
wl ts j1159rg
| Collectie | Accessoires |
|---|---|
| Merk | Westerleigh |
| Subcategorie | Haaraccessoires |
| Prijs |

| Collectie | Accessoires |
|---|---|
| Merk | Westerleigh |
| Subcategorie | Haaraccessoires |
| Prijs |
Was een super fijne afspraak! De uitstraling van de winkel geeft mij een heel ontspannen gevoel en de medewerkers weten echt wat ze doen!
Gisteren met mijn schoondochter voor een eerste x bruidsjurken wezen kijken bij Hartenvrouw Bruidsmode en wat kwamen we in een warm bad terecht. Koffie met vers gebakken appeltaart. Alle tijd en een duidelijke uitleg over hoe ze werken. We hadden een afspraak voor 2 uur, kwamen door auto pech een... lees meer uur te laat maar er werd 3 uur voor ons uitgetrokken. Uiteindelijk heeft mijn schoondochter een prachtige jurk gevonden voor ook nog eens een hele nette prijs. Dus ben je op zoek naar een jurk ga dan zeker naar Hartenvrouw Bruidsmode.
Een enorm goede en fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw Bruidsmode. Ontzettend leuk en warm ontvangen met een lekker stukje appeltaart. Na een leuke en gezellige middag geslaagd voor mijn jurk. Eenmaal thuis sloeg de twijfel toe: heb ik wel de juiste keuze gemaakt? Ik heb Elma gebeld en zij reageerde... lees meer heel begripvol en ik mocht weer langskomen om de jurk nog een keer te passen. Wederom werd ik heel goed geholpen door Elma en Jedidja en zij hebben met veel geduld echt de tijd genomen om mij te helpen (zelfs een stukje na sluitingstijd). Ik heb nog meerdere jurken gepast, maar uiteindelijk toch bij mijn eerste keuze gebleven. We hebben zelfs 2x gevideobelt met de coupeuse om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor aanpassingen aan mijn jurk. Ik ben deze twee dames echt enorm dankbaar en raad iedereen dan ook aan om hierheen te gaan voor je trouwjurk!
Vandaag bij Hartenvrouw geweest voor mijn trouwjurk. Wat een heerlijke mensen werken daar. Zo warm en zo open ontvangen. Ontzettend gelachen. En uiteraard geslaagd voor een prachtige jurk. Ook onze trouwringen worden gemaakt door hun eigen goudsmid. Wij zijn ontzettend blij met de mensen bij Hartenvrouw.
Aanrader om naar toe te gaan. Fijne huiselijke sfeer en ze luisteren echt naar je. Zeker niet opdringerig. Ik vond mijn droomjurk helaas niet, maar ze bleven gewoon vriendelijk, wat super fijn is!
Vandaag mijn trouwjurk gevonden bij Hartenvrouw Bruidsmode. Echt zo’n fijne ervaring gehad! Ik ben super goed geholpen door Elma en voelde me volledig op mijn gemak! Ik zou deze winkel echt iedereen aanraden!
Ongelooflijk warme, vriendelijke, behulpzame,meedenkende,meevoelende, hartverwarmende service. Het was een cadeau om hier een bruidsjurk voor mijn dochter Sandra te mogen uitzoeken. Chapeau!!!! Inmiddels paar weken verder, bruiloft is bijna zover. Moet zeggen dat het enthousiasme bij de 2e keer vanuit de medewerkers minder was. Het warme gevoel ontbrak. Bij de 3e keer, DE... lees meer passessie, was de jurk niet goed qua pasvorm, kan gebeuren, inmiddels ook keurig hersteld, complimenten daarvoor. Maar op het moment van passen, dochter in paniek en stress, kwam er geen bemoedigend woord vanuit de medewerker, geen peptalk, niets. ( coupeuse niet hoor, 10000 excuses en lieve woorden) Viel mij behoorlijk tegen. Echt jammer want dit doet echt afbreuk aan ons eerste enthousiaste gevoel. We hebben nu de beleving, geld is binnen, klus geklaard en hop, de volgende.
Voor mijn oudste dochter stapten we vrij spontaan deze bruidsmodewinkel binnen. We werden zeer hartelijk ontvangen met lekkere appeltaart en...heel snel, heel goed geslaagd!
Geweldige service! Wat een vakvrouw! Een prachtige jurk voor mijn dochter!

