-
Mooie grote bruidszaak met lieve mensen en prachtige jurken
Ilona Cornelissen
29 augustus 2024 -
Amazing bridal store! We went shopping for a dress for my cousin and hit the right store at first try. We've had a very warm welcome, very helpful service and managed to buy a dress! The ladies here really helped us by looking through the brides perspective and made her... lees meer super happy! We really appreciate them calming her nerves down and the kindness they've shown. Elma, thank you so much for today, for the beautiful dress and tiara! We look forward seeing you again! Xx. A + M
Angelina Marhe
30 januari 2023 -
Wat een geweldige service!! Hele leuke dames die ons heel goed geholpen hebben van A tot Z. Zelfs voor ons als bruidsmeidjes was dit een enorm leuke ervaring! Heel erg bedankt.
Fariel J.
21 februari 2026 -
Vandaag een topdag gehad, samen met mijn schoonzussen en bonusdochter hier een trouwjurk uitgezocht. Niet verwacht dat ik zou slagen, maar wat een keuze en heel goed geholpen ook. Samen met mijn kleedster en antourage hier mijn droomjurk gevonden. Dames van Hartenvrouw dank jullie wel voor de goede zorgen en... lees meer we hebben zeker genoten van de high tea, één woord geweldig!!
Heleen Boers
2 maart 2025 -
Met mijn beste vriendin geweest voor een afspraak om voor haar bruiloft de jurk te vinden. En wat een fijne ervaring! She said yes😊
Samentha Siekman
14 oktober 2024 -
Hele mooie, fijne ervaring. Je wordt super goed geholpen en we hebben de jurk met accessoires zeker gevonden!
Isa Hartman
14 oktober 2024 -
Een super fijne ervaring gehad. Op zoek naar de trouwjurk voor mijn zusje. Via internet deze winkel gevonden en op basis van de reviews hiervoor gekozen. We werden warm ontvangen met een kopje thee/koffie en een lekker gebakje. We mochten eerst zelf tussen de jurken zoeken, waarna mijn zusje... lees meer diverse jurken ging passen. Ze werd hierbij goed geholpen en er werd goed naar haar wensen geluisterd. En uiteindelijk zei ze: Yes, to the dress. 😀 Daarna hebben we ook nog kunnen passen voor een jurk voor haar vriendinnen en moeder. Waarbij we goed werden geholpen.
Sandrina van Dam
17 februari 2025 -
Wat een fantastische ervaring bij Hartenvrouw! Vanaf het eerste moment voelden mijn dochter én ik ons enorm welkom. Er was meteen een klik met Elma, die samen met haar collega met zoveel warmte, aandacht en vakkennis de passessie begeleidde. Ze wisten precies de juiste sfeer te creëren, waardoor het passen... lees meer niet alleen ontspannen maar ook echt een feestje werd. Mijn dochter heeft hier haar droomjurk gevonden, helemaal passend bij haar persoonlijkheid. Het totaalplaatje, compleet met een stoer spijkerjack en hoed, maakte het helemaal af. Wij zijn ontzettend dankbaar voor deze bijzondere ervaring en raden Hartenvrouw van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een trouwjurk én een onvergetelijke beleving.
Marion Post
6 oktober 2025 -
In Februari dit jaar kwam ik ter oriëntatie bij Hartenvrouw Bruidsmode ik werd zo warm ontvangen dat het me gewoon ontroerde. We hebben koffie gedronken een 1e heel fijn gesprek gehad en een uitnodiging voor een Bruidsshow. Geweldig inspirerend was dat een pas afspraak gemaakt dat ik met mijn... lees meer vriendinnen kon komen passen. En wat een fijne ochtend hebben we toen gehad en ook veel lol het was echt ons meiden uitje. Je moet weten ik ben niet een jonge bruid en trouwde voor de 2e keer ik was wat afwijzend tegen een echte bruidsjurk maar door samen te praten over mijn wensen ben ik toch voor wit/crème gegaan en samen met mijn eigen toevoegingen heb ik een prachtige set gevonden. Een mooie rok met een “sexi” topje en mijn eigen jasje en mijn stoere gympen erbij en klaar ! Een top setje ! Elma en Yvette zijn echt toppers en samen met de coupeuse is het helemaal op maat en naar mijn wensen gemaakt. Wat kon ik stralen op onze mooie dag afgelopen 20sept 24 en wat voelde ik me trost en ik was gewoon IK en zo moet het zijn ! Dus ook voor de wat oudere bruid kun je heel goed terecht bij Hartevrouw Bruidsmode . Elma en Yvette nogmaals super dank voor jullie liefde en adviezen! Jullie zijn een geweldig stel!
Yvonne Burgwal
13 oktober 2024 -
Wat een geweldige ervaring! Dames met een hart van goud en passie voor het vak! Jullie luisteren echt naar de bruid en fantastisch geslaagd!! Tranen, gezelligheid en gewoon wauw! Bedankt voor alles! Groetjes de Toeters ;p
Samira Warmerdam
9 november 2024




