
Wl ts-j131
| Subcategorie | Haaraccessoires |
|---|---|
| Prijs |
Ongelooflijk warme, vriendelijke, behulpzame,meedenkende,meevoelende, hartverwarmende service. Het was een cadeau om hier een bruidsjurk voor mijn dochter Sandra te mogen uitzoeken. Chapeau!!!!
Geweldig na een kut dag helemaal in wolken gelegd door personeel en een jurk gevonden en ze hadden alle tijd voor ons Geweldig !!!
Na 2 nare ervaringen met trouwjurken passen bij Elma gekomen. Eerst mail contact, daarna app en even met elkaar gesproken aan de telefoon. Zo fijn. Dus afspraak stom en met m’n dochter er heen. Wauw! Wat een warm welkom met heerlijke koffie en nog lekkerdere verse appeltaart! Elma nam echt de... lees meer tijd voor mij. Goed geluisterd naar mijn wensen en de foto’s die ik had gestuurd… En ja hoor… eerste pas sessie… de dikke tranen! Ik ben prachtig, alles klopte. Nog wat details en ik heb volmondig ja gezegd op mijn outfit!!! Moet nog even wachten helaas, maar wat ben ik blij!! Lieve Elma, ontzettend bedankt dat je mij gerustgestelde en mij zo mooi heb laten voelen. In de auto nog dikke tranen van blijdschap. We komen snel weer passen om het opmaat te maken. Maar je zo dankbaar!! Echt een aanrader! Gezellige sfeer, prachtige jurken, meedenkend en eerlijk! Dikke knuffel Karin en Fleur
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p
Fantastische ervaring !! Met hele lekker zelfgemaakte appeltaart
Hele lieve fijne ontvangst gehad , goeie tips en ze denken goed met je mee.en een hele mooie jurk gevonden.jullie hebben mij goed begeleid met jurken passen! Super bedankt! Liefs van Jessica ( en haar zusjes en moeder)
Ontvangst met koffie en gebak. Elma stelde ons op ons gemak en had een goede klik met de a.s. bruid en met ons. Ontzettend leuk geholpen. Prachtige jurken. Veel keuze.
Hele mooie fijne winkel. Met oog voor de bruid, heel erg goed geholpen en zeker geslaagd
If You want to find your Perfect dress and say " yes to the dress" , this is a place. Wonderfull Ladies, nice atmosphere, everything like it should be to feel special.
Hele fijne en behulpzame meiden! Mijn moeder heeft hier haar droomjurk gevonden! Je wordt super goed geholpen en ze nemen echt de tijd voor je !

