
Westerleigh js 2190
| Accessoires | Sieraden |
|---|---|
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |

| Accessoires | Sieraden |
|---|---|
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |
Aanrader om naar toe te gaan. Fijne huiselijke sfeer en ze luisteren echt naar je. Zeker niet opdringerig. Ik vond mijn droomjurk helaas niet, maar ze bleven gewoon vriendelijk, wat super fijn is!
Beautiful dresses and the best service ever! I would like to thank Elma for giving me the best bridal service ever! I felt respected and special when choosing my perfect dress! I highly recommend you guys!!
Wat een geweldige ervaring was deze dag! Kwam de winkel binnen en dan zie je meteen een bordje met je naam. Leuk detail en echt een leuke binnenkomer. Hele fijne en duidelijke uitleg over hoe de afspraak eruit gaat zien. Onwijs leuk dat je zelf de jurken uit het rek mag pakken... lees meer samen met je entourage. Persoonlijk was ik bang als 'curve' bruid dat ik moeilijk zou slagen voor mijn jurk. Er is genoeg aanbod aan prachtige jurken in een passende maat en ik heb me geen enkel moment onzeker gevoeld. Lieve lieve Elma, We begonnen als vreemde deze dag maar ik heb mij geen enkel moment onzeker of niet prettig bij jou gevoeld! Ik wil je onwijs bedanken voor deze fijne ervaring en de lol die we samen hebben gehad in het pashokje. Ga zo door topper! Dus zoek je nog een geweldige winkel 'curve' bruid of niet ik kan alleen zeggen: DOEN!
Super fijne zaak!! Nemen de tijd voor je en bieden een heerlijke appeltaart aan.
Leuk geholpen door Elma!
Super mooie winkel met super fijn personeel!
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! ...
Hele leuke bruidszaak, ik was mee voor het uitzoeken van een jurk voor mijn schoonzusje. Je mag zelf lekker kijken en alles passen heel vriendelijk en professioneel geholpen.
Nou wat gezellig hier! We kwamen met een groep van 9 (jep, veel vriendinnen) maar we werden alsnog met open armen ontvangen. Appeltaart, thee, echt zo gezellig. Ze werken hier heel erg vanuit het hart en minder uit het hoofd. Echt een heel mooi een fijne manier van werken. Zeker... lees meer een aanrader!
Een geweldige middag gehad. Zo liefdevol geholpen. Ik ben zeer slecht ter been maar door de hulp die ik kreeg voelde ik me zo fijn en heb ik mijn droomjurk gevonden. Coupeuse heeft meteen alles gemeten en gespeld. Zo fijn dat je daar niet voor terug hoeft te... lees meer komen. Echt een fijne plek en je krijgt veel tips . Al met al hier moet je zijn voor je trouwjurk!

