-
Afgelopen zaterdag had ik mijn afspraak om trouwjurken te gaan passen. We werden heel warm ontvangen door Elma. En wat was het een super fijne ervaring. Elma is onwijs betrokken en luistert goed naar de wensen en weet daar haarfijn op in te spelen. Ook hele goeie tips en aanvullingen.... lees meer Al met al echt een hele liefdevolle fijne ervaring en ik zei: "Yes" to the dress
Erica Dokter
24 juli 2025 -
Lieve dames, veel keuze in jurken. Er wordt echt de tijd voor je genomen. Ook na de aankoop nog ruimte voor advies. Coupeuse had mijn jurk prachtig vermaakt.
Roos Zomerdijk
14 juli 2025 -
Mijn dochter is leuk geholpen door Elma zij heeft echt persoonlijke aandacht voor de aanstaande bruid en laat haar stralen.
Corina Van Helten
31 juli 2025 -
Na een ontzettende nare ervaring gehad te hebben bij een andere bruidswinkel hier spontaan naar binnen gelopen. Wij werden hier met open armen ontvangen, er werd de tijd genomen om ons te helpen, zelfs tot na sluitingstijd! De uitkomst: een prachtige jurk! Super bedankt voor de goede hulp! Mijn dag kan... lees meer niet meer stuk, dit is echt een aanrader voor iedereen die de jurk van z’n dromen zoekt!
Wendy
14 maart 2026 -
Afgelopen zaterdag een pasafspraak gehad van mijn nicht Jamie bij Hartenvrouw Bruidsmode. Het voelde bij binnenkomst direct goed. Wat een ontzettende warme en fijne ontvangst. Wat een enthousiast team, met een flinke dossis warmte, humor en gezelligheid. Maar vooral wat een deskundigheid loopt er rond. Als ik nog niet getrouwd... lees meer was zou ook ik hier naar toe gaan. Wie weet later met mijn eigen dochters😊 En als jullie nog modellen zoeken voor een maatje meer, maar zeker volslank, ik houd mij aanbevolen hoor!!
Patricia Dieters
3 november 2025 -
Een enorm goede en fijne ervaring gehad bij Hartenvrouw Bruidsmode. Ontzettend leuk en warm ontvangen met een lekker stukje appeltaart. Na een leuke en gezellige middag geslaagd voor mijn jurk. Eenmaal thuis sloeg de twijfel toe: heb ik wel de juiste keuze gemaakt? Ik heb Elma gebeld en zij reageerde... lees meer heel begripvol en ik mocht weer langskomen om de jurk nog een keer te passen. Wederom werd ik heel goed geholpen door Elma en Jedidja en zij hebben met veel geduld echt de tijd genomen om mij te helpen (zelfs een stukje na sluitingstijd). Ik heb nog meerdere jurken gepast, maar uiteindelijk toch bij mijn eerste keuze gebleven. We hebben zelfs 2x gevideobelt met de coupeuse om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor aanpassingen aan mijn jurk. Ik ben deze twee dames echt enorm dankbaar en raad iedereen dan ook aan om hierheen te gaan voor je trouwjurk!
Joyce
13 oktober 2025 -
Wat een fantastische zaak! Van binnenkomst tot het passen, wat maken deze dames er een mooie maar zeer fijne huiselijke ervaring van om je bruidsjurk te kiezen. Zeer meedenkend en vriendelijk, blij dat ik jullie getroffen heb! Toppers!
Wendy Hagendijk
20 februari 2025 -
Super mooie jurken! In een keer geslaagd voor mijn droomjurk! Heel lief en mee denkent personeel en hele goeie sfeer meteen bij binnenkomst. Leuk ontvangst met koffie en gebak! Ook voor de dag gasten/moeder van de bruid hele mooie optie’s Super goed geholpen!
Deyna Cramer
7 februari 2026 -
Heel geduldig en liefdevol geholpen. Met veel zorg en kunde gekeken naar de toekomstige bruid. Meegedacht in wat de bruid mooi vond. Ook als gasten goed verzorgd met drinken en heerlijk versgebakken appeltaart!
Rachel Klaucke
21 februari 2026

















