

Tres chic 26415
| Collectie | Bruidsjurken, Nieuwste collectie |
|---|---|
| Maat | 36-40, 42-46, 48-52 |
| Merk | Tres Chic |
| Prijs | €1500 - €2000 |
| Silhouet | fit and flare |
| Stijl | Klassiek, Luxe, Romantisch |
| Prijs |




| Collectie | Bruidsjurken, Nieuwste collectie |
|---|---|
| Maat | 36-40, 42-46, 48-52 |
| Merk | Tres Chic |
| Prijs | €1500 - €2000 |
| Silhouet | fit and flare |
| Stijl | Klassiek, Luxe, Romantisch |
| Prijs |
Super mooie jurken! In een keer geslaagd voor mijn droomjurk! Heel lief en mee denkent personeel en hele goeie sfeer meteen bij binnenkomst. Leuk ontvangst met koffie en gebak! Ook voor de dag gasten/moeder van de bruid hele mooie optie’s Super goed geholpen!
Vandaag met vriendinnen hier geweest. Wat een warm welkom met verse zelfgemaakte appeltaart. We zijn zo fijn geholpen BV.wij mochten zelf rond kijken en aangeven welke jurken onze vriendin wilde passen. Wat een keuze was er. De ene nog mooier dan de ander. Er werd alle tijd genomen, onze vriendin... lees meer mocht allerlei stijlen passen.. Er werd met ons meegedacht en nog fijner er werd geen beslissing geforceerd. Wat een geduld hebben ze met ons gehad! Kortom een aanrader
Aanrader om naar toe te gaan. Fijne huiselijke sfeer en ze luisteren echt naar je. Zeker niet opdringerig. Ik vond mijn droomjurk helaas niet, maar ze bleven gewoon vriendelijk, wat super fijn is!
Wauw wat een super ervaring hebben we hier gehad. Werden netjes welkom geheten met wat lekkers. Tijdens het gesprek werd geluisterd naar wat mijn dochter wilde. Verschillende jurken gepast en telkens kijken of het beter wordt. Niets moet ...
Zojuist mijn allereerste afspraak óóit voor het uitzoeken van een bruidsjurk gehad bij Hartenvrouw bruidsmode. Ik was best zenuwachtig maar ben hier zo fijn geholpen door de dochter van de eigenaresse! 🥰 Het was een fijne ervaring, veel deskundigheid en opties en als klap op de vuurpijl ook nog eens... lees meer geslaagd voor dé jurk! 🤩 Zoek je nog een mooie jurk en een fijne ervaring? Dan moet je zeker bij Hartenvrouw wezen!
Onlangs ben ik hier geweest om een sluier te vinden. Ik heb een ontzettend fijne ervaring gehad. we zijn ontzettend hartelijk ontvangen en ze hebben hard hun best gedaan om een mooie sluier te vinden.
Bij Hartenvrouw had ik echt een fantastische ervaring als gast van de toekomstige bruid! De jurken zijn prachtig en de dames die hielpen waren superlief en deskundig. Ze denken echt met de bruid mee en nemen alle tijd om ervoor te zorgen dat je je op je gemak voelt. Ze... lees meer leven helemaal met je mee en maken van het passen een bijzondere ervaring. Echt een aanrader voor iedere bruid die op zoek is naar een mooie jurk en persoonlijke aandacht!
Wauw wat een super ervaring hebben we hier gehad. Werden netjes welkom geheten met wat lekkers. Tijdens het gesprek werd geluisterd naar wat mijn dochter wilde. Verschillende jurken gepast en telkens kijken of het beter wordt. Niets moet alles mag, niets opdringen. Alle bruiden die nu nog moeten zoeken, ga... lees meer hier heen. Wij geven deze ervaring een dikke 10
Wat een top ervaring. We kwamen de winkel binnen en meteen verwelkomt met bordje met de naam van de bruid. Heerlijk verwent en goed geholpen door de lieve elma.
Met mijn dochter en haar 3 vriendinnen, werden wij hartelijk ontvangen. Er was voor ons een tafel gereserveerd om wat te drinken en een richtlijn te krijgen van hoe een trouwjurk passen werkt. Je kunt kiezen uit een jurk op bestelling of een jurk die uit de collectie gaat. Om niet geheel... lees meer overspoeld te raken door al die prachtige jurken die riepen, "pas mij" kregen we een tip om niet meer dan 5 jurken als favoriet te markeren. Dit lukte ons niet en met heel veel vriendelijkheid en geduld werden we meegenomen naar de speciale paskamer alwaar een selectie werd gemaakt door hartenvrouw, uit de door ons gekozen jurken. De paskamer bestaat uit een plek om te passen voor de toekomstige bruid en een zitje voor de meedenkers, die ons ons geval vol enthousiasme wachten tot de jurken getoont werden door mijn dochter. Wij waren een enthousiast en gezellig druk clubje vrouwen en ik heb geen enkele keer de indruk gekregen dat we teveel of te druk waren. De sfeer is ontzettend fijn en verwelkomend. De dame die ons hielp bracht zoveel geduld en vriendelijkheid en meedenkend heid mee. Aan het eind van de sessie heeft mijn dochter haar jurk gevonden. "She said yes to the dress 💪🏼

