
Poirier s 467
De Poirier s 467 is een enkellaags sluier van 350 cm met parels.
Wil je de Poirier s 467 komen passen? Kom dan langs bij ons in Almere voor onze bruidsaccessoires.
| Subcategorie | Sluiers |
|---|---|
| Merk | Poirier |
| Prijs |

De Poirier s 467 is een enkellaags sluier van 350 cm met parels.
Wil je de Poirier s 467 komen passen? Kom dan langs bij ons in Almere voor onze bruidsaccessoires.
| Subcategorie | Sluiers |
|---|---|
| Merk | Poirier |
| Prijs |
Na een ontzettende nare ervaring gehad te hebben bij een andere bruidswinkel hier spontaan naar binnen gelopen. Wij werden hier met open armen ontvangen, er werd de tijd genomen om ons te helpen, zelfs tot na sluitingstijd! De uitkomst: een prachtige jurk! Super bedankt voor de goede hulp! Mijn dag kan... lees meer niet meer stuk, dit is echt een aanrader voor iedereen die de jurk van z’n dromen zoekt!
Heel erg fijn en goed geholpen. Ontzettend op ons gemak gesteld, duidelijk uitgelegd hoe en wat erbij komt kijken en geen druk om een jurk te moeten kopen. Heel erg bedankt voor de fijne hulp!
Super ervaring bij Hartenvrouw❤️ Goed geholpen door lief en betrokken team. Van te voren budget besproken zodat je niet voor verassingen komt te staan. Een aanrader!!
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Hartelijke ontvangst en deskundig advies. Moeder van de aanstaande bruid
We spent a lovely afternoon at Hartenvrouw Bruidsmode. They took amazing care of us and really helped the bride in her choice, showing a lot of passion and professionalism along the way. Definitely recommend!
In Februari dit jaar kwam ik ter oriëntatie bij Hartenvrouw Bruidsmode ik werd zo warm ontvangen dat het me gewoon ontroerde. We hebben koffie gedronken een 1e heel fijn gesprek gehad en een uitnodiging voor een Bruidsshow. Geweldig inspirerend was dat een pas afspraak gemaakt dat ik met mijn... lees meer vriendinnen kon komen passen. En wat een fijne ochtend hebben we toen gehad en ook veel lol het was echt ons meiden uitje. Je moet weten ik ben niet een jonge bruid en trouwde voor de 2e keer ik was wat afwijzend tegen een echte bruidsjurk maar door samen te praten over mijn wensen ben ik toch voor wit/crème gegaan en samen met mijn eigen toevoegingen heb ik een prachtige set gevonden. Een mooie rok met een “sexi” topje en mijn eigen jasje en mijn stoere gympen erbij en klaar ! Een top setje ! Elma en Yvette zijn echt toppers en samen met de coupeuse is het helemaal op maat en naar mijn wensen gemaakt. Wat kon ik stralen op onze mooie dag afgelopen 20sept 24 en wat voelde ik me trost en ik was gewoon IK en zo moet het zijn ! Dus ook voor de wat oudere bruid kun je heel goed terecht bij Hartevrouw Bruidsmode . Elma en Yvette nogmaals super dank voor jullie liefde en adviezen! Jullie zijn een geweldig stel!
Wat een geweldig ontvangst als je spontaan de winkel in komt lopen. We zijn super geholpen😀. En zijn geslaagd
Wat een geweldige ervaring bij Hartenvrouw Bruidsmode! Vanaf het moment dat we binnenkwamen werden we vriendelijk ontvangen en kregen we een heerlijk drankje aangeboden. ☕✨ Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd over hoe het passen in zijn werk ging, wat meteen voor een ontspannen sfeer zorgde. Daarna mochten we zelf rondkijken... lees meer tussen het ruime aanbod van prachtige kwaliteitsjurken, echt voor ieder wat wils! 👰♀️💫 Tijdens het passen hielp de medewerkster met veel geduld en enthousiasme. Ze gaf fijne tips en dacht goed mee. Na elke pasronde maakten we een top 2, en bij de derde jurk moest er eentje afvallen, een superfijn systeem waardoor het kiezen overzichtelijk bleef. En toen… kwam dat magische moment: het **‘yes’-effect!** 🩷 Ik heb mijn droomjurk gevonden en ben zó blij met mijn keuze. En nee dat is niet degene op de foto. Een prachtige winkel een diverse en mooie collectie trouwjurken,lieve mensen en een geweldige beleving van begin tot eind!

