

Poirier s 432
De Poirier s 432 is een enkellaags sluier van 350 cm met een kanten patroon op de achterkant.
Wil je de Poirier s 432 komen passen? Kom dan langs bij ons in Almere voor onze bruidsaccessoires.
| Subcategorie | Sluiers |
|---|---|
| Merk | Poirier |
| Prijs |




De Poirier s 432 is een enkellaags sluier van 350 cm met een kanten patroon op de achterkant.
Wil je de Poirier s 432 komen passen? Kom dan langs bij ons in Almere voor onze bruidsaccessoires.
| Subcategorie | Sluiers |
|---|---|
| Merk | Poirier |
| Prijs |
If You want to find your Perfect dress and say " yes to the dress" , this is a place. Wonderfull Ladies, nice atmosphere, everything like it should be to feel special.
Vandaag mijn trouwjurk gevonden bij Hartenvrouw. Je word warm ontvangen met een heerlijke appeltaart en koffie. Elma nam de tijd voor mij om de juiste jurk te kiezen. We zijn heel goed geholpen
Ontvangst met koffie en gebak. Elma stelde ons op ons gemak en had een goede klik met de a.s. bruid en met ons. Ontzettend leuk geholpen. Prachtige jurken. Veel keuze.
Geweldig ontvangst! Ze denken echt met je mee en hebben altijd "geweldig nieuws"! Er zijn al vaker geweest vanwege vele huwelijken die hebben plaatsgevonden in onze organisatie. Zeker een aanrader!!
Ben je op zoek naar een zaak waar je alle ruimte krijgt om in een huiselijke sfeer te ervaren en voelen welke jurk er het beste bij je past? Kom dan bij Hartenvrouw genieten van een heerlijk kopje thee of koffie met vers gemaakt appelgebak en laat je adviseren door... lees meer deze zeer ervaren en professionele dames! Ik ging zonder verwachting naar mijn afspraak en ging de deur uit met een geweldige jurk! Er is vreselijk veel keus in verschillende prijsklasses in heel veel maten! Ik ben geweldig geholpen en kan niet wachten tot ik de jurk aan mag! Super bedankt!!!
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! ...
Mijn vriendin is supergoed geholpen! Door d e persoonlijke aandacht en advies, durfde ze haar keuze te maken🫶
Heel gastvrije ontvangst, leuk gesprek bij aanvang. Super lief personeel, denken goed mee, voelen goed aan wat de bruid wil, blijven zoeken naar een match. Was echt een middag uit en we zijn met de droomjurk geëindigd 😍
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze. Toen de jurk binnen was, heb ik zelf contact opgenomen om te vragen of dat het geval was omdat ik niets hoorde maar wel tijdens de passessie een periode had gehoord. Toen hij inderdaad binnen bleek te zijn, heb ik deze gepast en hij zat goed. Wel moest ik Toen het resterende bedrag betalen van de jurk. Daarna bij elke sessie moest ik voor alle extra's gelijk betalen. Ik had nog mouwtjes laten maken door de coupeuse en toen ik deze voor het eerst zag, was ik wat teleurgesteld omdat het niet was zoals ik me herinner het besproken te hebben. Ik mocht wel eerlijk zeggen wat ik ervan vond maar tegelijkertijd werd het papier met de bespreking erbij gehaald. Vokr de 2 mouwtjes moest ik €260 bijbetalen, wat een flink bedrag is. Als je de jurk aan de onderzijde moet laten aanpassen dan kost dat ongeveer €100. Elke keer dat ik daar was, was er wel veel interesse, ook vanuit ander personeel en kregen we iets te drinken. Over het algemeen zou ik zeggen dat mijn ervaring goed was en dat ik goed geholpen werd en dat in de laatste sessie goed uitleg is gegeven aan degene die mee was over hoe de jurk werkt met aantrekken, toiletgang etc. Ik had de coupeuse Linda en die was wel fijn maar had ook zelf een mening over bepaalde dingen waardoor het wat lastiger kan zijn om je eigen mening te geven. Bij elke passessie had ik iemand anders en de eerste keer van het passen van mijn eigen jurk, had ik iemand die ik persoonlijk niet zo fijn in de omgang vond. En werd er op gehamerd dat ik minimale hakhoogte van 5,5cm moest hebben omdat anders de jurk ingekort moest worden; Ik naarstig op zoek naar schoenen maar omdat ik niet op alle schoenen kan lopen en vrij brede voeten heb, is dat een uitdaging. Uiteindelijk voor een schoen van 4cm gekozen en toen bleek dat dat ook prima ging. Toch zou ik deze winkel zeker aanraden! Stomen kost €350 en voor een pak €100
Na een ontzettende nare ervaring gehad te hebben bij een andere bruidswinkel hier spontaan naar binnen gelopen. Wij werden hier met open armen ontvangen, er werd de tijd genomen om ons te helpen, zelfs tot na sluitingstijd! De uitkomst: een prachtige jurk! Super bedankt voor de goede hulp! Mijn dag kan... lees meer niet meer stuk, dit is echt een aanrader voor iedereen die de jurk van z’n dromen zoekt!

