
Wl j1397
| Prijs |
|---|
We spent a lovely afternoon at Hartenvrouw Bruidsmode. They took amazing care of us and really helped the bride in her choice, showing a lot of passion and professionalism along the way. Definitely recommend!
Wat een geweldig ontvangst als je spontaan de winkel in komt lopen. We zijn super geholpen😀. En zijn geslaagd
Hele fijne zaak met lieve mensen. Ze nemen echt de tijd voor je en helpen zelfs de mensen die minder goed zijn in keuzes maken.
Super geholpen door Elma, helemaal geslaagd en blij de deur uit gegaan!
They were very nice people, with many options for dresses and great team that could create anything you needed, like a special veil. If i would get married i would definitely go there. They have many sizes, models and a lot of different whites options
Wat een geweldig ontvangst als je spontaan de winkel in komt lopen. We zijn super geholpen😀. En zijn geslaagd 🥳
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze.
Hele leuke bruidszaak, ik was mee voor het uitzoeken van een jurk voor mijn schoonzusje. Je mag zelf lekker kijken en alles passen heel vriendelijk en professioneel geholpen.
Gelijk een warm huiskamer gevoel bij binnenkomst, goed geholpen en de eerste dag gelijk gelaagd voor me zus. Ze werken met een fijn systeem om er zelf achter te komen wat jouw jurk is

