
Westerleigh br 208
| Accessoires | Sieraden |
|---|---|
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |

| Accessoires | Sieraden |
|---|---|
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |
Ontvangen met koffie en gebak door 2 vriendelijke dames . Veel mooie jurken en goede service. We zijn geslaagd met een mooie bruidsjurk en een hele leuke ervaring.
Bij andere winkels om bruidsjurk te zoeken, maar teruggegaan voor de persoonlijke aanpak, prachtige collectie, deskundige advies en begrip voor hoe men een bruid kan helpen een keuze maken zonder dwang. Jullie maken de hele ervaring zo makkelijk, zonder stress en plezierig. Het perfecte jurk gevonden. Lieve dames hartelijk bedankt... lees meer voor de gezelligheid ❤️
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten eerst zelf tussen de jurken zoeken, waarna mijn zusje... lees meer diverse jurken ging passen. Ze werd hierbij goed geholpen en er werd goed naar haar wensen geluisterd. En uiteindelijk zei ze: Yes, to the dress. 😀 Daarna hebben we ook nog kunnen passen voor een jurk voor haar vriendinnen en moeder. Waarbij we goed werden geholpen.
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p
Wat een geweldige bruidsmode zaak. Bij binnenkomst een warm welkom. Waren hier zaterdag 1 november voor een trouwjurk voor mijn nichtje... wat een expertise hebben ze..denken echt super met je mee... echt een top zaak. En uiteraard weg gegaan met een geweldige jurk.. dank jullie wel voor alles zodat mijn... lees meer nichtje er op haar dag geweldig uit gaat zien..
Goede service. Dames hebben verstand om je te helpen in je keuze tussen de vele mooie jurken!
Vandaag gebeld of we mochten komen kijken en dat mocht. Werden heel vriendelijk ontvangen en konden zelfs zonder pasafspraak passen. We zijn ontzettend goed geholpen door Elma en collega's en onze bruid Desiré was het cadeautje van de dag, zo lief! Echt een aanrader als je opzoek bent naar een... lees meer prachtige en betaalbare jurk én heel prettig geholpen wil worden! Dank je wel en ga zo door! Wij gaan blij en mét jurk naar huis!
Een super fijne ervaring gehad bij deze bruidswinkel! Ik werd ontzettend fijn geholpen en heb wel 10 jurken mogen passen! Ze dachten heel fijn mee. Daarnaast is het een hele mooie ruime winkel, waar je alle plek hebt om te passen en als gasten te zitten. Echt een aanrader deze... lees meer winkel!
Wordt er goed geholpen en netjes te woord gestaan. Mooie jurken en voor iedere smaak en budget, niet alleen voor de bruid maar ook voor de gasten

