-
Vandaag zijn wij bij Elma in haar prachtige Bruidszaak geweest voor onze vriendin Maaike die in September de bruid is. Behalve het ontzettend vriendelijke ontvangst met heerlijke appeltaart, is Maaike perfect geholpen. En ja hoor geslaagd en wat is ze prachtig. Elma en het team bedankt voor een mooie middag.
Suzanne Reijntjens
14 juli 2024 -
Heel fijn geholpen in de winkel! Er werd alle tijd voor genomen om jurken te passen en er werd fijn advies gegeven. Super fijne service. En heel goed geslaagd!
Rachel Hogendoorn
24 januari 2025 -
Geweldige ervaring ! Voelde als een warm bad … Dames bedankt 🥰
Patricia trtr
7 maart 2026 -
Wil je service, kwaliteit en duidelijkheid voorafgaand aan het passen van jurken? Dan ben je hier echt aan het juiste adres! Ik schrijf vrijwel nooit reviews, maar voor Hartenvrouw Bruidsmode doe ik dat wel omdat hun service echt uitmuntend is!! Tijdens je afspraak is er eerst tijd voor een... lees meer kopje thee/koffie met versgebakken appeltaart en worden je wensen besproken alsmede je budget. Het passen van de jurken is echt een feest, ik dacht altijd dat er veel druk op stond om je droomjurk te vinden maar dat is hier zeker niet het geval! Er heerst een heel relaxte sfeer bij Hartenvrouw Bruidsmode en zij nemen echt de tijd voor je! Er wordt aan alles gedacht en de dames zijn zeer vriendelijk! En ook niet onbelangrijk, ze houden zich aan jouw budget wat er voor zorgt dat je niet ineens je droomjurk aanhebt die ver boven budget is, daar hoef je dus tijdens het passen helemaal niet over na te denken. Ik heb hier mijn droomjurk gescoord! Nogmaals, mocht je twijfelen om hier een afspraak te maken, niet doen en boek je afspraak, je krijgt er absoluut geen spijt van!
Roxeanne Jongerius
5 september 2024 -
4-10-2025 op aanraden van een vriendin bij deze zaak terecht gekomen, helaas hadden wij onderweg een pech geval met de auto (hebben de winkel gelijk gebeld) waardoor wij een uur later binnen kwamen. De medewerkers van de winkel waren heel begripvol en we werden alsnog geweldig ontvangen. De winkel is... lees meer erg mooi, en de eigenaresse Elma is een super lief en vooral geduldige mens, zo veel ervarin, veel plussize keuzes in de winkel, ik heb me nog nooit zo speciaal gevoeld en op mn gemak gevoeld in een winkel. Wat begon als een middagje 'kijken' eindige in de aanschaf van mijn prachtige jurk! Lieve Elma en lieve medewerkers (sorry niet alle namen onthouden) Super bedankt! Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen!
Angelique Groeneveld
5 oktober 2025 -
Wat een leuke ervaring. Goed geholpen, mooie winkel, we voelden ons echt op ons gemak. Mijn toekomstige schoonzus heeft een prachtige jurk gevonden.
Ineke Elzes
29 augustus 2024 -
Wat een fijne middag heb ik gehad met mijn leuke clubje bij deze lieve en leuke mensen! Elma en Kirsten stelden mij op mijn gemak en hebben me fantastisch geholpen. Ze luisterden naar mijn wensen en door hun tips kon ik makkelijker keuzes maken. Ik heb mijn droomjurk gevonden, raad... lees meer iedereen aan een afspraak bij Hartenvrouw te maken! Bedankt lieve Elma en Kirsten! Ben ontzettend blij!
Kelly Kuiper
5 oktober 2025 -
Afgelopen zaterdag een pasafspraak gehad van mijn nicht Jamie bij Hartenvrouw Bruidsmode. Het voelde bij binnenkomst direct goed. Wat een ontzettende warme en fijne ontvangst. Wat een enthousiast team, met een flinke dossis warmte, humor en gezelligheid. Maar vooral wat een deskundigheid loopt er rond. Als ik nog niet getrouwd... lees meer was zou ook ik hier naar toe gaan. Wie weet later met mijn eigen dochters😊 En als jullie nog modellen zoeken voor een maatje meer, maar zeker volslank, ik houd mij aanbevolen hoor!!
Patricia Dieters
3 november 2025 -
Wat een fijne winkel om heen te gaan zeg! Je wordt echt heel fijn geholpen en geven je uitleg en advies. Eerst zelf rondgekeken en wat uitgekozen en daarna heeft Yvette zelf nog wat jurken gepakt om te passen, waar ik uiteindelijk voor een jurk gegaan die zij uitgezocht heeft.... lees meer We kregen thee en zelfgemaakte appeltaart. Het voelde heel gastvrij en heel fijn. Ik zou deze winkel echt aanraden om heen te gaan! Nog geen 5 sterren omdat ik nog moet zien hoe alles verder verloopt. Ik mistte alleen nog de bubbels bij het maken van de keuze. Toen de jurk binnen was, heb ik zelf contact opgenomen om te vragen of dat het geval was omdat ik niets hoorde maar wel tijdens de passessie een periode had gehoord. Toen hij inderdaad binnen bleek te zijn, heb ik deze gepast en hij zat goed. Wel moest ik Toen het resterende bedrag betalen van de jurk. Daarna bij elke sessie moest ik voor alle extra's gelijk betalen. Ik had nog mouwtjes laten maken door de coupeuse en toen ik deze voor het eerst zag, was ik wat teleurgesteld omdat het niet was zoals ik me herinner het besproken te hebben. Ik mocht wel eerlijk zeggen wat ik ervan vond maar tegelijkertijd werd het papier met de bespreking erbij gehaald. Vokr de 2 mouwtjes moest ik €260 bijbetalen, wat een flink bedrag is. Als je de jurk aan de onderzijde moet laten aanpassen dan kost dat ongeveer €100. Elke keer dat ik daar was, was er wel veel interesse, ook vanuit ander personeel en kregen we iets te drinken. Over het algemeen zou ik zeggen dat mijn ervaring goed was en dat ik goed geholpen werd en dat in de laatste sessie goed uitleg is gegeven aan degene die mee was over hoe de jurk werkt met aantrekken, toiletgang etc. Ik had de coupeuse Linda en die was wel fijn maar had ook zelf een mening over bepaalde dingen waardoor het wat lastiger kan zijn om je eigen mening te geven. Bij elke passessie had ik iemand anders en de eerste keer van het passen van mijn eigen jurk, had ik iemand die ik persoonlijk niet zo fijn in de omgang vond. En werd er op gehamerd dat ik minimale hakhoogte van 5,5cm moest hebben omdat anders de jurk ingekort moest worden; Ik naarstig op zoek naar schoenen maar omdat ik niet op alle schoenen kan lopen en vrij brede voeten heb, is dat een uitdaging. Uiteindelijk voor een schoen van 4cm gekozen en toen bleek dat dat ook prima ging. Toch zou ik deze winkel zeker aanraden! Stomen kost €350 en voor een pak €100
CC
14 juni 2025 -
Erg goed geholpen mooie winkel vakmensen mooie ervaring
Heidi Beljaars
25 oktober 2025

















