-
Bij binnenkomst een warm welkom. Lieve, duidelijke uitleg over wat er verwacht wordt van ons die meekomen met de aanstaande bruid. Er wordt goed naar de bruid geluisterd wat ze wilt en de bruid wordt ook goed uitgedaagd om van alles te passen. Er staat geen druk op het passen... lees meer of een keuze te maken. Alles bij elkaar een fijne, leuke en in ons geval geslaagde dag.
Maaike de Looff
14 maart 2024 -
Gelijk een warm huiskamer gevoel bij binnenkomst, goed geholpen en de eerste dag gelijk gelaagd voor me zus. Ze werken met een fijn systeem om er zelf achter te komen wat jouw jurk is
Twan Hoegee13
14 maart 2024 -
Fantastische ervaring !! Met hele lekker zelfgemaakte appeltaart
Fleur Everts
27 februari 2026 -
Helemaal blij met mijn mooie trouwjurk! Deze winkel voelt bij binnenkomst al gelijk huiselijk en je voelt je op je gemak, de appeltaart is heerlijk, er wordt goed geluisterd naar jouw wensen, wie jij bent als persoon en je krijgt eerlijk advies. Elma heeft echt mensenkennis en is een kei... lees meer in haar vak. Ik voelde mij in goede handen bij haar en haar team, voor alles werd gezorgd en niets is teveel gevraagd. Er is echt oprechte aandacht van mens tot mens en het contact was informeel, prettig en duidelijk. Ook wordt er goed gekeken dat je binnen jouw budget blijft. Elma heeft uiteindelijk mijn jurk uit de rek gepakt, waar ik mij gelijk mooi en stralend in voelde. Ook al moest ik wat langer reizen, het was de reis meer dan waard en ik zou deze winkel met deze fijne hartelijke mensen dan ook zeker aanraden! Dankjewel voor de ontspannen, fijne en gezellige middag! Mijn hart gaat hier helemaal van open en maakt een sprongetje. Ik ging blij de deur uit en kan niet wachten tot mijn jurk binnen is. Jullie doen jullie naam eer aan, ga zo door lieve dames!
Margo Kitzen
17 oktober 2024 -
Echt een aanrader! Wij kwamen met een gezelschap van 5, en werden hartelijk ontvangen met een kopje thee & appeltaart. Er werd rustig de tijd voor ons genomen, en goed geluisterd naar mijn wensen. Mega ruime keuze in jurken en accessoires, en je mag alles passen en proberen. Wat een... lees meer fijne ervaring was dit, hartelijk bedankt lieve dames! I said yes to the dresssss
Rebeccah
12 oktober 2024 -
Hartenvrouw Bruidsmode is echt DE plek om je trouwjurk te vinden! Van geweldig, eerlijk, en oprecht advies tot de kwalitatieve, breed assortiment aan maten en jurken, je vindt het allemaal hier! Ik kreeg allerlei verschillende stijlen ...
simone den breejen
14 december 2024 -
Super ervaring bij Hartenvrouw❤️ Goed geholpen door lief en betrokken team. Van te voren budget besproken zodat je niet voor verassingen komt te staan. Een aanrader!!
Janet Hofland
4 maart 2026 -
Fantastische ochtend gehad bij hartenvrouw bruidsmode. Voor mijn dochter een trouwjurk uitgezocht. Fijne ontvangst met koffie thee en appeltaart. Daarna heel fijn geholpen met het uitzoeken en passen van de jurk. En tussen de vele mooie jurken, de mooiste gekozen.
arjan hogendoorn
24 januari 2025 -
5 oktober ben ik met mijn moeder en schoonmoeder naar de modeshow geweest en wat was dat leuk! Maar liefst 75 jurken werden door echte dames van allerlei leeftijden en vormen geshowd waardoor je een goed beeld kon krijgen. Er werden prijzen door de leveranciers uitgedeeld tijdens een loterij en... lees meer uiteraard stond de appeltaart klaar! Direct een pasafspraak gemaakt en een maand later stond ik daar. De groep dames die ik mee had was groter dan gedacht maar zeker niet minder welkom! De winkel is open en groots ingedeeld en de pasruimte en kamer fantastisch! Oh en wat een lieve dames allemaal. Ik voelde mij volkomen op mijn gemak en voelde mij zo gehoord en gezien! We hebben gelachen en gehuild maar vooral genoten. Ik ben ontzettend blij dat ik hier mijn droomjurk heb mogen vinden!! Dames bedankt en ga zo door 🩷
Jamie Wiebes
3 november 2025 -
Wat een geweldige ervaring. Je word hier super goed geholpen , we waren gestart met een gesprekje met koffie en appeltaart, er word er goed geluisterd naar je wensen. Het passen vond ik erg leuk en voelde me super op me gemak( je staat daar toch in... lees meer je ondergoed met passen 😅dus op je gemak voelen is wel zo fijn ) ze hebben prachtige jurken en ik ben ook met 100% geslaagd voor een prachtige jurk. Heel erg bedankt voor deze mooie ervaring
Dagmar Meijer
14 maart 2024




