-
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Margo Kitzen
17 oktober 2024 -
Vandaag zijn wij bij Elma in haar prachtige Bruidszaak geweest voor onze vriendin Maaike die in September de bruid is. Behalve het ontzettend vriendelijke ontvangst met heerlijke appeltaart, is Maaike perfect geholpen. En ja hoor geslaagd en wat is ze prachtig. Elma en het team bedankt voor een mooie middag.
Suzanne Reijntjens
14 juli 2024 -
Geweldige winkel. Super lieve medewerkers. Ik heb helaas niet mijn jurk hier gevonden maar dat had ik wel graag gewild. Blijf vooral zo doorgaan!
Jane
16 september 2024 -
Hele leuke bruidszaak, ik was mee voor het uitzoeken van een jurk voor mijn schoonzusje. Je mag zelf lekker kijken en alles passen heel vriendelijk en professioneel geholpen.
Vanessa Volk
17 oktober 2025 -
Super fijn en goed geholpen door de dames <3 Veel jurken aangehad en dit ging allemaal heel soepel. Twijfelde tussen twee jurken, maar uiteindelijk wisten ze precies de juiste vragen te stellen, waardoor duidelijk werd welke jurk ik stiekem al had gekozen. Super tevreden met alle hulp en ik kom zeker nog... lees meer een langs voor de gezelligheid :)
Sabrina Z
7 augustus 2025 -
Zeer lieve, vriendelijk en positieve mensen. Je wordt zeer goed geholpen, niets is hun te veel. Ze denken mee qua modellen van de jurk en luisteren goed naar de a.s.bruid. Mijn dochter is geslaagd met een prachtige jurk. Dankzij Hartenvrouw Bruidsmode. P.s. Ze hebben ook zeer mooie jurken en... lees meer jasjes voor andere bruiloftgasten.
Aukje de Lange
17 november 2024 -
In één woord geweldig! Ik heb hier mijn droom jurk mogen vinden en wauw wat een fantastische ervaring! Super leuk en vriendelijk personeel die goed naar je luisteren. Lieve meiden nogmaals bedankt! <3
Denise Lambrecht
17 februari 2025 -
Geweldige bruidsmode zaak met geweldige dames, die veel kennis van zaken hebben. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat een geweldige zaak. Mijn zus straalde echt in haar uitgekozen jurk!
Esther van den Braak
14 juli 2024 -
Bij Hartenvrouw had ik echt een fantastische ervaring als gast van de toekomstige bruid! De jurken zijn prachtig en de dames die hielpen waren superlief en deskundig. Ze denken echt met de bruid mee en nemen alle tijd om ervoor te zorgen ...
Nikki van Tongeren
21 oktober 2024 -
Wat een fantastische zaak! Van binnenkomst tot het passen, wat maken deze dames er een mooie maar zeer fijne huiselijke ervaring van om je bruidsjurk te kiezen. Zeer meedenkend en vriendelijk, blij dat ik jullie getroffen heb! Toppers!
Wendy Hagendijk
20 februari 2025



![[P726] NM0014 ivory Elyte 0014](https://www.hartenvrouwbruidsmode.nl/wp-content/uploads/2024/11/P726-NM0014-ivory-500x725.jpeg)













