

Sincerity 44508
| Maat | 36-40, 42-46 |
|---|---|
| Merk | Sincerity |
| Prijs | €1500 - €2000 |
| Silhouet | fit and flare |
| Stijl | Eenvoud, Less is more, Romantisch |
| Prijs |




| Maat | 36-40, 42-46 |
|---|---|
| Merk | Sincerity |
| Prijs | €1500 - €2000 |
| Silhouet | fit and flare |
| Stijl | Eenvoud, Less is more, Romantisch |
| Prijs |
Super mooie en leuke ervaring hier gehad. Mijn vriendin is onlangs verloofd en zocht al een lange tijd naar de perfecte jurk voor haar bruiloft, we zijn veel boetiekjes afgeweest maar hier uiteindelijk toch de droom jurk gevonden. We mochten allemaal een jurk voor haar uitzoeken om te passen, wat super leuk... lees meer was om te doen. Daarnaast konden we ook onze mening geven doormiddel van een bordje met 'Yes' en ' Next' omhoog te houden. Uiteraard hebben we geproost op de mooie jurk. Ontzettend bedankt voor alle lieve zorgen en wie weet komen we weer terug 😉
Super fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw! Relaxte ontvangst met een kletspraatje en heerlijke appeltaart. In alle rust jurken passen, voldoende grote maten op voorraad en geen gepush of gehaast. Aanrader!
Zojuist mijn allereerste afspraak óóit voor het uitzoeken van een bruidsjurk gehad bij Hartenvrouw bruidsmode. Ik was best zenuwachtig maar ben hier zo fijn geholpen door de dochter van de eigenaresse! 🥰 Het was een fijne ervaring, veel deskundigheid en opties en als klap op de vuurpijl ook nog eens... lees meer geslaagd voor dé jurk! 🤩 Zoek je nog een mooie jurk en een fijne ervaring? Dan moet je zeker bij Hartenvrouw wezen!
Geweldige winkel. Super lieve medewerkers. Ik heb helaas niet mijn jurk hier gevonden maar dat had ik wel graag gewild. Blijf vooral zo doorgaan!
Super locatie! Ze denken goed mee en alles is mogelijk. We hebben onder het genot van een High Tea mogen ervaren hoe het is als de bruid haar perfecte jurk tegenkomt! Wat een mooi moment! ❤️
Afgelopen zaterdag een pasafspraak gehad van mijn nicht Jamie bij Hartenvrouw Bruidsmode. Het voelde bij binnenkomst direct goed. Wat een ontzettende warme en fijne ontvangst. Wat een enthousiast team, met een flinke dossis warmte, humor en gezelligheid. Maar vooral wat een deskundigheid loopt er rond. Als ik nog niet getrouwd... lees meer was zou ook ik hier naar toe gaan. Wie weet later met mijn eigen dochters😊 En als jullie nog modellen zoeken voor een maatje meer, maar zeker volslank, ik houd mij aanbevolen hoor!!
Geweldige bruidsmode zaak met geweldige dames, die veel kennis van zaken hebben. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat een geweldige zaak. Mijn zus straalde echt in haar uitgekozen jurk!
Bij andere winkels om bruidsjurk te zoeken, maar teruggegaan voor de persoonlijke aanpak, prachtige collectie, deskundige advies en begrip voor hoe men een bruid kan helpen een keuze maken zonder dwang. Jullie maken de hele ervaring zo makkelijk, zonder stress en plezierig. Het perfecte jurk gevonden. Lieve dames hartelijk bedankt... lees meer voor de gezelligheid ❤️
It was my first time trying on wedding dresses, and I highly recommend the experience! The staff has a lot of experience and knows how to care for you. I felt very comfortable, and there was no pressure. I'm so glad I could take my time to think, walk around,... lees meer and discuss the pros and cons of each dress with my family. The staff can provide some really useful advice, so listen to them even if something seems unnecessary to you - believe me, it may be worth a try. The atmosphere is very nice, besides big collecion of dresses they have shoes, accessories, everything you need to complete your wedding day outfit. I need to mention a great attention to detail and once more the people there are sooo niceee! Thank you ladies😁
Super geholpen door Elma, helemaal geslaagd en blij de deur uit gegaan!

