
wl ts j1159rg
| Collectie | Accessoires |
|---|---|
| Merk | Westerleigh |
| Subcategorie | Haaraccessoires |
| Prijs |

| Collectie | Accessoires |
|---|---|
| Merk | Westerleigh |
| Subcategorie | Haaraccessoires |
| Prijs |
Mijn dochter is leuk geholpen door Elma zij heeft echt persoonlijke aandacht voor de aanstaande bruid en laat haar stralen.
Geweldige ervaring ! Voelde als een warm bad … Dames bedankt 🥰
Wat een geweldig ontvangst als je spontaan de winkel in komt lopen. We zijn super geholpen😀. En zijn geslaagd
Geweldig is mij beste vriendin geholpen met de jurk uit zoeken. Ze weten waar ze het over hebben en denken heel erg mee met de jurk aanpassen. Ik weet zeker dat ik hier ook ga kijken in de toekomst
Super service. Hartelijk ontvangst met koffie en appeltaart. Hele aardige mensen, heel behulpzaam en geven je gelijk een vertrouwd gevoel.
I bought my dress here in January this year to get married in Brazil in September, my wedding happened last weekend and it was magical! Everyone loved my dress! I was very welcomed in the store when I was looking for my dress, even though I don’t speak Dutch... lees meer the staff were very friendly and showed the dresses that were within my budget! Linda did my dress alterations, she was wonderful and did a marvellous job! Highly recommended ! Thank you Hartenvrouw Bruidsmode!
Een geweldige middag gehad. Zo liefdevol geholpen. Ik ben zeer slecht ter been maar door de hulp die ik kreeg voelde ik me zo fijn en heb ik mijn droomjurk gevonden. Coupeuse heeft meteen alles gemeten en gespeld. Zo fijn dat je daar niet voor terug hoeft te... lees meer komen. Echt een fijne plek en je krijgt veel tips . Al met al hier moet je zijn voor je trouwjurk!
Vandaag een topdag gehad, samen met mijn schoonzussen en bonusdochter hier een trouwjurk uitgezocht. Niet verwacht dat ik zou slagen, maar wat een keuze en heel goed geholpen ook. Samen met mijn kleedster en antourage hier mijn droomjurk gevonden. Dames van Hartenvrouw dank jullie wel voor de goede zorgen en... lees meer we hebben zeker genoten van de high tea, één woord geweldig!!
5 oktober ben ik met mijn moeder en schoonmoeder naar de modeshow geweest en wat was dat leuk! Maar liefst 75 jurken werden door echte dames van allerlei leeftijden en vormen geshowd waardoor je een goed beeld kon krijgen. Er werden prijzen door de leveranciers uitgedeeld tijdens een loterij en... lees meer uiteraard stond de appeltaart klaar! Direct een pasafspraak gemaakt en een maand later stond ik daar. De groep dames die ik mee had was groter dan gedacht maar zeker niet minder welkom! De winkel is open en groots ingedeeld en de pasruimte en kamer fantastisch! Oh en wat een lieve dames allemaal. Ik voelde mij volkomen op mijn gemak en voelde mij zo gehoord en gezien! We hebben gelachen en gehuild maar vooral genoten. Ik ben ontzettend blij dat ik hier mijn droomjurk heb mogen vinden!! Dames bedankt en ga zo door 🩷

