


Poirier S472
| Merk | Poirier |
|---|---|
| Accessoires | Sluiers |
| Subcategorie | Sluiers |
| Prijs |






| Merk | Poirier |
|---|---|
| Accessoires | Sluiers |
| Subcategorie | Sluiers |
| Prijs |
If You want to find your Perfect dress and say " yes to the dress" , this is a place. Wonderfull Ladies, nice atmosphere, everything like it should be to feel special.
Amazing bridal store! We went shopping for a dress for my cousin and hit the right store at first try. We've had a very warm welcome, very helpful service and managed to buy a dress! The ladies here really helped us by looking through the brides perspective and made her... lees meer super happy! We really appreciate them calming her nerves down and the kindness they've shown. Elma, thank you so much for today, for the beautiful dress and tiara! We look forward seeing you again! Xx. A + M
5 oktober ben ik met mijn moeder en schoonmoeder naar de modeshow geweest en wat was dat leuk! Maar liefst 75 jurken werden door echte dames van allerlei leeftijden en vormen geshowd waardoor je een goed beeld kon krijgen. Er werden prijzen door de leveranciers uitgedeeld tijdens een loterij en... lees meer uiteraard stond de appeltaart klaar! Direct een pasafspraak gemaakt en een maand later stond ik daar. De groep dames die ik mee had was groter dan gedacht maar zeker niet minder welkom! De winkel is open en groots ingedeeld en de pasruimte en kamer fantastisch! Oh en wat een lieve dames allemaal. Ik voelde mij volkomen op mijn gemak en voelde mij zo gehoord en gezien! We hebben gelachen en gehuild maar vooral genoten. Ik ben ontzettend blij dat ik hier mijn droomjurk heb mogen vinden!! Dames bedankt en ga zo door 🩷
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze.
Gezellige mensen die alle geduld met je hebben. Vakmensen, mijn dochter is goed geadviseerd en is goed geslaagd
Geweldige ervaring ! Voelde als een warm bad … Dames bedankt 🥰
Heel erg fijn en goed geholpen. Ontzettend op ons gemak gesteld, duidelijk uitgelegd hoe en wat erbij komt kijken en geen druk om een jurk te moeten kopen. Heel erg bedankt voor de fijne hulp!
Geweldig na een kut dag helemaal in wolken gelegd door personeel en een jurk gevonden en ze hadden alle tijd voor ons Geweldig !!!

