

Poirier S471
| Merk | Poirier |
|---|---|
| Subcategorie | Sluiers |
| Prijs |
Een geweldige middag gehad. Zo liefdevol geholpen. Ik ben zeer slecht ter been maar door de hulp die ik kreeg voelde ik me zo fijn en heb ik mijn droomjurk gevonden. Coupeuse heeft meteen alles gemeten en gespeld. Zo fijn dat je daar niet voor terug hoeft te... lees meer komen. Echt een fijne plek en je krijgt veel tips . Al met al hier moet je zijn voor je trouwjurk!
Super mooie winkel met super fijn personeel!
Aanrader om naar toe te gaan. Fijne huiselijke sfeer en ze luisteren echt naar je. Zeker niet opdringerig. Ik vond mijn droomjurk helaas niet, maar ze bleven gewoon vriendelijk, wat super fijn is!
Wat een geweldige ochtend hebben wij gehad bij Bruidsmode Hartenvrouw. Twee geweldige zeer professionele dames met verstand van zaken hebben mijn schoondochter fantastisch geholpen met het uitzoeken van haar bruidsjurk. Als je een ...
Zeer lieve, vriendelijk en positieve mensen. Je wordt zeer goed geholpen, niets is hun te veel. Ze denken mee qua modellen van de jurk en luisteren goed naar de a.s.bruid. Mijn dochter is geslaagd met een prachtige jurk. Dankzij Hartenvrouw Bruidsmode. P.s. Ze hebben ook zeer mooie jurken... lees meer en jasjes voor andere bruiloftgasten.
Vandaag mijn bruidsjurk gevonden bij Hartenvrouw! Ik ben super goed en fijn geholpen door Elma en haar dochter. Samen met mijn oma en moeder een fantastische ochtend gehad.
Heel fijn geholpen, bedankt voor alles dames!
Hele leuke bruidszaak, ik was mee voor het uitzoeken van een jurk voor mijn schoonzusje. Je mag zelf lekker kijken en alles passen heel vriendelijk en professioneel geholpen.
Super fijne persoonlijke ervaring!
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze.



