

Tres chic 26112
| Collectie | Bruidsjurken, Nieuwste collectie |
|---|---|
| Maat | 36-40, 42-46, 48-52 |
| Merk | Tres Chic |
| Prijs | €1500 - €2000 |
| Silhouet | a-lijn |
| Stijl | Luxe, Modern, Romantisch |
| Prijs |




| Collectie | Bruidsjurken, Nieuwste collectie |
|---|---|
| Maat | 36-40, 42-46, 48-52 |
| Merk | Tres Chic |
| Prijs | €1500 - €2000 |
| Silhouet | a-lijn |
| Stijl | Luxe, Modern, Romantisch |
| Prijs |
Na een ontzettende nare ervaring gehad te hebben bij een andere bruidswinkel hier spontaan naar binnen gelopen. Wij werden hier met open armen ontvangen, er werd de tijd genomen om ons te helpen, zelfs tot na sluitingstijd! De uitkomst: een prachtige jurk! Super bedankt voor de goede hulp! Mijn dag kan... lees meer niet meer stuk, dit is echt een aanrader voor iedereen die de jurk van z’n dromen zoekt!
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze. Toen de jurk binnen was, heb ik zelf contact opgenomen om te vragen of dat het geval was omdat ik niets hoorde maar wel tijdens de passessie een periode had gehoord. Toen hij inderdaad binnen bleek te zijn, heb ik deze gepast en hij zat goed. Wel moest ik Toen het resterende bedrag betalen van de jurk. Daarna bij elke sessie moest ik voor alle extra's gelijk betalen. Ik had nog mouwtjes laten maken door de coupeuse en toen ik deze voor het eerst zag, was ik wat teleurgesteld omdat het niet was zoals ik me herinner het besproken te hebben. Ik mocht wel eerlijk zeggen wat ik ervan vond maar tegelijkertijd werd het papier met de bespreking erbij gehaald. Vokr de 2 mouwtjes moest ik €260 bijbetalen, wat een flink bedrag is. Als je de jurk aan de onderzijde moet laten aanpassen dan kost dat ongeveer €100. Elke keer dat ik daar was, was er wel veel interesse, ook vanuit ander personeel en kregen we iets te drinken. Over het algemeen zou ik zeggen dat mijn ervaring goed was en dat ik goed geholpen werd en dat in de laatste sessie goed uitleg is gegeven aan degene die mee was over hoe de jurk werkt met aantrekken, toiletgang etc. Ik had de coupeuse Linda en die was wel fijn maar had ook zelf een mening over bepaalde dingen waardoor het wat lastiger kan zijn om je eigen mening te geven. Bij elke passessie had ik iemand anders en de eerste keer van het passen van mijn eigen jurk, had ik iemand die ik persoonlijk niet zo fijn in de omgang vond. En werd er op gehamerd dat ik minimale hakhoogte van 5,5cm moest hebben omdat anders de jurk ingekort moest worden; Ik naarstig op zoek naar schoenen maar omdat ik niet op alle schoenen kan lopen en vrij brede voeten heb, is dat een uitdaging. Uiteindelijk voor een schoen van 4cm gekozen en toen bleek dat dat ook prima ging. Toch zou ik deze winkel zeker aanraden! Stomen kost €350 en voor een pak €100
Helemaal tevreden! Goede service & hulp, heel geduldig, vriendelijk, eerlijk en enthousiast! Een echte aanrader
Wat een prachtige collectie jurken en vriendelijk personeel! Heel goed geholpen door kundige mensen. Ik raad deze winkel zeker aan!
Vandaag met vriendinnen hier geweest. Wat een warm welkom met verse zelfgemaakte appeltaart. We zijn zo fijn geholpen BV.wij mochten zelf rond kijken en aangeven welke jurken onze vriendin wilde passen. Wat een keuze was er. De ene nog mooier dan de ander. Er werd alle tijd genomen, onze vriendin... lees meer mocht allerlei stijlen passen.. Er werd met ons meegedacht en nog fijner er werd geen beslissing geforceerd. Wat een geduld hebben ze met ons gehad! Kortom een aanrader
In één woord geweldig! Ik heb hier mijn droom jurk mogen vinden en wauw wat een fantastische ervaring! Super leuk en vriendelijk personeel die goed naar je luisteren. Lieve meiden nogmaals bedankt! <3
Onlangs ben ik hier geweest om een sluier te vinden. Ik heb een ontzettend fijne ervaring gehad. we zijn ontzettend hartelijk ontvangen en ze hebben hard hun best gedaan om een mooie sluier te vinden.
Afgelopen zaterdag had ik mijn afspraak om trouwjurken te gaan passen. We werden heel warm ontvangen door Elma. En wat was het een super fijne ervaring. Elma is onwijs betrokken en luistert goed naar de wensen en weet daar haarfijn op in te spelen. Ook hele goeie tips en aanvullingen.... lees meer Al met al echt een hele liefdevolle fijne ervaring en ik zei: "Yes" to the dress

