
wl jsb211221
| Collectie | Accessoires |
|---|---|
| Merk | Westerleigh |
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |

| Collectie | Accessoires |
|---|---|
| Merk | Westerleigh |
| Subcategorie | Sieraden |
| Prijs |
Lieve bruid… hier moet je naar toe! Warm en gezellig, supportive, kennis van zaken… deze dames bieden je echt alles wat je nodig hebt bij het uitzoeken van jouw droomjurk/outfit! Bij binnenkomst loop je de warmte en het enthousiasme van Elma en Yvette tegemoet. Gezellig ontvangst, kennismaking en uitleg... lees meer hoe je afspraak gaat verlopen. Geef je er gerust aan over! Je bent bij de dames in de beste handen die je je kan wensen. Voordat je start met passen loop je een rondje langs de jurken (keuze genoeg!). Jij en degenen die met je mee zijn mogen er een aantal uitzoeken die je gaat passen. Ideaal, zo heeft iedereen even hun mening kunnen/mogen geven en gaat het daarna alleen nog maar waar het echt over moet gaan… hoe voel jij je in de jurk/outfit? Ik vond het mega spannend en was op een gegeven moment ondersteboven van alle keuzes. Ik verwachtte een “say yes to the dress”-moment zoals op tv en raakte in de war toen dat niet meteen kwam. Elma luisterde naar mijn wensen en overwegingen. Ze dacht mee, gaf advies en was heel begripvol, dat was zo fijn! “Ja, dit is mijn jurk”-momenten komen in vele soorten en maten en ze zijn allemaal goed (niet vergeten). Heel heel erg blij ben ik dat ik heb gekozen om naar Hartenvrouw te gaan. Lieve Elma en Yvette, dankjulliewel!!
Super goed geholpen door erg lief personeel, de dames luisteren goed naar wat ik wel mooi vind en wat niet. Ze zijn ook eerlijk als iets niet jou ding is. Was mijn eerste keer passen, kreeg erg veel uitleg en de ruimte om veel jurken te passen. Super veel uitleg... lees meer en hulp, zeker een aanrader!
Na een ontzettende nare ervaring gehad te hebben bij een andere bruidswinkel hier spontaan naar binnen gelopen. Wij werden hier met open armen ontvangen, er werd de tijd genomen om ons te helpen, zelfs tot na sluitingstijd! De uitkomst: een prachtige jurk! Super bedankt voor de goede hulp! Mijn dag kan... lees meer niet meer stuk, dit is echt een aanrader voor iedereen die de jurk van z’n dromen zoekt!
"Super fijne zaak, je voelt je vanaf het eerste moment thuis. Daar zorgt Elma wel voor. Er wordt alle tijd voor je genomen en goed meegedacht zonder dat je beïnvloed wordt in je keuze. Er wordt eerlijk advies gegeven en rekening gehouden met het te besteden budget. UPDATE: De pasafspraken waren... lees meer een echte teleurstelling. Collega Yvette had er merkbaar geen zin meer in, zij is inmiddels ook niet meer werkzaam bij Hartenvrouw. Yvette ging met mij in discussie, was niet kritisch over de pasvorm van mijn torselet en had een algehele negatieve sfeer bij zich, Bovenstaande heeft in combinatie met wat er op mijn bruiloft is gebeurd, een nare nasmaak gegeven aan Hartenvrouw. Op mijn bruiloft was de ring uit mijn hoepelrok los geraakt waardoor deze onder mijn jurk vandaan stak en ik de ring eruit heb moeten laten halen. Met het gevolg dat ik de hele bruiloft mijn jurk heb moeten optillen omdat ik er anders over zou struikelen. Ik heb hier een klacht over ingediend maar hier word mooi niets mee gedaan. De reactie is: “had ons even gebeld, dan hadden we je verteld hoe je de ring terug in de hoepelrok had kunnen krijgen”. Alsof je daar tijdens je bruiloft aan denkt…
Spontaan en zonder afspraak bruidsjurken komen passen voor m'n zus. We werden ontzettend gastvrij ontvangen met een stukje appeltaart en wat te drinken. Ontzettend goed geholpen zonder vervelende 'verkooptrics'. Fantastische jurk gevonden voor een prijs die we nergens anders zouden vinden. Kom hier je bruidsjurk kopen!
Het was van begin tot eind geweldig. Warm en persoonlijk ontvangst. Duidelijke en goede begeleiding en geweldige jurken. Heel professioneel en toch ook huiselijk! Super fijne ervaring en aanrader!
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten ...
Geweldig na een kut dag helemaal in wolken gelegd door personeel en een jurk gevonden en ze hadden alle tijd voor ons Geweldig !!!

