
Randy Fenoli Idonna
| Maat | 36-40, 42-46, 48-52 |
|---|---|
| Merk | Randy Fenoli |
| Prijs | €2500 + |
| Silhouet | a-lijn, prinses |
| Stijl | Eenvoud, Luxe, Romantisch |
| Prijs |

| Maat | 36-40, 42-46, 48-52 |
|---|---|
| Merk | Randy Fenoli |
| Prijs | €2500 + |
| Silhouet | a-lijn, prinses |
| Stijl | Eenvoud, Luxe, Romantisch |
| Prijs |
Afgelopen zaterdag had ik mijn afspraak om trouwjurken te gaan passen. We werden heel warm ontvangen door Elma. En wat was het een super fijne ervaring. Elma is onwijs betrokken en luistert goed naar de wensen en weet daar haarfijn op in te spelen. Ook hele goeie tips en aanvullingen.... lees meer Al met al echt een hele liefdevolle fijne ervaring en ik zei: "Yes" to the dress
Vandaag bij Hartenvrouw geweest voor mijn trouwjurk. Wat een heerlijke mensen werken daar. Zo warm en zo open ontvangen. Ontzettend gelachen. En uiteraard geslaagd voor een prachtige jurk. Ook onze trouwringen worden gemaakt door hun eigen goudsmid. Wij zijn ontzettend blij met de mensen bij Hartenvrouw.
Super fijne persoonlijke ervaring!
In Februari dit jaar kwam ik ter oriëntatie bij Hartenvrouw Bruidsmode ik werd zo warm ontvangen dat het me gewoon ontroerde. We hebben koffie gedronken een 1e heel fijn gesprek gehad en een uitnodiging voor een Bruidsshow. Geweldig inspirerend was dat een pas afspraak gemaakt dat ik met mijn... lees meer vriendinnen kon komen passen. En wat een fijne ochtend hebben we toen gehad en ook veel lol het was echt ons meiden uitje. Je moet weten ik ben niet een jonge bruid en trouwde voor de 2e keer ik was wat afwijzend tegen een echte bruidsjurk maar door samen te praten over mijn wensen ben ik toch voor wit/crème gegaan en samen met mijn eigen toevoegingen heb ik een prachtige set gevonden. Een mooie rok met een “sexi” topje en mijn eigen jasje en mijn stoere gympen erbij en klaar ! Een top setje ! Elma en Yvette zijn echt toppers en samen met de coupeuse is het helemaal op maat en naar mijn wensen gemaakt. Wat kon ik stralen op onze mooie dag afgelopen 20sept 24 en wat voelde ik me trost en ik was gewoon IK en zo moet het zijn ! Dus ook voor de wat oudere bruid kun je heel goed terecht bij Hartevrouw Bruidsmode . Elma en Yvette nogmaals super dank voor jullie liefde en adviezen! Jullie zijn een geweldig stel!
Hele mooie fijne winkel. Met oog voor de bruid, heel erg goed geholpen en zeker geslaagd
Wat een geweldige ervaring was deze dag! Kwam de winkel binnen en dan zie je meteen een bordje met je naam. Leuk detail en echt een leuke binnenkomer. Hele fijne en duidelijke uitleg over hoe de afspraak eruit gaat zien. Onwijs leuk dat je zelf de jurken uit het rek mag pakken... lees meer samen met je entourage. Persoonlijk was ik bang als 'curve' bruid dat ik moeilijk zou slagen voor mijn jurk. Er is genoeg aanbod aan prachtige jurken in een passende maat en ik heb me geen enkel moment onzeker gevoeld. Lieve lieve Elma, We begonnen als vreemde deze dag maar ik heb mij geen enkel moment onzeker of niet prettig bij jou gevoeld! Ik wil je onwijs bedanken voor deze fijne ervaring en de lol die we samen hebben gehad in het pashokje. Ga zo door topper! Dus zoek je nog een geweldige winkel 'curve' bruid of niet ik kan alleen zeggen: DOEN!
Mooie grote bruidszaak met lieve mensen en prachtige jurken
Super leuke dames en heel veel mooie jurken!
Ben je op zoek naar een zaak waar je alle ruimte krijgt om in een huiselijke sfeer te ervaren en voelen welke jurk er het beste bij je past? Kom dan bij Hartenvrouw genieten van een heerlijk kopje thee of koffie met vers gemaakt appelgebak en laat je adviseren door... lees meer deze zeer ervaren en professionele dames! Ik ging zonder verwachting naar mijn afspraak en ging de deur uit met een geweldige jurk! Er is vreselijk veel keus in verschillende prijsklasses in heel veel maten! Ik ben geweldig geholpen en kan niet wachten tot ik de jurk aan mag! Super bedankt!!!

