

Poirier S471
| Merk | Poirier |
|---|---|
| Subcategorie | Sluiers |
| Prijs |
Wat een top ervaring. We kwamen de winkel binnen en meteen verwelkomt met bordje met de naam van de bruid. Heerlijk verwent en goed geholpen door de lieve elma.
Mijn zus—de aanstaande bruid—vond Hartenvrouw Bruidsmode via social media en vertelde hoe snel en makkelijk het plannen van een afspraak ging. Vanaf het moment dat we aankwamen voelden mijn moeder, mijn zus en ik ons direct thuis. We werden zo warm en liefdevol ontvangen dat het voelde alsof we bij... lees meer familie op bezoek waren. Voor ons alle drie was het de allereerste keer dat we zoiets meemaakten, en we hadden ons geen mooiere ervaring kunnen wensen. We hebben gelachen en bijna gehuild van geluk. Maar het allerbelangrijkste: mijn zus vond hier haar droomjurk. En niet zomaar eentje—het was een jurk die de eigenaresse, puur op gevoel na het luisteren en kijken, voor haar uitkoos. Wat een bijzonder talent om zo iemand te kunnen lezen. Een jurk die totaal anders was dan wat mijn zus in gedachten had, maar die haar vanaf het eerste moment liet stralen. Er werd met zoveel aandacht geluisterd naar haar wensen en budget—het voelde oprecht, respectvol en volledig afgestemd op haar als persoon. Wat een magisch moment. We zijn zó dankbaar. Aanstaande bruiden: als je op zoek bent naar een plek waar je écht gezien en begrepen wordt, breng dan je dromen naar Hartenvrouw Bruidsmode. <3
Super fijn geholpen, trouwjurk hier gevonden zo mega blij!
Geweldige bruidsmode zaak met geweldige dames, die veel kennis van zaken hebben. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat een geweldige zaak. Mijn zus straalde echt in haar uitgekozen jurk!
Afgelopen zaterdag had ik mijn afspraak om trouwjurken te gaan passen. We werden heel warm ontvangen door Elma. En wat was het een super fijne ervaring. Elma is onwijs betrokken en luistert goed naar de wensen en weet daar haarfijn op in te spelen. Ook hele goeie tips en aanvullingen.... lees meer Al met al echt een hele liefdevolle fijne ervaring en ik zei: "Yes" to the dress
4-10-2025 op aanraden van een vriendin bij deze zaak terecht gekomen, helaas hadden wij onderweg een pech geval met de auto (hebben de winkel gelijk gebeld) waardoor wij een uur later binnen kwamen. De medewerkers van de winkel waren heel begripvol en we werden alsnog geweldig ontvangen. De winkel is... lees meer erg mooi, en de eigenaresse Elma is een super lief en vooral geduldige mens, zo veel ervarin, veel plussize keuzes in de winkel, ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld en op mn gemak gevoeld in een winkel. Wat begon als een middagje 'kijken' eindige in de aanschaf van mijn prachtige jurk! Lieve Elma en lieve medewerkers (sorry niet alle namen onthouden) Super bedankt! Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen!
Hele leuke bruidszaak, ik was mee voor het uitzoeken van een jurk voor mijn schoonzusje. Je mag zelf lekker kijken en alles passen heel vriendelijk en professioneel geholpen.
Wat een geweldige ervaring was deze dag! Kwam de winkel binnen en dan zie je meteen een bordje met je naam. Leuk detail en echt een leuke binnenkomer. Hele fijne en duidelijke uitleg over hoe de afspraak eruit gaat zien. Onwijs leuk dat je zelf de jurken uit het rek mag pakken... lees meer samen met je entourage. Persoonlijk was ik bang als 'curve' bruid dat ik moeilijk zou slagen voor mijn jurk. Er is genoeg aanbod aan prachtige jurken in een passende maat en ik heb me geen enkel moment onzeker gevoeld. Lieve lieve Elma, We begonnen als vreemde deze dag maar ik heb mij geen enkel moment onzeker of niet prettig bij jou gevoeld! Ik wil je onwijs bedanken voor deze fijne ervaring en de lol die we samen hebben gehad in het pashokje. Ga zo door topper! Dus zoek je nog een geweldige winkel 'curve' bruid of niet ik kan alleen zeggen: DOEN!
Gezellige mensen die alle geduld met je hebben. Vakmensen, mijn dochter is goed geadviseerd en is goed geslaagd



