldige jurken. Heel professioneel en toch ook huiselijk! Super fijne ervaring en aanrader!
Hartenvrouw Bruidsmode is echt DE plek om je trouwjurk te vinden! Van geweldig, eerlijk, en oprecht advies tot de kwalitatieve, breed assortiment aan maten en jurken, je vindt het allemaal hier! Ik kreeg allerlei verschillende stijlen jurken aan die binnen mijn budget vielen en je komt echt niets te kort!... lees meer Voor iedere maat, smaak en budget is er wel een jurk te vinden! Ga vooral eens naar binnen om informatie in te winnen en je zult verliefd worden op zowel een mooie bruidsjurk als het vakkundig personeel dat er werkt!
Wat een geweldige ervaring bij Hartenvrouw Bruidsmode! Vanaf het moment dat we binnenkwamen werden we vriendelijk ontvangen en kregen we een heerlijk drankje aangeboden. ☕✨ Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd over hoe het passen in zijn werk ging, wat meteen voor een ontspannen sfeer zorgde. Daarna mochten we zelf rondkijken... lees meer tussen het ruime aanbod van prachtige kwaliteitsjurken, echt voor ieder wat wils! 👰♀️💫 Tijdens het passen hielp de medewerkster met veel geduld en enthousiasme. Ze gaf fijne tips en dacht goed mee. Na elke pasronde maakten we een top 2, en bij de derde jurk moest er eentje afvallen, een superfijn systeem waardoor het kiezen overzichtelijk bleef. En toen… kwam dat magische moment: het **‘yes’-effect!** 🩷 Ik heb mijn droomjurk gevonden en ben zó blij met mijn keuze. En nee dat is niet degene op de foto. Een prachtige winkel een diverse en mooie collectie trouwjurken,lieve mensen en een geweldige beleving van begin tot eind!
Laatst was het zo ver, mijn pasafspraak bij Hartenvrouw Bruidsmode. Na een goede eerste indruk bij mijn kennismaking de week ervoor, keek ik onwijs uit naar de pasafspraak. We werden wederom hartelijk ontvangen met en drankje en een heerlijk stuk appeltaart. Eerst werd weer rustig verteld hoe e.e.a. zou gaan... lees meer verlopen, zodat je precies weet wat er gaat gebeuren. Ook was er ruimte voor vragen vanuit mijn kant. Vervolgens was het tijd om jurken uit te gaan zoeken. We kijken naar wat ik mooi vind uit de rekken, maar ook laat ik jurken zien die ik heb opgeslagen vanaf de website. Er is ruimte om lekker zelf te neuzen met je gezelschap, maar ook word je goed begeleid, want de keuze is reuze. Dit zorgt ervoor dat je niet geheel overvallen wordt door al het aanbod. Met 10 prachtige jurken gingen we uiteindelijk de paskamer in. Wat een spannend en leuk moment! Ik voelde mij volledig op mijn gemak. Ook mijn gezelschap werd overal goed in betrokken. Het systeem wat zij hanteren om tot de droomjurk te komen werkt super goed. Alle jurken die ik heb aangehad waren stuk voor stuk mooi, maar het gaat er om wat past bij jou als persoon en waar je uiteindelijk echt in straalt. Af en toe werd het even moeilijk, maar dan wisten ze precies hoe ze je moesten helpen, waardoor toch heel snel duidelijk werd welke het in ieder geval niet moest worden. Een bewezen systeem, echt mooi om te zien. Uiteindelijk waren we het er unaniem over eens dat de allereerste jurk DE jurk was voor mij, mijn droomjurk waarin ik het meest straalde en waar ik continu tranen van in mijn ogen kreeg. Dit was hem! Er is zoveel ruimte om tot die uiteindelijke keuze te komen, niets gaat overhaast en het gaat volledig op je eigen gevoel. Ze helpen o.a. d.m.v. het stellen van vragen, maar ze maken nooit de keuze voor jou of proberen je een richting op te duwen. Ze begeleiden je waardoor je zelf tot de juiste jurk komt, waarbij je vervolgens volmondig JA! kunt zeggen. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze en ook na het zien van de vele foto’s en filmpjes die mijn gezelschap gemaakt hebben (want ook dat mag allemaal gewoon) ben ik 100% zeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt. De gekozen jurk had ik vooraf al opgeslagen op mijn telefoon, maar in de winkel bleek deze net wat boven mijn budget. Omdat dit echt mijn jurk was, zijn ze mij goed tegemoet gekomen, waardoor ik toch mijn droomjurk kon kopen. Ze denken echt met je mee en doen er alles aan om je te laten schitteren op je bruiloft. Een bruidsjurk kopen bij Hartenvrouw Bruidsmode raad ik iedereen aan, het is een feestje en belevenis op zich en ik kijk dan ook nu al uit naar mijn coupeuse afspraken zodra mijn jurk binnen is. Lieve Yvette en Elma, jullie zijn toppers, bedankt voor deze fantastische ervaring!
Vandaag zijn wij bij Elma in haar prachtige Bruidszaak geweest voor onze vriendin Maaike die in September de bruid is. Behalve het ontzettend vriendelijke ontvangst met heerlijke appeltaart, is Maaike perfect geholpen. En ja hoor geslaagd en wat is ze prachtig. Elma en het team bedankt voor een mooie middag.
Erg leuke warme ontvangst bij Hartenvrouw. Ik ben met zeer veel aandacht en geduld geholpen. Goed begeleid, goede feedback en veel jurken gepast, ondanks mijn grotere kledingmaat! Uiteindelijk elders geslaagd, maar de ervaring bij Hartenvrouw was zo prettig dat ik toch graag een goede revieuw af wilde geven. Enorm bedankt... lees meer dames! Hartelijke groet, Paula

