
Poirier t 76027
| Merk | Poirier |
|---|---|
| Collectie | Accessoires |
| Subcategorie | Overig |
| Prijs |

| Merk | Poirier |
|---|---|
| Collectie | Accessoires |
| Subcategorie | Overig |
| Prijs |
Vandaag mijn trouwjurk gevonden bij Hartenvrouw Bruidsmode. Echt zo’n fijne ervaring gehad! Ik ben super goed geholpen door Elma en voelde me volledig op mijn gemak! Ik zou deze winkel echt iedereen aanraden!
Ontvangen met koffie en gebak door 2 vriendelijke dames . Veel mooie jurken en goede service. We zijn geslaagd met een mooie bruidsjurk en een hele leuke ervaring.
Aanrader om naar toe te gaan. Fijne huiselijke sfeer en ze luisteren echt naar je. Zeker niet opdringerig. Ik vond mijn droomjurk helaas niet, maar ze bleven gewoon vriendelijk, wat super fijn is!
Afgelopen zaterdag een pasafspraak gehad van mijn nicht Jamie bij Hartenvrouw Bruidsmode. Het voelde bij binnenkomst direct goed. Wat een ontzettende warme en fijne ontvangst. Wat een enthousiast team, met een flinke dossis warmte, humor en gezelligheid. Maar vooral wat een deskundigheid loopt er rond. Als ik nog niet getrouwd... lees meer was zou ook ik hier naar toe gaan. Wie weet later met mijn eigen dochters😊 En als jullie nog modellen zoeken voor een maatje meer, maar zeker volslank, ik houd mij aanbevolen hoor!!
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten eerst zelf tussen de jurken zoeken, waarna mijn zusje... lees meer diverse jurken ging passen. Ze werd hierbij goed geholpen en er werd goed naar haar wensen geluisterd. En uiteindelijk zei ze: Yes, to the dress. 😀 Daarna hebben we ook nog kunnen passen voor een jurk voor haar vriendinnen en moeder. Waarbij we goed werden geholpen.
We kwamen om kwart over 4 nog even spontaan binnen lopen zonder afspraak, maar werden met open armen ontvangen. Ontzettend goede service, er wordt echt goed meegedacht en gekeken. En geslaagd voor de jurk!!
Wat een fijne middag heb ik gehad met mijn leuke clubje bij deze lieve en leuke mensen! Elma en Kirsten stelden mij op mijn gemak en hebben me fantastisch geholpen. Ze luisterden naar mijn wensen en door hun tips kon ik makkelijker keuzes maken. Ik heb mijn droomjurk gevonden, raad... lees meer iedereen aan een afspraak bij Hartenvrouw te maken! Bedankt lieve Elma en Kirsten! Ben ontzettend blij!
Beautiful dresses and the best service ever! I would like to thank Elma for giving me the best bridal service ever! I felt respected and special when choosing my perfect dress! I highly recommend you guys!!
super warm gevoel als je binnenkort & je word top geholpen door het personeel, heel erg klantvriendelijk!

